Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Green2Day

Hennepkwekerij ingegeraven in bos

Recommended Posts

VIDEO

 

Henneptelers worden steeds inventiever.

Dat bleek dinsdagmorgen aan de Veldhovensedijk in Riethoven. Daar trof de politie rond 9.30 uur een hennepkwekerij aan die was ingegraven in een bosperceel. De stroom werd illegaal afgetaptvan een lantaarnpaal in de buurt.

 

Het is niet bekend of de politie de eigenaar van de merkwaardige wietkwekerij al heeft weten op te sporen.

 

BRON: met foto's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lopen daar nou een stuk of 7 man rond?

 

Geen wonder dat het oplossingspercentage voor daadwerkelijke criminaliteit zo bar en bar laag is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga ook zo'n gat graven, beetje niet maar toch wel opvallend.. zodra ze allemaal binnen zijn het luik dicht, de auto's 10 km verderop neerzetten en thuis lekker een jointje roken alsof er niets gebeurt is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

best wel watt, want die zitten aan mekaar doorgekoppeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht dat er alleen stroom op staat als ze branden...wel eens gelezen...en das niet lang in de zomer.....te kort dus....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus kweken in de winter :lol:

 

Maar ook irritant als je ventilatoren uit gaan...

 

Maar als je aftapt van de verdeelkast van de straatverlichting dan heb je uiteraard wel 24/7 stroom..

Maar ik heb geen ervaring met "aftappen" en dat ben ik ook niet van plan :lol: ik kweek onder de zon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nothing beats the sun :lol:

 

 

....in spain :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je het eindelijk door carpe diem :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Typisch Blauwe vliegen,..altijd op zoek naar shit,,.....wat een baantje hebben die lui toch,..een winkeldief aanhouden durven ze alleen nog maar met een heel peloton aan strontvliegen,..mierenneuker mocht ook gezegd worden en dit valt ook onder de zelfde categorie toch,..allemaal insecten. :blink: :D,... tenminste een mierenneuker zal geen mens mee bedoelt worden, maar letterlijk een ander mier die een andere mier neukt. Ja toch nie dan,..nou dan.

 

En mieren en vliegen zijn overal,..dus wie weet,..ga hem dit weekenden uitproberen ,..hè blauwe strontvlieg vlieg eens op.

 

:rofl

 

 

Gr, ST.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Typisch Blauwe vliegen,..altijd op zoek naar shit,,.....wat een baantje hebben die lui toch,..een winkeldief aanhouden durven ze alleen nog maar met een heel peloton aan strontvliegen,..mierenneuker mocht ook gezegd worden en dit valt ook onder de zelfde categorie toch,..allemaal insecten. :blink: :D

 

 

Gr, ST.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lopen daar nou een stuk of 7 man rond?

 

Geen wonder dat het oplossingspercentage voor daadwerkelijke criminaliteit zo bar en bar laag is.

Kan best hoor bij mij kwamen ze met netzoveel mensen als ik planten had.... 8 politie agenten 8planten 1 van stedin 3 van de speciaals opruimings instantie

Groot dat ze zich voor doen op zo'n moment, vooral die jonge broekjes denken echt dat Ie met 8 planten genoeg opbrengst kan hebbe. Om ervan te kunnen leven Wahahahah,

 

Agent. Wij hebben melding gekregen dat r in dit Pand een hennel kwekerijzit,

Ik. Daar heb je helemaal gelijk in,

Hun, nou dan gaan we het maar eens bekijken, waar staan de planten?

Ik boven.

Hun kijken door de porto ja we hebben gevonden, kom even kijken. Cirkel gaat naar boven, agent die net boven was 1 streep, en wat verdien je nou van zo'n oogst. 1streep Collega valt hem meteen in de reden, en wijst me op me rechten.

 

Rondje komt weer naar beneden, en zecht waar heb je de rest van je planten verstopt?

Ik welke andere

Hij nou Je andere plantage hier staan alleen mOederplanten,

Ik nee is alles staan trouwens 2 heren tusse.

 

Eindscore,

450+ euro aan apertuur gone,

3maanden eigengebruik gone,

400euro betalen an stedin voor 2 uurtjes werk +voorrij

Uitspraak justitie, seponatie/vrijspraak, omdat ik duidelijk aan kon geven Warom ik geen wiet van apotheek wil, en ik had geluk met mevrouw de rechter

Opruimen+vernietigen was ook 300

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoog tijd dus om een Stedin of een ontruimingsbedrijf te beginnen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...