Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GKingsleader

loods huren

Recommended Posts

Hoi,

 

Stel ik wil een loods ( bij voorkeur +/- 400m2) huren......

weet er hier iemand toevallig wat voor papieren ik dan nodig heb, en waar ik geregistreerd wordt.......

 

Immers is het een eitje om met valse papieren en ID's een huis te huren.

Dan weet ik ook precies wat ik allemaal moet hebben: contrakt + loonstrook, enz.

 

peace of cake.

 

Maar stel dat ik strak in pak, met een betrouwbare uitstraling en een gehuurde dikke wagen naar een verhuurder van een loods toe ga, waar zal hij mij om vragen........ visite kaartje van een bedrijf maken is niet moeilijk, zat zelf te denken om de mensen te vertellen dat ik faisementen opkoop...en de laatste tijd......in X..... veel actief ben, en hier een opslagruimte nodig heb.

 

 

- Ik werk dan met een rijbewijs als ID, van een echt bestaand persoon, alleen dan met een foto van mij erop...(alleen dan met andere kleur haar...blablabla);

- verder is het bij het huren van een huis zo, dat je je zelf bij de gemeente in moet schrijven op dat adres, de woningbouwver. bemoeit zich daar niet mee......

stel ik schrijf deze loods helemaal nergens in, dan staat die voor de gemeente nog altijd leeg.

 

nu vraag ik mij af wat voor papieren zal men mij om vragen, en zie ik iets over het hoofd met de gemeente....Het aannemen van een andere ID is een eitje, daar weet ik al genoeg over.

 

 

Zeg me niet dat ik een grote dromer ben, want ik heb al eerder: woning en zelfs een lening bij de bank geopend, bijde met een vals contrakt, en valse loonstroken.

(En ik zal je dit zeggen, je komt er zelfs mee door de BKR heen LOL)....

Moet alleen lef,uitstraling en een vlotte babbel hebben.

 

Wat kan hier zo moeilijk aan zijn........welke papieren heb ik nodig?

 

Greetings,

 

GKingsleader

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het allemaal zo goed weet, waarom stel je dan deze vraag?

 

Volgens mij is dit forum meer bedoeld om ervaringen uit te wisselen die betrekking hebben op het kweken van cannabis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn plannen hebben betrekking op cannabis ieder op zijn manier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het wel interessant om te lezen, maar heb zelf geen adviezen op dit gebied. Misschien een aantal films op dit gebied kijken? (weet je meestal ook gelijk wat je niet moet doen :o)

Share this post


Link to post
Share on other sites

welke films denk je dan aan...........

 

dan we "catch me if you can" naspelen

Heb ik denk ik allemaal wel minimaal 1 keer gezien.

 

Maar in iedergeval.

 

Ik heb al een heel plan opgesteld, en de nodige voorbereidingen getroffen,

zit alleen nog met een aantal vraagstukken.

 

Waarmee in niet zomaar naar de gemeente kan stappen.

 

:o

 

nog een leuke "mindbreaker" als ik echte persoonsgegevens van iemand gebruik in mijn valse ID

En me daarmee in schrijf bij de kamer van koophandel..... oftewel een echt bedrijf begin op iemand anders z'n naam, en dan alle post op een postadres laat komen..............wat zeggen jullie daar overigens van.

 

Die persoon waarvan ik de gegevens gebruik voor mijn valse id, mag daar overigens best van op de hoogte zijn, hij zal er echt geen problemen mee krijgen als er later iets wordt opgerold.

Zijn foto staat namelijk nergens op een ID, de politie zal dan snel door hebben dat ze aan het verkeerde adres staan.

Heb iemand die daar best aan mee wil werken, kost alleen een paar extra centen.

 

Maar dan is het verborgen houden van mijn valse id, wel meteen een stuk safer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou om te beginnen wel wat discreter te werk gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het nadeel van samen gaan werken met andere personen is dat er toch weer 1 persoon té veel van je idee af weet. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies,

 

en volgens een onderzoek van de FBI neemt de kans op ontdekking kwardratisch toe met het aantal betrokkenen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
welke films denk je dan aan...........

 

dan we "catch me if you can" naspelen

Heb ik denk ik allemaal wel minimaal 1 keer gezien.

 

Maar in iedergeval.

 

Ik heb al een heel plan opgesteld, en de nodige voorbereidingen getroffen,

zit alleen nog met een aantal vraagstukken.

 

Waarmee in niet zomaar naar de gemeente kan stappen.

 

:)

 

nog een leuke "mindbreaker" als ik echte persoonsgegevens van iemand gebruik in mijn valse ID

En me daarmee in schrijf bij de kamer van koophandel..... oftewel een echt bedrijf begin op iemand anders z'n naam, en dan alle post op een postadres laat komen..............wat zeggen jullie daar overigens van.

 

Die persoon waarvan ik de gegevens gebruik voor mijn valse id, mag daar overigens best van op de hoogte zijn, hij zal er echt geen problemen mee krijgen als er later iets wordt opgerold.

Zijn foto staat namelijk nergens op een ID, de politie zal dan snel door hebben dat ze aan het verkeerde adres staan.

Heb iemand die daar best aan mee wil werken, kost alleen een paar extra centen.

 

Maar dan is het verborgen houden van mijn valse id, wel meteen een stuk safer.

Hou je er wel rekening mee dat je met een valse ID wel een beetje meer de lul bent dan met een loodsje vol met plantjes ? Als jij een loods vol hebt staan en onze blauwbloezen hebben je door, dan zullen er echt wel voor zorgen dat ze een aanhouding verrichten. M.a.w de blauwbloezen kunnen en zullen waarschijnlijk net zolang gaan posten bij de loods totdat ze een aanhouding kunnen verrichten. Neem maar van mij aan dat als jij dan net in die ruimte aanwezig bent, dat je er dan niet meer met een taakstrafje vanaf komt.. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel oren naar tips voor een lening met valse ID´s en loonstroken... :o :)

 

alleen de babbel heb ik niet... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou je kunnen helpen : PB me maar als die het nog doet B)

 

Ik wil hierover niet teveel kwijt op het forum :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor een loods heb je iig een kvk nummer nodig, en dat krijg je alleen maar door een bedrijfje op te richten. Opzich niet zo moeilijk zeg gewoon dat je op inet fietsen verkoopt en dat je ze moet opslaan, alleen dat zal niet zo gemakkelijk op een valse naam gaan. Dan kan je het beste nog een vals kvk nummer zien te regelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry lange tijd niet meer hier geweest, lekker op vakantie geweest....

 

had ik even moeten laten weten :S

 

.............

 

In iedergeval, ik ben nu hard bezig met de oraganisatie, maar heb voorlopig al het gezeik met legale instanties bedriegen opgegeven, ben nu alleen nog maat pariculier aan het huren,

 

Heb nu zooooo'n mooi huisje, krijg binnenkort de sleutel, ben jalours op de planten!!!!!

 

Is mooier dan mijn huidige huis.

 

In ieder geval, dank jullie wel voor het meedenken.

 

Ow... trouwens met die lening, je moet echt de eerste keer dat je met valse papieren binnenloopt bij de bank, wel meteen heel goed weten waar je mee bezig bent, je moet er dan voor zorgen dat je alles in orde hebt, en niet het een of het ander wat je achteraf nog moet regelen.......

 

Als ze je op het eerste gezich niet vertrouwen, krijg je gezeik als: "we moeten eerst min. 1 keer je loon binnenkrijgen op je rek," en dan ben je de zak, want je kunt op geen enkele manier dat geld onder naam van jou fictie bedrijf op jou rek. storten, bij een overboeking staat namelijk je eigen naam erboven, en dat kun je niet veranderen, verder kun je wel een zakelijke rek. bij bv de postbank openen, maar die kost geld, en dan zul je alsnog een inschrijving bij de kamer van koophandel moeten hebben, is niet zo simpel als het in eerste gedachte lijkt, het is mij eerlijk gezegt wel al vaker gelukt, maar toen een andere jongen die ik ken ( heb geprobeerd te helpen) het probeerde, is het tot nu toe nog altijd niet gelukt, moet echt mega goed kunnen praten, en mega goede uitstralling hebben.... anders zou ik er niet aan beginnen.

 

Heb alleen geen ervaring met die internet leen zooi..... verder wel met alle gewone banken in NL, en daar loop je overal tegen de zelfde problemen aan, het enige waar je je geen zorgen over hoeft te maken met valse papoeren is de BKR toetsing, zolang jij in het verleden nooit stennis hebt gemaakt, zullen zei nooit achterhalen of jij ergens wel of niet echt werkt.

 

 

in iedergeval.... ik hoor het wel als iemand nog ergens meer info over wil hebben....

 

ik ben de komende tijd weer wat meer actief op dit forum :-)

 

GRTZZZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een boefjes allemaal op dit forum :lol: ...

 

 

en ik al bang met mn kweekkastje met vier planten B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een boefjes allemaal op dit forum :lol: ...

 

 

en ik al bang met mn kweekkastje met vier planten B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

//offtopic

wat is er telkens met die:

 

"Mail Error!

 

Could not send the email

Failed at 'mail' command"

 

bug??

//offtopic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhm jah ?? mischien een idee om gewoon bij mensen thuis te planten.. en hun dan gewoon een deel v/d opbrengst te geven.. zo doe ik het soms in ieder geval

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik probeerde me opa over te halen dat ik zijn prachtige kelder mocht gebruiken voor de kweek maar hij ontplofte bijna :lol: B)

 

 

De oude Garde ook he .. :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is dat echt wel wat moeilijker dan dat Gking dat uitlegt hoor! Maar als dat niet zo is moet ik dat ff weten ik kan ook nog wel wat geld gebruiken moet nog naar de local dealer en moet van het weekend ook nog uit! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...