Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

hasj lover

Hasj Lover outdoor 2012.

Recommended Posts

ziet er heerlijk uit man !

geniet ervan ! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker ziet er uit die Auto AK47 <_<

18-20 graden, donker, is optimaal om te drogen.

LV wordt steeds minder in je droog ruimte en je krijgt geen toprot..ook als je ze niet 3x per dag gooit om

QUOTE: " Ik laat het namelijk eerst in de tent drogen tot het takje knakt en dan doe ik het pas in de weckpotten. Dit is na gemiddeld 3 dagen. Doe ik het zo dan verkeerd?? "

3 dagen drogen is een beetje snel..dat doe je met lampen aan ? Men zegt dat snel drogen vermindert kwaliteit..Ik ben voor het donker, 18 graden, 3 weken drogen, zonder lampen

QUOTE: " Ik krijg het dus amper voor elkaar om te oogsten als 70% van de trichomes amberkleurig zijn.."

Dat geldt niet voor buiten plantjes..bruin worden ze van te veel vocht, kou etc..Voor je buiten plantjes moet je een microscoop gebruiken met 60X zoom

 

DEZE , bijvoorbeeld

 

gallery_20677_13696_73921.jpg

 

Ik wacht op je RD en NDB oogst..

Er komt een warme winter <_<

Gr en gefeliciteerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@merinhos: Thnx man! <_<

 

@Marko77: Ik droog niet met de lampen aan. Gewoon tentje zonder lampen, 2 pc fans die richting de wand van de tent blazen en de afzuiging met koolstoffilter. Na 3 dagen is het bij mij dan al behoorlijk droog? Dus hoe kan het dat jij dan 3 weken droogt? Als ik dat zou doen, dan heb ik volgensmij wiet zo droog als hooi... Droog jij zonder fans en afzuiging ofzo? Denk dat het drogen nu wel ietsjes langer duurt, omdat de oogst een stuk groter is.

Kan het ook veel kwaad als je het te vroeg in een pot doet en gaat curen?

 

Ik kijk inderdaad ook naar de trichomes met diezelfde miscroscoop <_< Deze (grootste) oogst had gelukkig wel minimaal 60-70% amberkleurig, dus daar ben ik wel blij mee! <_<

 

Gr.

 

HL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de wiet nu op zolder op een rekje gelegd net zoals in de tent, alleen op zolder heb ik dan geen ventilatie. Voor mijn gevoel ging het drogen in de tent namelijk te snel.

De zolder is behoorlijk groot dus lijkt me dat het daar goed genoeg kan drogen en frisse lucht krijgt. Ga ook 2x per dag kijken of ik geen rot zie, maar dit heb ik nog nergens gezien omdat de wiet al een stuk droger is geworden in de tent lijkt me.

temperatuur daar is zo'n 19-22 graden en de LV 64%-70%

 

Het drogen kan zo ook goed toch of denken jullie dat dit problemen (rot) op gaat leveren? Lijkt me dat dit voornamelijk de 1e 2 dagen drogen voorkomt, als de wiet nog het meeste vocht bevat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...