Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Lousdy

slaapproblemen

Recommended Posts

wietthee volgens recept van wernard maar dan met volle melk/klont roomboter.

 

afghaan hash.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het probleem met cannabis is, dat het bij iedereen een andere uitwerking kan hebben, waar ik goed van slaap, kan Lousdy bv extreem actief worden.

Soortjes zijn erg persoonsgebonden, daar de uitwerking bij iedereen anders is.

Alleen de werkzame stoffen in de plant zijn hetzelfde.

Ik kan van mijn bakkunsten 6 uur diep slapen achtereen. Dat heb ik nodig, soms 5 uur is ook genoeg. Ik wordt dan uitgerust wakker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me trouwens best lastig die slaap onderzoeken. Kan me zo voorstellen als je normaal gesprokken al lastig in slaap komt, dat het alleen maar lastiger word als je ineens op commando moet gaan slapen. Er zal (denk ik) ook nog wel het 1 en ander aan apparatuur aangesloten worden om het hele proces te kunnen volgen. Zo'n circus aan je bed, zou mij denk ik genoeg af kunnen leiden zodat slapen helemaal lastig word.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik gebruik nu wietolie het helpt wel wat tegen de pijn maar slaap er niet op :whistling . Weet iemand een soort die goed om te slapen is?

Vr G Ellis

 

Het voedingssuplememt I trypofaan (bv van Now Foods) schijnt goed te zijn na minimaal 3 weken gebruik om door te slapen. https://nl.wikipedia.org/wiki/Tryptofaan

 

Groet,

knakie

Edited by Knakie blind

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Voor goed doorslapen kan je L-Theanine of de gojibes gebruiken.Deze laatste moet je wel eerst ff lichtelijk koken voor 5 min in wat water (1 eetlepel op 2 koppen water).Zelfs met een kanonschot word je dan niet wakker.:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor het mee denken :whistling

 

@ Knakie

 

@ elmanito

 

Ik ga me is daarin verdiepen, maar ben bang dat het mij niet zal helpen, maar proberen ken altijd, ik ken zelfs op Rhohypnol niet slapen,

we hebben alles geprobeerd zeg maar( velen artsen, pillen en verschillende ziekenhuizen). Vandaar dat ik dacht mischien heeft wiet een

oplossing.

 

Ik ken valiums innemen gebeurd hier niets blijf even druk in mijn hoofd, merk er ook niets van lichamelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik herken de slapeloosheid. Ben zelf een tijdje verslaafd geweest aan temazepam met als gevolg dat ik overdag een zombie was, en snachts nog klaar wakker in bed alsof ik 10 redbulls op had. Momenteel gebruik ik seroquel om te slapen, maar af en toe ben ik zo opgejaagd en onrustig dat ik de medicatie gewoon weg druk.

 

Sind ik Bigbang ben gaan roken ca 30 minuten voor het slapen, met na de joint nog 1 shaggie, slaap ik als een baby.. Mijn wiet heeft wel lang liggen curen. Maarja ik rook er slechts 1 voor het slapen dus ik heb de gewenning nog niet...

 

Ik heb hasjolie gemaakt met wasbenzine en een rijstkoker en als ik dat puur rook moet ik maken dat ik in bed kom.. Blijven zoeken naar dat wietje dat je wel in slaap helpt, er zijn meer dan genoeg medicinale wietjes en er zal er vast een bij zitten die het gewenste effect zal hebben.

 

Succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor dat wietje word gezorgd door UG en dat is Painkiller, schijnt de reputatie te hebben voor een goede nachtrust.

 

We hebben het over een hybride exclusief voor medisch gebruik, hoewel de effecten sativa zoeken die actief zijn in deze plant we anders hebben gemaakt. Gemaakt van de eisen van verschillende geneesmiddelen telers is een van de vroegste planten getest met verschillende ziekten zoals kanker, glaucoom en chronische spierpijn. De resultaten waren veelbelovend, omdat niet alleen voor een aanzienlijke vermindering van de negatieve effecten van radio en chemotherapie. Het verstrekken van een aanzienlijke toename van de eetlust, het verminderen van de misselijkheid en malaise, en een droom om schoon, helder en koel. De volgende dag word je wakker met je hoofd in perfecte staat. Nogmaals, het is een plant van sterk kalmerend en rustgevend effect. Het is ook een echte aanrader voor spierpijn en krijg een rust. Wees voorzichtig met wat fenotypes door hoge niveaus van CBD, die een geneesmiddel kan ook geven. Om deze natuurlijke geneeskunde te maken, hebben we gebruik gemaakt van een Sensi Star (Paradise Seeds) voor geselecteerde jaar geleden door zijn grote kwaliteiten voor menstruele pijnen. En we hybridiseert met een White Russian (Serious Seeds) productie van extra grote en verwoestende effect, dat een toestand van honger en slaap zal wekken, waarvan het resultaat is subliem. Painkiller is een plant van middelmatige grootte, breed, donker blad op zijn erfenis geeft kolomstructuur met een uitstekende productie. In hydrocultuur of aeropónico de resultaten zijn verwoestend, het krijgen van planten die alle knoppen van de lagere delen. Harsproductie is ongewoon. Probeer het gewoon Het aroma groeit in een mengsel van grond, kalk en biergist. De toppen zijn droog, aardse tinten meer afghano, met behoud van de smaak intact. Een genot voor het gehemelte. Aandacht voor het fenotype onder ons bekend als Lemon Juice. Tijd bloeien in: 7 - 8 week Timp bloeien uit: eind Sept Productie in: 450 gr - 600 gr Productie uit: 600 naar 800 g per plant (moeder aarde) Aanbevelingen: Medicinaal gebruik Cultivo SOG Hydro en Aero (uitzonderlijke prest

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bluebloomer, hasholie met wasbenzine gemaakt???????????????? kan dat wel qua gezondheid, volgende keer drinkbare pure alcohol, in belgie goedkoop te koop.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ Faraon08

 

Wernard Bruining had al voor mij capsules gestuurd, daar lukte me het na 3 capsules nog niet, maar ik denk dat het juiste soortje de doorslag wel ken geven. En die is in de maak :whistling Painkiller.

 

 

@ Highriser als je het wilt, zou ik graag willen weten hoe ernstig waren jouw slaap-problemen voordat je die uberkush nog niet had ?

 

 

Dat spul van Wernard Bruining heeft mij ook nog nooit iets gedaan. Hij timmert wel lekker aan de weg, maar heb grote twijfel bij zijn producten. Er zit gewoon te weinig in. Volgens mij gebruikt hij de wiet ook meerdere keren om er olie uit persen. Reslutaat een zwakke varaint die mij niets doet. Ik heb een keer een heel flesje leeggedronken en het deed minder dan een flesje bier.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sjors Boomschors

 

Die slaaponderzoeken zijn vreselijk je zit helemaal volgeplakt, de eerste keer viel nog wel mee mocht met de beplakking naar huis 2 dagen, maar ze zagen daar maar 14 ademstilstanden, dat klopte echter niet.

 

De 2 de keer in het Amc mocht het bed niet uit om te plassen, slaap al slecht thuis laat staan in ziekenhuis, bleek de dag daarna dat het onderzoek mislukt was, mocht ik weer een keer.

 

Toen 2 keer in ziekenhuis slotervaart ! keer zonder Cpap apparaat en 1 x met , lag op een kraamafdeling niet zo handig, dus 2 dagen waarvan 1 dag geen minuut geslapen en andere keer zon 45 min waarvan de diepe slaap maar 14 min en zon 86 ademstilstanden op de rug en 36 op mijn zij

 

Het beste zou zijn dat het in je eigen omgeving kon, maar dan nog hangen er allemaal draden toeters en bellen aan je hoofd arm en benen, en voor iemand die al niet goed ken slapen echt waardeloos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, kan me voorstellen. Daar zouden ze echt iets anders op moeten verzinnen. Het is eigenlijk zo krom als wat. Je komt daar omdat je niet kan slapen. Krijg je de ene hindernis na de andere :whistling Waaronder niet naar de wc mogen. Al ben ik nog zo moe. Als de aardappels afgegoten moeten worden moet dat toch echt eerst gebeuren. :rolleyes:

 

Zo me laatste knok-out blowtje voor vandaag draaien en dan ook maar eens m'n mandje opzoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te gek zeg die sigaretten :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar wat is dan van alle soorten en typen de beste wiet bij slaapproblemen en zonder dat je de volgende dag niet vooruit te branden bent? En hoe eraan te komen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die wil ik ook is proberen maar helaas is die er alleen maar in regulier zaad en niet te koop in CS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lousdy ik dacht dat je het al lang hebt uit geprobeerd om te zien of het je ging helpen tegen je slaap probleem....zelfs niet in space cake?

 

en idd het is niet in cs te verkrijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is White Widow een redelijk alternatief? Dat is wel bij CS te koop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Faraon08

Nee die Herijuana heb ik niet uitgeprobeerd, omdat die niet verkrijgbaar is in de CS, laat staan in Spacecake. Wel heb ik Brownies van de CS geprobeerd voelde er niets van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begin steeds vermoeider te worden, loop echt op mijn tenen, heb ik altijd in de zomer, zijn er hier meer die tijdens de winter ietsje beter slapen, omdat het donker is en koud?

Share this post


Link to post
Share on other sites

over algemeen kan je zeggen dat je meer slaapt in de winter aangezien het langer donker is, dit heeft weer te maken met aantal licht wat je op je eigen huid krijgt die in de zomer hoger is dan winter . vitamine D is dus hoger in de zomer dan winter en als het koud is is in bed blijven liggen ook fijner :lol:

 

ik weet niet hoeveel wiet je gebruikt maar dit kan ook nadelig zijn als je teveel gebruikt omdat je lichaam geen stofje meer zal aanmaken om moe te worden..... dit herstel kan 2 tot 4 weken duren voor dat je lichaam weer op normaal nivo is .

 

blow je veel bouw het af mocht dit niet het geval zijn zou ik je adviseren langs een dokter te gaan wellicht dat er iets niet helemaal goed zit waardoor je deze klachten blijft houden

 

succes en groeten pac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blow amper, en als ik wat wiet gebruik is het echt alleen maar om iets te kennen slapen, en daar ik dat soortje nog niet heb gevonden, blow ik dus niet. Langs de arts hiervoor te gaan heeft geen enkele nut meer, heb 7 slaap-onderzoeken in 3 verschillende ziekenhuizen ( Registraties) gehad en uit de uitslagen bleek dat ik bepaalde fases over sla, ik heb een abnormale korte diepe slaap, als ik dan eindelijk is slaap, zit ik meteen in een droomfase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yesssss eindelijk iets beter geslapen, dronk gisteravond een grote beker wietmelk, zon 2 uur daarna werd ik wat moe en ging meteen naar me bed, nog wel een uurtje wakker gelegen, maar iig toch een uurtje geslapen, heb toen weer een hele tijd wakker gelegen, Jointje Painkiller vanochtend en daar heb ik ook een paar uurtjes op geslapen

 

 

Het is nog maar het begin, maar ben vreselijk blij met die paar uurtjes, moet nu uitvinden welke manier van innemen mij het beste gaat helpen, maar gaat goed komen! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...