Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ganja_stickie

5x auto ak 47 & 4 x royal automatic

Recommended Posts

hey medekweekers :huh:

Ben een beginnende kweeker die bezig is met zijn 2de ronde.En dacht ga ook maar eens een verlsagje maken. :verrygood

Ik ben wel al aan het begin van mijn 3de week vegatiefe fase bezig.Sorry dat het wat later is..

Deze ronde ben ik van start gegaan met 5x auto ak 47 en 4x royal automatic allebei autoflowers :rolleyes: .Deze zaadjes komen van de heksenketel in het sluis.De auto ak47 is denk ik een huismerk van de heksenketel en de automatic is van royal queen seeds.

 

hieronder de setup:

*kast 60cmx80cmx150cm

*400watt philips master green power

*reflectiekap

*500kuub softbox

*fancontroller (smscom smart controller)

*8x6.5litter potten

*pasieve inlaat maar ben bezig voor actieve

*tijdklok

 

voeding & aarde:

*aarde is growmix van plagron

*canna terra vega

*canna terra flores

*canna PK 13/14

en zou me volgende week nog canna boost gaan halen.

 

Zoals ik al zei ik ben aan het begin van de 3de week in vegatiefe fase.

Hieronder volgen wat foto's van het begin tot nu en zal vanaf nu elke week een update houden.

 

Eerste week(nat het ontkiemen)

 

gallery_33873_14344_739257.jpg

 

gallery_33873_14344_2078739.jpg

 

gallery_33873_14344_731900.jpg

 

De 2de week

 

gallery_33873_14344_29617.jpg

 

gallery_33873_14344_236067.jpg

 

De 3de week

 

gallery_33873_14344_180489.jpg

 

gallery_33873_14344_1307275.jpg

 

Greeets Ganja_Stickie :dope:

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad erg zonde, maar moet kunnen in een kleine ruimte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

absoluut, maar het is wel mogelijk. Tuurlijk is het zonde, hier zijn autoflowers niet voor gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom kan je autoflower niet binnenkweeken?dacht dat het zonder problemen binnen kon en dar er dit veel deeden..

En buiten is geen optie ik woon nog thuis en heb er niet echt de hof voor.De buren zouden kunnen meekijken en mag normaal maar 1 plant hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat ik nog thuis woon.ik mag kweeken van mijn ouders maar niet meer dan 1 plant zodat ik de wet hier niet overtreed.Maar binnen 3 maand moet ik stoppen met kweeken tot in de winter om redenen thuis(er komen werken in huis en mijn ouders willen niet da de werkman dit zou zien)dus er komt even een stop op.dus ik dacht zet wat autoflowers in de kweekast en zet er voor 1 keer meer dan 1 omdat ik daarna even niet meer thuis kan kweeken.dus ik dacht zet er maar 8 zodat ik wat meer heb om de tijd te overbruggen.en heb nog niet met gewoone planten gekweekt dat zo voor na de stop zijn.en ik dacht met autoflower kan ik ook minder verkeerd doen.

en nee ik heb geen dakgoot.(dit was wel nog een goed idee moest het kunnen)maar hier in de omgeving waar ik woon in belgie moet je echt opassen.het is een sociaale woonwijk en de mensen zijn hier echt niet dom.voor de minste dingen die ze zouden zien zouden ze de blauwe al bellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze soortjes zouden ook het best getijden onder 18 a20 uur licht zijden ze in de shop dus met een kas zou ik dit beter kunnen simuleren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan zijn dat een autoflower niet groot genoeg wordt om de ruimte te vullen, of ze gaan te laat de bloei in waardoor het te dicht groeit. Je kan hier niks aan bepalen en een autoflower vaak toch een stukje minder dan de échte soort die niet auto is. Dat zijn twee negatieve redenen waarom je niet met auto's werkt. Voordeel is dat je ze in de zomer dus al kunt afbloeien buiten, dat is ook de enige reden waarom iemand auto's zou kunnen overwegen (om niet te hoeven verduisteren).

 

Indoor heeft het dus alleen maar nadelen, en geen voordeel ten opzichte van reguliere soorten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoflower zaden zijn voor de hoeveelheid wiet die ik er buiten afhaal te duur.

als je een goed hokje hebt levert elke autoflower echt wel meer grammen op.

 

dan kan het uit om als blower je autos onder lamp te zetten.

 

ps mijn outdoor autos hebben het door de regen van vorige weken en de lage nacht temp wel erg zwaar.

mag blij zijn als ik er 5 gram per stuk afhaal.

had ze wel onder lampje willen zetten.,..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe meer zielen hoe meer plezier ;)

heb nu wel spijt dat ik voor auto heb gekozen.heb vandaag nog gemerkt dat ze vree klein blijven

Ze staan nu de 3de week en zijn nog maar 20 cm groot en groeien vree traag.Ik kan ze niet buiten zetten en ze wegdoen wil ik ook niet.ik heb trouwens nog maar 2 maand dat ik kan kweeken.Dus een nieuwe run met gwn zaad heb ik niet genoeg tijd meer voor.maar in de winter ga ik zeker overstappen op gwn zaad.ik hoop dat de opbrengt van deze 8 autoflowers ga meevallen.ik hoop op 20g per plant.maar aangezien deze bijna niet groeien heb k hier schrik voor.

Kzal vanavond as het donker is paar foto's nemen hoe ze ervoor staan

 

greets ganja_stickie

Share this post


Link to post
Share on other sites

auto's zijn prima binnen te houden hoor ik heb zelf Big Devil onder een 400w hps gekweekt dit ging prima en twee planten kwam toch nog 50G droog vanaf ;) Ik wens je veel succes en ik volg je :)

gallery_28971_13183_2921419.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

heb vandaag met het controleren van de kas zie ik dat de ventilator gevallen is en op 1 plant is gevallen.spijtig genoeg is er een tak gebroken.het is geknakt en weet nu niet of ik hem er het best afdoe of aan laat en kijk of het nog te redden valt.

 

hieronder foto van de geknakte tak...

 

gallery_33873_14344_1181487.jpg

 

gallery_33873_14344_2096431.jpg

 

gallery_33873_14344_305872.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey groene collega's ;)

Nog even een korte update,alles gaat goed maar ik vint dat ze niet zo neig opschieten met groeien :) .Hoop dat ze nog een sprintje doen :whistling .Heb nog een paar foto's genomen.Heb er ook 3 nieuwe zaailingen bijgezet die nog wat moete groeien voor ik ze kan overpotten in de 6l potten.Dan zal het totaal 4x auto ak 47 & 4 x royal automatic en daar blijft het bij,het staat dan volledig vol...Ik geef ze ongeveer 0.3l water per plant met voeding canna terra vega.Heb ook al de canna terra flores en canna pk 13/14.En zou deze week canna boost gaan halen.Iemand ervaring mee?Vraag me af of het de moeite is het is tamelijk duur.De temperatuur is wel soms eens hoog geweest met dit weer :innocent: .34 graden was het hoogste maar de omgevingstemperatuur is 28 a 30graden.Binnen een paar dagen maak ik het volgende verslag met nieuwe foto's..

 

gallery_33873_14344_753092.jpg

 

gallery_33873_14344_637882.jpg

 

gallery_33873_14344_733326.jpg

 

gallery_33873_14344_1263454.jpg

 

Greets Ganja_Stickie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

Vandemorgend toen het licht uit was denk ik dat ik de eerste bloei verschijnselen heb gezien.heb een paar foto's ervan genomen.Je ziet dat op sommige plaatsen de bladeren lichter worden en denk dat dit de plaatsen zijn waar de topjes zullen komen..ofniet?En raden jullie aan om bij de volgende waterbeurt al bloeivoeding bij tegeven.Zou het liefst hebben dat ze nog wat door groeien en groter worden en beter ontwikkelen.Zoals jullie al gezegt hebben was dit een van de nadelen van met een auto een binnenkweek te doen.Maar ik hoop dat ze in de bloei nog verder groeien..we gaan nu de 4de week in(vanaf dat ik het zaad heb laaten ontkiemen,buiten die 3kleine zaailingen).Zal binnen een paar dagen nog een verslagje maken..

 

Hieronder de foto's van deze morgend...

 

gallery_33873_14344_1141150.jpg

 

gallery_33873_14344_1155968.jpg

 

gallery_33873_14344_1290599.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar gebruik nu canna terrra vega en vraag me af wnr ik naar canna terra flores kan overschakelen.denk je dat ik te veel voeding geef.gebruik 25ml op 5litter zoals erop staat.Maar de grond is van plagron growmix denk ik en is ook wat voeding in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de eerste bloeiverschijnselen kan je over gaan op Flores ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zal ik 1dag mey voeding en 1dag zonder.ik heb gezien dat sommige plaatsen verkleuren denk dat dit de eerste tekenen zijn dus ga morgen de flores gebruikenn.ga wel nog pk 13/14 geven en canna boost.het kan alleen maar te goede komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...