Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
groninger

Alles naar binnen pas op

Recommended Posts

idd...ik vind in de herfst -winter heel wat verlaten grows... waar niet geoogst is.........

Die waren dan niet van jou hé, Carpie? :yummy:

Er zijn genoeg soorten die het hier buiten aardig goed doen. Ook vorig jaar, met die zomeroktober!

Share this post


Link to post
Share on other sites

me eigen grows hoef ik niet te vinden idd :D ...wel stealth te maken voorzover dat gaat... :rofl

 

kheb gieters zat :D ...kga dr als dr nog meer bijkomen maar een paar op mp zetten...lol...nee schandalig wat ze laten leggen overal... :P ...daar zou ik als boswachter ook pisnijdig van worden... :D ...mja...topscoorders kwa dumpen blijven binnenkwekers...allemachtig wat een bende afentoe... ;)

mja.... als iedereen oogst :) ...zou het wel erg druk worden in de bosjes :D ...

 

idd... ik teken meteen weer ..voor zo´n oktober2011 :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind deze herfst TOP, zon schijnt af en toe, lekkere warme herfst dus.....

 

maar inderdaad in het noorden is het , regenjas aan, regenjas uit, regenjas aan, regenjas uit, regenjas aanlaten want het gaat toch zo weer regenen, geen regen zweten in het regenpak...regenpak maar weer uit, regen....dus nat, nat regenpak aan, regen weg, was al nat van de regen en het zweet dus regenpak maar aanlaten.......ze lachen me uit op kantoor....... ( werk ambulant )

 

tot overmate van ramo is mijn regenjas lek, 170 euro regenpak...regenpak lek, regenjas terug naar de fabriek voor een test, hopen op geen regen.......en ja hoor regen....

 

zo is het dus momenteel in grunn.

 

ik geef de planten in de kuip geen water, als ze bijna uitdrogen valt er weer regen voor een week.......

 

maar het is nu droog, hele dag in t-shirt gefietst en af en toe schuileb voor de regen en dan weer in de zon.

 

dus.

 

wat zou ik een goede weerman zijn zeg.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...