Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
S.D

Zaden kweken

Recommended Posts

Hi!

 

Ik ben inmiddels in het bezit van 2 Heribei's (vrouwen) en 4 Diesel Ryder's (1 onbekend, 1 vrouw en 2 mannen). Nu wil ik die mannen gebruiken voor het zaad. Hierover heb ik een paar vragen;

 

Ik lees overal dat je gewoon de man naast de vrouw moet zetten en de natuur dan zijn werk doet, klopt dit? Is er helemaal niks extra's wat ik kan doen?

 

Is 3 mannen bij 1 vrouw teveel of gaat dat goed?

 

Is de wiet van de vrouw over een aantal weken nog wel te gebruiken?

 

Is het legaal om het zaad wat je wint te verkopen als particulier?

 

Ik heb op twee meter afstand van de Diesel Ryder's, de Heribei's staan. Is dit een probleem ivm kruisen/moet ik ze verder weg zetten of kan ik ze gewoon daar laten staan zonder dat het problemen oplevert?

 

Alvast bedankt,

 

Sam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je heribei's zijn nog niet in de bloei neem ik aan, dus die zullen nog niet bevrucht worden, verder heeft het geen nut om meerdere mannen bij een vrouwtje te zetten. Ik zou gewoon de mooiste man uit kiezen en de rest killen. Al is het alleen al om een minder aantal plantjes in je tuin te hebben. De wiet opbrengst zal waarschijnlijk wel minder worden omdat je een zaadkweek doet, er gaat dus meer energie naar het maken van de zaden dan naar het maken van dikke toppen.

 

Je zou de man appart kunnen houden om de vrouw de kans te geven wat meer pistels aan te maken zodat er dus meer zadren aan je plant kunnen komen en dus meer opbrengst.

 

Of het legaal is om te verkopen ligt eraan hoe je het doet, dat moet je zelf maar uitzoeken, maar als ik je advies mag geven. ALs je met deze vragen komt denk ik niet dat je er (veel) ervaring mee hebt, dus ik zou eerst maar eens goed leren zaden te kweken voordat je allemaal mindere zaden verspreid.

 

Maar het beste antwoord op al je vragen is: Gewoon meer lezen :lol: Het staat hier allemaal.

 

Gr Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben momenteel zelf bezig met een ak47 auto zadenkweekje

en het bestuiven is gebeurd op zo'n 10 cm van mijn in de groei zijnde NYCD en kush...

dus die afstand zal geen probleem zijn.

 

maar wat de 3 mannen betreft,, ;lijkt mij dat er dan een hele boel verschillend "dna' in de zaden komt,,

en dat zou dan volgens mij weer betekenen dat er binnen die zaden dan grote kans is op verschillen in eind product...dus opbrengst smaak enz..

 

 

correct me if im wrong :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie antwoord. Dus de mooiste man bij de vrouw, ga ik doen. Ben ik daar misschien al te laat mee? Bloei is 1,5 a 2 weken geleden begonnen en staan al die tijd al met zn allen bij elkaar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je gaat dus een feminized moeder gebruiken? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope dieselryders zijn het, ik neem aan regulier anders zijn het moeilijk 3 mannen en 1 vrouw :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry als het niet duidelijk was;

 

Voor de zadenkweek heb ik 1 vrouwelijke Diesel Ryder en 3 mannelijke Diesel Ryder's.

Die twee Heribei's kwamen in het verhaal voor omdat ik me afvroeg of het kwaad kon dat deze 2 meter verder weg stonden.

 

Kan ik niet iets anders nuttigs met de twee minder mooie mannen doen? Steeltjes waar zaadjes aan zitten afknippen zodat er meer voeding naar de toppen gaat ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

buiten in de natuur is 1 man genoeg om op 300 meter veder zaden te krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

300 meter wij menselijke mannen doen het hun niet na zelfs niet met en beetje wind mee !! :lol: ^_^ :lol:

 

succes man !!

 

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan ook twee mannen appert zetten binnen en gewoon stuifmeel opvangen en bewaren in de vriezer of koelkast dan kun je dat weer voor de volgende keer gebruiken.

1 vrouw en 3 mannen is ook een beetje veel vind je niet

 

als je wilt dat je vrouw zwanger word gooi je toch ook niet het hele voetbalteam eroverheen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha, was te verwachten zoiets. Zou wel de kans vergroten!

 

Ik denk dat ik al telaat ben, vrouw heeft la enige tijd (inmiddels veel) haartjes en de mannen hebben al meerdere keren hun bloemetjes losgelaten met stuifmeel. Desalniettemin de twee andere mannen nog apart gezet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...