Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nederwierie

Patiënt verwijderd van wachtlijst voor nier wegens cannabisgebruik

Recommended Posts

Patiënt verwijderd van wachtlijst voor nier wegens cannabisgebruik

 

Door Jeroen van Setten

http://www.niernieuws.nl/?id=5455&cat=...amp;leeshulp=on

 

Toni Trujillo uit Los Angeles is zonder overleg van de wachtlijst voor een niertransplantatie gehaald. Volgens het Cedars-Sinai Medical Center gebruikt Trujillo marihuana en dat zou kunnen leiden tot een ernstige schimmelinfectie. Dat meldt de Huffington Post.

 

Trujillo is volgens de belangengroepering Americans for Safe Access de tweede patiënt die in het afgelopen jaar door het Californische ziekenhuis van de transplantatielijst is gehaald vanwege medisch marihuanagebruik. Ook een belangengroep voor medisch gebruikers van cannabis doet een beroep op het ziekenhuis in Hollywood het beleid aan te passen en Trujillo weer op de lijst te zetten.

 

Volgens Joe Elford van Americans for Safe Access is het weigeren van een transplantatie aan medische marihuanapatiënten 'de ergste vorm van discriminatie'. 'Trujillo is er met behulp van medische marihuana als eetlustopwekkend middel in geslaagd om haar eiwitniveau, een cruciaal punt van zorg voor dialysepatiënten, te verhogen.'

 

Het Cedars-Sinai Medical Center wilde niet onmiddellijk reageren op een verzoek om commentaar van de Huffington Post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hoor :yummy: ...neem maar lekker een wietpas ;) .................. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad....! ;) Ik dacht direct hetzelfde toen ik het las. Dit soort fratsen ga je dus krijgen ja als je je een wiet-sterretje op je jas laat spelden.. Laat dit hoe triest het ook is voor die vrouw (laten we hopen dat ze die nier alsnog krijgt) maar wel ff een lekkere eye-opener zijn voor de naieve mensen onder ons :D

 

Nog even los van het feit dat ik dat schimmelverhaal wel vergezocht vind van die arts, en zo met mn stonede kop een miljoen andere criteria kan bedenken waarvan de meeste waarschijnlijk logischer zijn.

 

En trouwens.. wie is die arts nou om een moreel oordeel te vellen over iemands levensstijl? Er is toch besloten om op basis van wachtlijst en dus wachttijden te werken? Er zullen weinig kerngezonde mensen op die wachtlijst staan schat ik zo :P En de wetenschap is er nog niet eens uit of cannabis nou ongezond is of niet..

 

Te grof voor woorden dit. Ja ik weet dat het in Amerika is en niet hier.. t :yummy: ringland is het, nooit van mn leven zal ik eraan denken om ernaartoe te gaan. En dat waait vanzelf wel over naar hier hoor voor zover dat nog niet het geval is.. Och wat mogen ze graag kwijlend de Amerikaanse vriendjes aan hobbelen, die fijne landvertegenwoordigers van ons..

 

Maargoed ik dwaal af. Triest verhaal :D Het zal je maar gebeuren zeg of je moeder! Weet niet wat ik dan zou doen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

je wietpas is je vervoersbewijs....voor de AUSWITZ EXPRESS ;)

 

=====================================================

One of our employees… She's German… when she was about sixteen years old she said to her grandmother, "How come nobody stopped what was happening with Hitler. How come they didn't stop them from taking the Jews away?"

 

And the grandmother said to her, "You don't understand..... It wasn't one day that we woke up and all of our rights were taken away from us..... They took them away from us slowly....... And then one day you couldn't speak out...... because if you spoke out..... you were dead."

 

And that's what's going on in this country. It's like the frog in boiling water.

 

 

Big Brother never had it so good.

 

…all aboard the Auschwitz Express…

 

…That's what's going on here… and the people don't see it, and they're afraid to speak up… People don't want to believe it. :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja, die krijgen we straks allemaal: gallery_22580_8167_3551.jpg

 

Ok het meeste van de afbeelding is gejat, maar de bedoeling is duidelijk hoop ik.

 

Overigens begin ik mij af te vragen of het wel zo verstandig is om de massa op de heilzame kanten van cannabis te wijzen. Voor je het weet moeten we extra pensioenpremie gaan betalen !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat ze een mens niet mogen weigeren om hem te helpen, dit kan voor die vrouw

ernstige gevolgen hebben. Schimmel infektie door marijuana gebruik, waar haalt ie dat vandaan??

Ik stelde het ziekenhuis strafbaar voor zulke handelingen.

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een goede vriendin van ons heeft een tijdje geleden gesolliciteerd op een goed betaalde baan.

alle rondes door gekomen, er moest alleen nog een onderzoek gedaan worden naar haar integriteit door een een of ander bureau.

drie weken later kreeg ze de uitslag van het onderzoek...er zou een probleem kunnen ontstaan met haar integriteit want, en je voelt hem al aan komen...ze had een wietpas.

niet aangenomen dus.

 

je tekent gewoon je eigen doodvonnis met die pas, straks kom je nergens meer aan de bak,of je word uit de verzekering gegooid,enz.enz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een bericht dat ik over de wietpas tegen kwam,

hoewel ik mijn vraagtekens er bij zet en niet kan garanderen dat deze brief ook echt is:

(Iemand kan iets ''uitlekken'' en verzenden en de ander er voor verantwoordelijk houden bij publicatie,

ik zeg dus NIET dat de betreffende persoon die het ontving oneerlijk is )

 

Bron:

http://mrlunk.net/index.php/component/cont...-bewaard-worden

================================================================================

====

 

Gelekte Brief Belastingdienst: 'Wietpas-ledenlijst Coffeeshops moet 7 jaar bewaard worden.'

Tuesday, 12 June 2012 09:50 | Written by Peter Lunk

 

De volgende pdf heb ik op ISSUU gepost nadat die via een intern 'lek' mij was toegezonden op This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it :

 

"Gelekte Brief Belastingdienst: 'Wietpas-ledenlijst Coffeeshops moet 7 jaar bewaard worden.'

Quote:

"De ledenlijst behoort tot de (fiscale) administratie die u op grond van artikel 52 Algemene wet inzake rijksbelasting moet hebben. U MOET de ledenlijst ZEVEN jaar bewaren. (Artikel 52, vierde lid Awr)"

 

Je staat dus voor 7 jaar geregistreerd als (soft) drugsgebruiker !!! BIJ DE BELASTINGDIENST.

En daarmee dus ook in alle daaraan gelinkte overheids databases !

 

Ze geven hiermee dus TOE, dat er wel degelijk sprake is van CENTRALE OPSLAG van deze PRIVE GEGEVENS en dat dit geeist wordt door de Belastingdienst !!!

 

Centrale registratie i.v.m. Patientendossier mocht niet van de rechters.

 

Centrale registratie van vingerafdrukken in paspoorten mocht niet van de rechters....

 

Waarom zou Centrale Registratie van coffeeshopledenlijsten met prive gegevens en informatie dan wel mogen ?

 

Een zaak voor de coffeeshop advokaten ?

 

Grtz,

Peter Lunk

Admin www.CoffeeShopNieuws.nl

================================================================================

====

De brief is te zien in de link:

http://issuu.com/peterlunk/docs/hoi_pum_2/1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goede kennis van mij heeft een paar jaar geleden een nieuwe nier gekregen. Hij moest ook stoppen met cannabis, omdat de kans groot was op een schimmelinfectie en de nier dan afgestoten wordt. Dit zou echter het geval zijn, als hij wiet zou roken waar toprot in zit ;) . Tja ... hij is wel gestopt, maar ik heb er mijn twijfels bij. Wiet roken waar toprot in zit lijkt me sowieso niet gezond :yummy: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is wel echt triest zeg...

Iemand niet behandelen omdat hij misschien wel eens een keertje een schimmeltje opgerookt zou kunnen hebben :S

 

Ik denk dat meer dan de helft van de mensen hier wel eens besmette toppen heeft gerookt.

Het begon allemaal in de coffeeshop toch?

 

Helaas kun je het met het blote oog niet altijd zien of er schimmels tussen je wiet zitten

Dat is waarom de mensen van Harborside hun wiet testen met microscoop in het lab

en ook een reden waarom je beter je eigen spul kunt growen ipv naar de coffeeshop te gaan.

 

In dit filmpje word er ook kort even over gepraat @ 2.15

 

Organische preventie & bestrijding met Neem-olie

 

http://growersbook.com/marijuana-encyclope...ana-plants.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf zal ik nooit zo'n pas nemen, maar ik heb toch echt mn twijfels over een detail...

 

Als je zo'n pas hebt, wil dat nog helemaal niet zeggen dat je ook wiet gebruikt.

Dus als iemand jou erop veroordeelt, kun je er nog wel wat mee tegenover een rechter hoor.

Een pas hebben en gebruiken van wiet zijn 2 verschillende dingen.

 

Hoe dan ook, neem geen wietpas, scheelt gewoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rrrrrrrrrrrrregistratie..

Share this post


Link to post
Share on other sites
.er zou een probleem kunnen ontstaan met haar integriteit want, en je voelt hem al aan komen...ze had een wietpas.

niet aangenomen dus.

 

Toch is dit verhaal bizar, Opstelten garandeert toch je prive situatie? Hiermee kun je dan als "slachtoffer" iets mee doen. Dat bureau aanklagen? Voor onrechtmatig verkregen informatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie het volgende nieuwsbericht al voor me:

 

dikke vatzige Amerikanen gevolg van eetlustopwekkende cannabis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zie je hier ook al genoeg en word meer van dikke vatzige mensen

 

ontopic; ik heb al gezegd in een van de eerste topics over de wietpas dat ik eerder

vreesde voor inzage in iemands personalia door belastingdienst, politie en gemeente.

En ook voor werkzoekende. Ik geloof best dat wat forumlid "achterlijkeharry" schreef

ook gebeurd.

Het is een controle maatschapij geworden of wellicht politiestaat aan het worden.

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...