Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bounzzzz

Hoeveel krijg je voor 25 euro?

Recommended Posts

Hey ik ben hier nieuw maar blow al een tijdje, ik laat altij iemand anders halen, maar ik vertrouw hem niet meer, ik heb het iedee dat hij er wat uit haalt.

Hoeveel gram krijg je voor 25 euro (voordeelzak).

 

Als iemand dit wil melden, graag.

 

 

Trouwens het gaat om de cofeeshop in Woerden "de steeg"

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou denk tog wel 5 gram hoor.. mss wel meer mss wel minder ligt aan de soort ..? welke is dat ..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 gram is redelijk voor 25 euro.

maar dat is voor mij persoonlijk geen voordeelzak :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij ons voordeel zakjes.. zijn ongeveer 20 euro heb je 5 gram.. santa..

 

ok voor 15 euro 5 gram skunkmix

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm moeilijk te zeggen, laat gewoon een keer iemand naar binnen gaan en kijken hoeveel je krijgt :o

 

je kan altijd beter zelf halen, maar ik denk dat je ongeveer wel 5 gram moet krijgen, meer mogen ze je toch nie meegeve of wel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gewogen, (ben zelf maar gaan halen er kreeg mee) het was 6 gram op mijn weegschaal.

De volgende keer laat ik weer door hem halen (want hij komt er elke dag lang en ikke niet) maar dan gaan ik weer wegen als het dan veel minder is ken hij het vergeten. Want ik betaal ook extra voor het halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk niet dat ze je veel meer dan 6 gram mee zullen geven hoor, en als ze dat wel doen is het gewoon chill.

trouwens, vanmiddag gewoon voor 14 euro 5 gram gekocht :o en het is nog goed ook :)

 

 

6 gram is voor 25 euro wel te doen toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb gewogen, (ben zelf maar gaan halen er kreeg mee) het was 6 gram op mijn weegschaal.

De volgende keer laat ik weer door hem halen (want hij komt er elke dag lang en ikke niet) maar dan gaan ik weer wegen als het dan veel minder is ken hij het vergeten. Want ik betaal ook extra voor het halen.

Waarom betaal je voor het halen als hij er elke dag komt? tis toch een kleine moeite om ook voor jou mee te nemen dan lijkt me..

 

Klinkt allemaal erg vreemd in mijn oren, hoeveel betaal je je hem om te halen voor je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In een shop zal je voor 25euro ongeveer 5gram krijgen idd.. ga uit van 6euro de gram + voordeel dan.. :)

 

BTW zijn zat shops waar je makkelijk meer krijgt dan 5gram :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...