Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
fromheaventohell

welke early is het best?

Recommended Posts

ik heb zelf early misty gekocht, welke het beste is zou ik niet weten, bij nirvana shop stond dat deze early het hoogste thc gehalte heeft van de buitenplanten, verder geen ervaring met andere early's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb bij nirvana early special besteld. Meer zo om te oefenen ahw (eerste keer), heb ook hawaii x skunk#1, die bloeien later, dan heb ik al es leren knippen, moet ik geen 2 jaar wachten voor 2x oogsten B) .

Zoals ik al zei, eerste keer dus geen ervaring...

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb zelf Purple Power en Early Girl dit jaar maar is ook de 1ste x dat ik die soort probeer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff op een rijtje wat er op nirvana.nl staat:

 

B) EARLY BUD :lol:

 

Early bud is een nieuwe en verbeterde versie van de Early Girl,met meer opbrengst ,een zachtere high en een hoger thc gehalte.Deze soort is speciaal ontwikkeld voor de kortste zomers.Early Bud heeft een licht pittige verse smaak en een prettige high .Deze soort wordt niet al te hoog en is dus ideaal voor balkon growers.

 

 

 

 

Plant type: Best suitable for outdoor growing.

Plant height: Medium- Indica/Sativa mix

Stoned or high?: Stoned- Indica Body Buzz

THC level: Medium 8-15%

 

Flowering Weeks: 8

Yield (Sea of Green on one m2) : 500

Harvest Month: 8

Grow difficulty: Moderate

 

 

:ph34r: EARLY GIRL :ph34r:

 

Early girl is makkelijk te kweken en is niet al te sterk dus ideaal voor beginnners.Onder goede omstandigheden kan zij wel 2 meter worden.Early Girl bied redelijk weerstand tegen schimmmels en plant rot. de smaak is zacht en licht skunky.Buiten kan zij geoogst worden rond midden tot eind september.

 

 

 

 

Plant type: Best suitable for outdoor growing.

Plant height: Medium- Indica/Sativa mix

Stoned or high?: Stoney yet high- Allround Buzz

THC level: Moderate 5-10%

 

Flowering Weeks: 8

Yield (Sea of Green on one m2) : 500

Harvest Month: 8

Grow difficulty: Moderate

 

 

:ph34r: EARLY MISTY :ph34r:

 

Early Misty is een F1 kruising van onze topper Misty, met een super vroege skunk man.Early Misty is onze sterkste buiten soort .Early Misty blijft laag en heeft grote brede bladeren.Zij kan lage temperaturen weerstaan en is niet schimmel gevoelig,maar pas op want vanwege de grote bladerdichtheid kan er soms top rot onstaan. Sommige toppen hebben een koffie -achtig aroma als ze met zorg gedroogt zijn.

 

 

 

 

Plant type: Best suitable for outdoor growing.

Plant height: Short- Mostly Indica

Stoned or high?: Stoned- Indica Body Buzz

THC level: Strong 15-20%

 

Flowering Weeks: 8

Yield (Sea of Green on one m2) : 450

Harvest Month: 8

Grow difficulty: Easy (Good for beginners)

 

 

 

:ph34r: EARLY SPECIAL :ph34r:

 

Early special is onze vroegste bloeier.Er zit een Siberise Ruderalis in haar genetica. Sommige plantjes beginnen al te bloeien direct na het ontkiemen en soms ook onder 24 uur licht! Early Special heeft een goede opbrengst met een medium thc gehalte.Zij heeft een zacht fruitige smaak en dit kan bereikt worden door de toppen rustig te laten drogen. Early Special heeft een krachtige bloei en is redelijk plant ziekte bestendig. Deze soort is aan te raden voor beginners. Vroeg klaar!

 

 

 

 

Plant type: Best suitable for outdoor growing.

Plant height: Short- Mostly Indica

Stoned or high?: Stoned- Indica Body Buzz

THC level: Moderate 5-10%

 

Flowering Weeks: 7/8

Yield (Sea of Green on one m2) : 400

Harvest Month: 7

Grow difficulty: Moderate

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorig jaar had ik een early girl staan, in pot van 40 liter werd ongeveer 1 m 35, lekkere wiet alleen was die van mij wel aardig sterk en ze kwam te laat in de bloei, maar verder een prachtplantje

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik, jou was zou ik toch echt voor de early misty gaan! hoog thc biedt veel weerstand tegen bugs en ziektes, hoge opbrengsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou voord de early speciaal gaan blijft mooi klein snel klaar en een mooie plant vindt ik zelf het is een mooie plant om te beginnen.

 

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje te leeg om een nieuwe reply te tikken, daarom deze cut en paste vanuit een andere thread:

 

Vorig jaar heb ik deze soort geplant, en ik heb 2 phenotypes ervan gehad, de ene is zeer slank met fijne blaadjes terwijl de andere soort een dikkere, vaste stengel heeft, en dikkere vingers. Beide soorten komen redelijk groot (2+ meter). Ik heb buiten een probleem met spint (afgemaakt met masai), en heel wat rupsen in augustus/september (in augustus wat pyretrex gesproeid, in sept gewoon laten zitten) geen problemen gehad.

 

De dikkere soort levert vreselijk slechte wiet, echt niet te roken slecht, zeer weinig productie van hars, en een zeer matig, bijna niet bestaan effect. Ik heb er nu nog steeds een 150 gram van liggen, en als m'n oogst dit jaar slaagt werp ik hem in het compostvat.

 

De andere soort daarentegen is wel degelijke wiet, leuk effect, vnl zeer geestelijk, echt geen val-in-de-zetel-en-slaap wiet. Wel beetje opletten dat je er geen paranoia van krijgt, heb ik zelf een paar keer voorgehad bij overconsumptie. Ook redelijk veel hars op de bladeren (ook de grotere bladeren)... Verder viel ook deze soort een beetje tegen in de grootte van de bloemen, alhoewel dit mogelijks veroorzaakt was door ietwat te vroeg te oogsten.

 

Nuja, al bij al was het een goede soort voor een beginner, en ik heb er nog steeds heeeeeel veel plezier van (200 gram goeie wiet van 1 plant). Hopelijk krijg je veel ranke plantjes

 

Aelus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ligt toch helemaal aan jezelf of niet dan...

 

Rook gewoon alle early soorten en kijk welke je het lekkerst vind :lol:

 

Iedereen heeft wel een andere mening daar kom je tog ook nergens mee B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm.. ik zelf heb early girls besteld B)

hier kleine omschrijving van de plant:

 

- start met bloeien zodra de plant opkomt

- zeer geschikt voor de buitenkweek

 

De Early Girl begint met de bloeifase op het moment dat hij het zaailingenstadium verlaat, hieerdoor bent U verzekerd van een schimmelvrije oogst. Hij kan het beste in de helft van de Meimaand geplant worden. De oogsten variëren van circa 300 tot wel 500 gram per vierkante meter, dit is natuurlijk geheel afhankelijk van het weer en de verzorging van de planten. U krijgt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...