Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cityboxer

De moeite waard?

Recommended Posts

Beste forum leden,

 

Afgelopen keer dat ik draaide gingen er een aantal dingen mis en dat had voorkomen kunnen worden als ik een kweekverslag had gemaakt. Dat wil ik deze keer wel maken maar voordat ik begin wil ik eerst vragen of het de moeite waard is om te beginnen.

 

Ik heb net vandaag 5 K2 stekken gekregen en heb nog 9 weken de tijd voordat ik weg ga. Ik heb een gavita pro lamp die verstalbaar is van 600watt naar 1150watt. Drogen kan wel ergens anders. Ik heb nog nooit met K2 gekweekt, lukt dat in die 9 weken?

 

Ik betaal gewoon de stroom, dus kijk ik wel naar verbruik. Zal ik dan gewoon 600watt boven die 5 plantjes zetten of heeft 1150watt toch zin voor die 5 plantjes?

 

Ik wacht af...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om een K2 mooi af te bloeien zijn zeker 9 weken nodig dus

trek je conclusie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

9 weken om af te rijpen, dat zou betekenen dat ik het zonder voorgroeien moet beginnen nu. Zonder had ik minstens 24 plantjes moeten hebben onder die 1150watt. Niet doen dus, :) :o :tu . Iedereen eens?

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter wat niet goed afgerijpte wiet dan helemaal niks toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje zonde om 5 plantje onder 600watt te zetten zonder voorgroei :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 dagen voor groeien en Alles op alles zetten en anders naar een meer high wietje maar met 9 weken kan je al aardig op weg zijn,..beter dan niets. en kweken is altijd de moeite ook nu,..ps: als je ze laat drogen met alle blad enzo er nog aan dan rijpen ze nog even door volgens mij dacht ik,...wel uitkijken voor rot dan.

 

Dus als de sodemieter opbouwen die handel. :)

 

 

Gr, ST

Share this post


Link to post
Share on other sites

of gewoon morgen 20 pp'tjes halen, een week voorgroeien, en 8 weken bloeien..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx guys. Ik hou niet van dat half bakken gedoe. Ik had vorig rondje ook al te weinig planten, dat wil ik niet meer. Dus ik ga kijken inderdaad of ik nog 20pp'tjes kan krijgen en anders wacht ik gewoon op wat ik de vorige keer had.

 

Als jullie dan toch allemaal reageren dan stel ik direct de vraag voor de volgende ronde: Ivm strafmaat wil ik zo weinig mogelijk planten. Liever niet meer dan 5 planten.

 

Hoe lang raden jullie aan om voor te groeien als ik 5 amneesjes zet:

1) onder 1 gavita pro 1150WATT lamp

2) onder 2 gavita pro 1150WATT lampen

Share this post


Link to post
Share on other sites

op wat voor ruimte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,5m x 3m.

 

Vorige rondje had ik 12 amnezen met 3x 1150watt lampen alleen toen had ik te kort voorgegroeid en daardoor had ik nog veel ruimte over. In verband met de zomer kan ik nu de warmte niet controleren met 3 lampen dus twijfel ik om met 1 of 2 lampen te draaien ditmaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EDIT: 8 planten is ook prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit zijn er 5 op 1.50x1.50 met 600 watt voorgroei en 1150 watt tijdens de bloei. ik had ze lekker lang laten voorgroeien, 7 weken.. mja het kan ook met kortere voorgroei. gemiddeld 230 gram per plant.

 

gallery_25783_10976_777376.jpg

 

dit was 5 min voor het knippen, de achterste 3 planten:

 

gallery_25783_10976_3356920.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit. Er is nog wel iets aan ruimte over zie ik dus 5 planten per lamp 1150WATT is goed. Moet niet minder worden, helemaal gezien dat jij 7 weken hebt voorgegroeid! Ik zat aan 3 tot 4 weken voorgroei met TL lampen te denken ivm stroomrekening. Hoe veel heb ik dan per lamp nodig? 5? 8?

 

 

 

Hoe ver had je de lampen boven je planten hangen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

VRAAG Amnees (of ieder ander die dit wel eens eerder op die manier heeft gedaan met deze lampen): hoe ver had jij die lampen boven je planten hangen want als je zo lang voorgroeit moet je ook een aardige hoogte hebben gok ik zo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt aan je manier van kweken. Ik ken iemand die altijd rond de 1 op 1 draaid met amnesia. 5 planten in 90 liter kuipen met een scrognet en 3x600w gewoon met magneten en spiegelkappen die geeft 6 a 7 weken voorgroei en buigt/topt ze tot ze lekker breed zijn. Die planten zijn echt monsterlijk.

 

k2 kan je ook na 7 weken al knippen hoor, vooral als ze wat kleiner zijn. Ik zou er lekker wat meer planten bij gooien en dan weekje voorgroei, en 8 weken bloeien. K2 blijft met weinig voorgroei erg klein en je opbrengst per plant is dan niet zo veel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...