Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest elmanito

Rutte geeft 90 miljoen voor onderhoud papavervelden Afghanistan

Recommended Posts

Guest elmanito

Toen Rutte 21 mei 90 miljoen van onze belastingcenten toekende aan Afghanistan kende hij feitelijk 90 miljoen toe voor onderhoud en exploitatie van de enorme papavervelden die door Amerikaanse militairen bewaakt worden en verdedigd. Onze belastingcenten, 90 miljoen, weggeven aan een criminele organisatie die gerund en beschermd wordt door legers die burgers zouden moeten helpen.

 

 

 

In Nederland is net de wietpas ingevoerd en aan de andere kant van de wereld worden onze belastingcenten ingezet voor misschien wel de gevaarlijkste drug ooit. De kranten kopten nog wel even dat Rutte bezorgd was over de papaverteelt;

 

 

 

“Hoe krijg je dat land weg van die vreselijke papaverteelt? En hoe zorg je ervoor dat die opiumhandel zich omvormt naar een veel gezondere vorm van economie, die niet tegen de wet en ook goed voor de langere termijn is.” – De belangrijke vragen tijdens het gesprek met Turkije, aldus Rutte.

 

Nou Rutte, gewoon 90 miljoen steun toezeggen, zo krijg je de papaverteelt weg nietwaar!

 

Laten wij elkaar nou geen mietje noemen Rutte, jij weet net zo als de meeste mensen hier dat die papavervelden miljarden opbrengen voor zowel het Amerikaanse als Nederlandse establishment.

 

Nederland runt als sinds de VOC papaverteelt over de hele wereld. De VOC schepen werden gebruikt om de papaver te vervoeren. Op de vrachtlijsten werd het omschreven als amphioen.

 

aplausos.gif

 

Maar hoe zit dan vandaag de dag dan? Dat vroeger in opium gehandeld werd is wel duidelijk maar vandaag de dag….dat zullen ze toch niet meer doen? Of wel?

 

Mag ik even een bakje? Nu zullen mensen denken, dit weet Rutte niet, dit weten onze leiders niet. Als ik het weet, Geraldo het weet en jullie het weten, dan mag je er vanuit gaan dat de hele overheid dit ook weet. En mocht dit niet zo zijn, dan weten ze het nu.

 

Niks 90 miljoen, niks geen steun aan de internationale drugshandel, verdeel die centen hier, hier leven genoeg gezinnen onder de armoedegrens, die kunnen dit geld veel beter gebruiken!

 

Het is ronduit schandalig dat er zo met onze belastingcenten wordt omgesprongen!

 

 

bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

90 miljoen, van dat geld hadden ze ook 4000 rotondes kunnen voorzien van een kunstwerk. BAH ik baal hiervan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of ipv rotondes alle voedselbank klanten Normaal eten, en geen net niet overde datum fruit waar je de rotekken maar uitmoetsnijden met dit belied isnederland heel hard weer een generatie werkende arme aan het creeeren

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

Idd! Als ze de voedselpakketten bij de voedselbank nou iets voller stoppen kan ik nog minder gaan werken en nog meer en vaker genieten van me jointje :lol:

Edited by zODd
onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee wat je verdient sarcastisch ben of niet maar deze bijna 23 jarige. Bijna 4jaar opzichzelf wonende hard werkende (38 tot45 uur)goede Nederlander die puur voor eigen gebruik growd loopt nu ook bij voedsel bank m'n inkomen 1300 waarvan 900 euro vaste lasten af moeten...

 

En geen hypotheekrente aftrek of huursubsidie want nog geen 23.......

 

Als ik aan het eind van de maand 25 euro op een spaar rekening kan zetten mag ik in me handjes knijpen want er hoefde geen geld bij....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zelf 16 jaar lang heroine door mijn aderen gejaagd (nu alweer 7 jaar clean)

en dan lees je dit :wacko:

En maar zeiken over Cannabis , maar wel heroïne subsidiëren.

 

Toppunt van Hypocrisie kan je dit wel noemen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er helemaal geen bezwaar tegen om de eerlijke boer in Afghanistan te steunen. Sterker nog, ik vind opium een mooi product waar heel veel voordeel gedaan mee kan worden in de medische wereld.

 

Het enige wat me niet bevalt, is als er geheimzinnig over die 90m wordt gedaan.

Overigens is 90m voor Nederland een druppel op een hete plaat, we hebben het hier niet over 90miljard.

 

Natuurlijk is heroine een drama als je daaraan verslaaft bent, maar ook dat is hier dan weer een gevolg en geen oorzaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

90miljoen kwijt voelen we niet, 90miljoen erbij ook niet.. maar wanneer neemt de overheid nou eens verantwoordelijkheid voor de uitgaves van onze centen?

 

met 90 miljoen kun je een jaar lang 3600 mensen van een leuk salaris voorzien. omgerekend 25.000 euro per jaar bruto.

wat moeten ze doen voor dat geld? alle uitgaves van de overheid controleren, waar gaat het geld naartoe, wat gebeurt ermee, en nog belangrijker, wat schieten WIJ de belastingbetaler er mee op, en is het nodig om dit geld uit te geven of zullen we niet eens pogen deze achterlijke betalingen stop te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt uitstekende punten Amnees.

Ik wilde alleen maar zeggen dat soms een investering zn geld wel terug kan betalen. En soms is het ook gewoon nodig om anderen te helpen, al zijn deze in het buitenland.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat zal allemaal wel, helaas is dit geen uitzondering, want alles bij mekaar gaan er dus wel miljarden naar -in mijn ogen zinloze- projecten in landen waar wij NOOIT meer iets van terugzien, ook niet in de vorm van positieve feedback, of in ruil voor iets waar wij wat aan hebben. en zolang Nederland niet in een recessie zit kun je je dat nog permiteren, maar NU moeten we ons geld in onze eigen economie pompen ipv andere.

 

19% btw word 21% btw.. ik moet mijn klanten met extra kosten opschepen.. tis maar 2%.. maar wel een btw verhoging van 10!! % en WAAROM.. om weer miljarden VERKEERD uit te geven?

 

ze kunnen de tyfus krijgen in den haag.

 

Is dit Ruttes manier om nog even een klap uit te delen naar het grote deel van de Nederlanders die Rutte liever opgerot ziet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb er helemaal geen bezwaar tegen om de eerlijke boer in Afghanistan te steunen. Sterker nog, ik vind opium een mooi product waar heel veel voordeel gedaan mee kan worden in de medische wereld.

 

 

Ben ik met je eens , voor veel van die boeren is het hun inkomsten bron.

Wel zit de Taliban er achter die veel boeren geen keuze laat. Geef ze een alternatief gewas met redelijke winst.

Er waren proef projecten op gezet met Saffraan.

Is een prima alternatief voor papaver, en hoeft niets te kosten want de expertise om dit product te verbouwen en te oogsten is daar al generaties lang in de familie. Alleen door de Taliban krijgen deze projecten geen kans,..het is allemaal politiek wat er aan ten grond slag ligt, zoals in heel veel problemen hier op deze aardkloot...en de boer en burger is weer de dupe zoals altijd en overal.

 

En wat de opiaat achtige voor de medicatie aangaat dat is allemaal synthetische spul dus daar is geen papaver voor nodig.

Alhoewel dit net zoveel schade aanricht (Of zelfs meer) zie mijn andere Topic.

 

http://www.wietforum.nl/Want-To-Know-t92207.html

 

 

 

 

 

 

Gr, ST :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een fokked up zooitje

 

gw je kan wel huursubsidie krijgen onder de 23 maar dan mag je huur niet te hoog zijn !!!! ik geloof niet hoger dan 365 maar dat staat wel op internet.

 

afghaanse hash is lekker.

opium wil ik graag eens proberen ( vaak genoeg gekund in azie ) maar ik doe het niet vanuit zelfbescherming

rutte is kut

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Wel zit de Taliban er achter die veel boeren geen keuze laat.

CIA regelt de handel in opium.

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

war on drugs is a scam....and it has always been that way :)

 

laatst vonden ze een pakhuis vol nagel nieuwe amerikaanse HAND EN AAUTO wapens in Mexico....

 

 

dead is big business :wacko:

 

 

 

quote Rockefeller...there is no more profetable business as weapon industry...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wel zit de Taliban er achter die veel boeren geen keuze laat.

CIA regelt de handel in opium.

 

Namaste :)

 

 

Ook daar zit wat in,..kijk naar de Vietnam Oorlog toen heroïne door de CIA is geherintroduceerd zeg maar.

 

En INDEED,...The War On Drugs, Is A War On Us !!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd....in usa zijn per 1000 inwoners 10x meer ``criminelen`` in... jaja... meest private gevangenissen :)

 

 

en van wie zijn die gevangenissen...van de bazen...vriendjes van de regering....

 

goelag politics.......BIG BUSINESS :wacko:

 

 

 

Laat ik maar niet beginnen over war on terror :) ...degene die dat uitgevonden heeft...heeft de hele aarde in de zeik genomen....en nog steeds.... :) ...en terror betekend niets anders...als anders denkenden...als de regering...

 

alleen de verdediging van je eigen huis en familie.... is waard om voor te vechten :) ....

val je voor je land..vlag ..of religie dan ben je slachtoffer van evil... :) ...een universal soldier...voor het gewin van een handvol...

 

uiteraard ben ik europeaan en wil een leger...maar wel 1 die paraat blijft in EUROPA en nergens anders...en die helpt bij overstromingen en boeren in nood...en bv ook vuil van de maffia op ruimt... :) ....en bv legale wietkwekerijen van europa beveiligd :D

 

kunduz coalitie.... -100 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het nederlandse leger doet best nuttige taken ook in eigen land. Ze hebben al met overstromingen geholpen

en civiele hulp. Het is niet alleen schieten in "schurkenstaten"

War on terror is volgens mij gewoon een dekmantel voor andere dieper liggende belangen. Ik weet wel

1 ding zeker, dat ons belasting geld royaal misbruikt word, en er kleeft o.a ook bloed aan. Daar ben ik van overtuigd.

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker zinvol zo'n leger voor Nederland.. laatste keer dat ik ze echt iets nuttigs zag doen was toen het ijs schoongeveegd moest worden voor de elfstedentocht die er toch niet kwam..

Share this post


Link to post
Share on other sites

wanneer komen ze mijn stoeppie vegen?

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
War on terror is volgens mij gewoon een dekmantel voor andere dieper liggende belangen. Ik weet wel

1 ding zeker, dat ons belasting geld royaal misbruikt word, en er kleeft o.a ook bloed aan. Daar ben ik van overtuigd.

 

gr, Zappie.

zonde van de dood van onze jongens :) in Afghanistan en de oorlog invaliden en mensen met trauma´s.... :)

ik ken er 2 die als VN waarnemer in Libanon geweest zijn.....zonder de middelen om zich zelf te verdedigen.. ook nog :) ....die mannen hebben dingen gezien daar...daar wordt je op 1 dag 40 jaar ouder van.... :wacko: ....en ze kunnen doodvallen ook van onze regering als het gaat om geestelijke hulp....your just a peach off shit....deze gasten zijn in de 50 inmiddels...voelen zich... en zijn door iedereen belazerd... :) ik ken er 1 die is in nederlands indie geweest...die weigert er over te praten...al sinds 1947..... :) ....deze man is met pensioen...hij was bedrijfsleider...er heeft nooit geen indo langer als 1 dag op zijn afdeling gewerkt....mja...das ook niet goed...

 

ik ben voor de invoering van 1 jaar sociale dienstplicht voor meiden en jongens....daar leer je wat van :) ....

en vrijstelling voor bv iemand die zijn invalide oma helpt...of zelf een jaar zich nuttig maakt voor het algemeen belang...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Ook daar zit wat in,..kijk naar de Vietnam Oorlog toen heroïne door de CIA is geherintroduceerd zeg maar.

Samen met de Mossad om de opium te verdrijven dat in die tijd uit communistische landen kwam.Zonder de herintroductie (eind 19e eeuw-begin 20e eeuw zat het in hoestdrank van Bayer)

 

coughheroin.jpg

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk, ik weer wat bij geleerd :o ,..van die hoestdrank was mij niet bekend. wel dat het dextromethorfan bevatten, een opiaat dat de hoestprikkel remt en als je dus zon flesje leeg drinkt kan je flink high worden ervan. Of het middel ook in Holland nog in hoestdrank is toegestaan/zit weet ik niet , maar in veel buitenlandse landen kun je het nog gewoon krijgen.

 

Dat plaatje met dat flesje en grote letters Heroïne is hilarisch B)

 

 

 

 

 

ST. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...