Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ganjaman1

Acapulco Gold buiten gezet

Recommended Posts

Hallo allemaal ,

 

Ik had pas 5 zaadjes uit de Acapulco Haze gekregen , Die heb ik alle 5 gewoon laten ontkiemen , 1 ontkiemde er helaas niet.

 

Ik heb ze gewoon in 10 liter potten staan , met cocos aarde van de Action. Ik weet het is veels te laat, maar goed kijken of het iets wordt.

 

Heb niks bij-ge-voed , maar ik las hier ergens iets over kippenmestkorels , waar krijg ik dat?

 

En wat kan ik nog gebruiken voor wat bij te voeden? Geen dure voedingsflessen aub , is gewoon een probeer-kweek.

 

Ik weet dat vele van jullie nu zullen denken " Hoe wil je er dan genoeg vanaf krijgen? " maar dat is het ook juist , als er maar WAT afkomt is het al goed haha.. Volgend jaar ga ik het dan beter aanpakken.

 

Groetjes :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat de kippemest op zich al voldoende is.

de beste verbetering zou pk13/14 zijn ( specifieke boeivoeding.) een flesje kost iets van 15 a 20 eu. da's veel geld voor 4 waterbeurten met dat spul ( veel vaker zou ik het niet gebruiken ), maar het levert grotere toppen op.

 

andere optie : in elke 50 liter water een tablet 50mg bayer aspirin ( 50 mg acetylsalicylzuur) = erg gpedkope hulpstof voor versnelde groei, en sterkere bloei.

 

je kan ook last krijgen van magnesium tekort op cocos. daarom elke twee weken een theelepe bitterzout bij het water.= ook erg goedkoop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt voor de reactie.

 

Wat is bitterzout ? en waar krijg je het :vape: ?

 

PK13/14 heet dat zo , of moet ik pk 13 of 14 hebben? Van welk merk is dat;)?

 

Ik zal dat binnenkort als ze wat groter zijn gaan halen , en wanneer moet ik dat toevoegen aan het water , alleen als er toppen aankomen?

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap je niet helemaal carpe ..

 

Wat bedoel je precies? :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je de link in 2 minuten gelezen dan :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee , maar die stond er toen ik dat poste nog niet volgens mij :vape:

Bedankt man!

 

Ik ga kippenmest proberen te regelen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een haze op dit tijd van het jaar buiten zetten kan ik nu alvast zeggen, je gaat er niks vanaf halen. Zonde van de tijd, geld en moeite

Koop dan een paar auto flowers zaadjes en plant die.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja , dat dacht ik ook al , maargoed. Tijd heb ik , geld niet zo , maar kost ook niet veel.

Ik zie bij Aveve alleen dit spul te koop , Koeien en kippen mest in 1 http://www.avevewinkels.be/nl/tuin/slim-tu...-gedroogde-mest

 

Edit , zie nu net dat het een Belgische link is pff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Action verkoopt kippenmestkorrels (Rose Food en Hortensia Food 1kg) en ook kalkkorrels 5kg.

Maak daarvan een leuke mix met je kokosgrond en je bent klaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe groot zijn ze nu...foto :vape: ?

 

want je verbrand ze zo met mineraal npk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Zou maar een beetje uitkijken met die cocosgrond van de Action.EC is een beetje aan de hoge kant om nog eens een keer flink wat NPK korrels er doorheen te doen.

 

Namaste :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn net pas ontkiemd eigenlijk 1 weekje..

 

Dus een centimeter of 3 a 4 zijn ze nu.

 

Dus bij de Action krijg ik ook kippenmestkorrels?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga ik doen Carpe !

 

Ik las net in een ander Topic , dat je dat idd bij de Action krijgt, Rose food :vape: zoals hierboven ook al vermeld staat.

 

Edit : Waar krijg ik Guano?

 

Ik weet van een jaar of 5 terug , dat je dat toen in plastice youhurt bakjes kreeg bij de Lidl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel gaan mesten want die cocos van de action is vrij arm. Wel effe wachten tot ze wat groter zijn zoals carpe zegt

 

Edit: Had chilies erin staan en er gebeurde niks meer, uiteindelijk werden de blaadjes geel en toen viel het kwartje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waar krijg ik Guano?

Die krijg je nergens, die moet je kopen. Als je er nog wat van wil maken moet je gewoon Canna coco A/B voeding halen bij een growshop. Die Action cocos schijnt van een niet al te goede kwaliteit te zijn, dus het kan geen kwaad om de boel flink door te spoelen met voedingsoplossing. Hierdoor spoel je de zouten uit en vervangt deze door voeding waarmee de plant wat kan. Je moet niet met mestkorrels gaan kloten. Het duurt veel te lang voordat deze afgebroken zijn en nuttige voeding aan je planten leveren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Waar is die Acapulco Haze gekocht????

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het niet weten , komt van een dealer af die wat zaadjes in de acapulco had zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...