Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tomm

Techno liefhebbers?

Recommended Posts

Ben benieuwd of er ook liefhebbers van techno aanwezig zijn op dit forum ??

 

Twee hele fijne plaatjes:

 

 

 

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jazeker, liever wel wat harder als dit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou van techno ja..

Van techhouse tot schranz.

 

Dit is toch wel een van me alltime favoriet

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorige week feestje gehad met speedy J als afsluitert. DAMN wat kan die kerel draaien

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAh mooi om te zien! ik zou der nog wel 100 goeie kunnen posten ...

Als je wil kunnen jullie op facebook eens een kijkje nemen op de 'Techno Dumpert' pagina,

je kan ook gelijk lid worden, deze - van oorsprong Groningse - groep organiseerd ook héle toffe techno feesten (

 

In het volgende filmpje een aftermovie van zo'n feest

 

 

En dit is toch wel mijn favo plaat, ik hou persoonlijk juist meer van rustig en wat zweverig ieder zijn voorkeur :lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat rustigere is ook lekker... is meer iets om lekker te chillen en te zweven.. gewoon lekker in de zon.. drankje.. hapje.. zwembadje erbij om af te koelen.. evt jointje erbij

 

maar als ik naar een "echt" feestje gan moet het erop knallen. liefst zo hard en zo lang mogelijk.. natuurlijk geheel nuchter :lol: :lol:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hard, Harder, Hardcore. het kan mij niet smerig genoeg zijn. en dikke techno hoort er ook bij. zeker in Duitsland is het echt dik genieten in de Technoscene. ooit in een vage tent terecht gekomen onder een spoorbaan en dat was me toch een heftige feestje... was ergens in Berlijn en geen flauw idee waar die tent zat, weet alleen dat het al dik in de middag was toen ik eruit kwam :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

valt me ook altijd op dat er zoveel technowers blowen.. misschien is dat niet zo gek omdat 90% ook andere dingen gebruikt.. maar bij hardcore/hardstyle etc zie ik dat echt niet zoveel

Share this post


Link to post
Share on other sites

present

 

had de line up nog niet gezien maar die is super!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook een techno liefhebber hier. Had kaartjes voor Awakefest, maar moet helaas enkele dagen later een rapport opleveren! Heb de kaarten dus weer verkocht, maar ga dit jaar naar Pitch Festival. Over line-ups gesproken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vet! Pitch festival ga ik ook heen, weet alleen nog niet welke dag.

Ik houd ook van bijna alle soorten electronische muziek maar voorkeur gaat uit naar de hardere duistere varianten.

Goeie oude dubstep is ook echte stonermuziek, niet die Skrillex troep van tegenwoordig maar meer gasten als Benga (draait ook op Pitch), DMZ, Coki, Youngstah, Skream enzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben niet zo thuis in de dubstep. In die zin dat ik er zelf nooit naar luister, maar ik de feestjes altijd geweldig vind. Vaak wat meer underground, een gigantisch relaxte sfeer en een hoop energie door de zaal heen!

 

Ik ga beide dagen naar Pitch, maar vooral de tweede dag is voor mij een topper. Namen als Beardyman, Mr. Oizo, James Holden, Gui Boratto, Nathan Fake, Mala, Die Antwoord, Le Le.. Overigens niet allemaal techno, maar wat een variatie van unieke namen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gui boratto is een held!

Eergister nog een zeer mooi feestje gehad genaamd 'Hartslag' in Groningen

Hoogtepuntje was N'to kent iemand die naam?

 

listen 'nd enjoy

 

 

Awakenings ga ik niet want dat wordt allemaal bij elkaar iets te duur , ga wel (weer) naar Mysteryland en zal daar ook zeker de techno stage gaan opzoeken

Share this post


Link to post
Share on other sites

als iemand nog kaartjes voor awake fest over heeft mag die zich melden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor mij mag het iets minder commercieel zijn :lol:

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt goed digi, deuntje zit nu al in m'n kop. ken heel die mono amine niet, maar dat is wel 1 van de betere mixjes van hem, rest op youtube van hem is wat minder.

 

edit: moet wel echt via harman, via de laptop is het geluid echt bagger.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan 'm niet fatsoenlijk luisteren, ding flipt 'm constant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan al een tijd niets meer horen over PC, aux uitgang is kapot, maar deze is wel lekkerrrrrr: :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker nummer GeorgeKush! gelukkig totaal geen spacende clip.... :) :wacko:

 

Mag ik ook weer een poging wagen?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abernaturlich!!

 

Steve bug,joey mull,dave clarck

JAmes holden

 

Etc etc Minimall is the best!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites


152 min lang Denk dat deze man geen aankondiging nodig is :) :D :wub: :tu :o :tu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...