Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GeorgeKush

Waar naar de coffeeshop vanuit belgisch limburg?

Recommended Posts

Hoi mensen,

 

ja mijn vraag: waar is of zijn nu nog coffeeshops die voor belgen beschikbaar zijn vanuit belgisch limburg? Zo dicht mogelijk bij als het kan? :verrygood

 

mbg GeorgeKush

Share this post


Link to post
Share on other sites

nijmegen schijnt erg populair te zijn, anders ff doorkachelen richting utrecht of rotjeknor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd Komende van Limburg is het dichtsbeide Nijmegem....utrecht vind ik echt niet de moeite waard om 3 uren te rijden( heen en weer) .....wat je in Utrecht kunt krijgen mbt kwaliteit dat krijg je in Nijmegem ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo beste.

 

wa dacht je dan maastricht... denk dat het niet dichter kan.

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

Probeer jij daar dan maar binnen te geraken!!!!!!!!!

Edited by zODd
onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die burgemeester van Maastricht niet op tv gezien ?

 

Denk dat ie ons nog liever zou opknopen dan een zakje wiet te laten kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roterdam/ Dordrecht Zou ik zeggen

 

Zit zelf onder Rotterdam maar zie al een hoOp van je landgenoten opde weg daarheen (int weekend)

 

die in eindhoven verkoopt toch gewoon , die op het nieuws was ?

http://www.omroepbrabant.nl/?news/17357510...+aan+laars.aspx

http://wiet.nl/lofiversion/index.php/t15242.html

 

ff google en dan kan je wel wat vinden

Alleen de eerste dag toch om een proefproces uit te lokken?

 

Quote uit je niews bericht

Eigenaar Willem Vugs weigert om iemand te registreren en ziet geen heil in de wietpas. "Zie het als een protest. Nu de politie is geweest om te controleren, volgt een proefproces", zegt hij. Vugs gooit zijn zaak nu op slot. "Het punt is gemaakt. Wij gaan ons nu beraden op de ontstane situatie."

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Maastricht kunnen we al ruim 3 weken niet meer terecht hesibb :verrygood

 

Een goede kennis van me regeld wel op tijd en stond wat voor me, die kwaliteit is zelfs nog beter als in sommige (slechte) sjops, en de prijs is ook niet zo duur, dus das mooi meegenomen :lol:

Ja, misschien wel eens afzakken naar Rotterdam. Coffeeshop De Grasspriet, bestaat die nog? Toen ik daar werkte ben ik daar wel geregeld geweest, is wel lang geleden...

 

GeorgeKush

Share this post


Link to post
Share on other sites
In Maastricht kunnen we al ruim 3 weken niet meer terecht hesibb :D

 

Een goede kennis van me regeld wel op tijd en stond wat voor me, die kwaliteit is zelfs nog beter als in sommige (slechte) sjops, en de prijs is ook niet zo duur, dus das mooi meegenomen :o

Ja, misschien wel eens afzakken naar Rotterdam. Coffeeshop De Grasspriet, bestaat die nog? Toen ik daar werkte ben ik daar wel geregeld geweest, is wel lang geleden...

 

GeorgeKush

bestaad nog geen aanrader prijs gram verhoudin schomeld daar heel erg ik ben vaste klant bij billbao, heeft in de zomer vaak heerlijke buite lemon haze veder is de amnesia haze er echt 1 om gek van te worden:spliff::P ( ik weet niet of ik meer krijg als andere omdat ik er gebruikelijk 50tot70 euro in de week haalde)

en de 4floors heeft een uitgebrijde lijst met keuzes met veel kush soorten maar helaas zit alles voor verpakt en is het meestal poeder droog maar wel een heele top je knijpt hem zo tot poeder

 

rond zuidplein kan je als belg zijnde makelijk inkopen doen trouwens je heb daar

 

romana, billbao, countdown, sultan, cofeeshop chairlois en gefloof nog 2 shops? in een straal van pakenbeet een kilometer anders zal je veder de stad in moeten sensi en wat er in die hoek van rotterdam ook alemaal mogen zitten mijtever met openbaar vervoer

 

 

 

 

 

 

gewoon zelf kweken maar niet te groot maken

 

*edit* nog eens terug kijken naar hoe je over de graspriet sprak welke jaren praten we over me vader schijnt daar ook geregeld geweest te zijn geweest ( weet pas een paar jaar datie uberhaupt ooit geblowd had :verrygood en het nu weer afentoe doet :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai g.w., die periode was zo rond 2003. K was werkzaam in de buurt van Barendrecht en ben toen zo op die sjop uitgekomen, was waarschijnlijk de eerste die ik daar tegenkwam na het werk en ben er verder blijven gaan toen, wiet was zeker niet slecht en ik vond de bediening heel vriendelijk en relax. Leuke stad Rotterdam, en leuke mensen ook daar :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

me pa ging naar die shop toen ik nog niet geboren was en me moeder nog niet kende dus 25+ jaar terug ( of hij vertelde me een lul verhaal kweet het niet )

Share this post


Link to post
Share on other sites

was ik van u zou ik gewoon nog even in je landje blijven zoals ik doe ... denk dat het wat te gevaarlijk is om over de grens te gaan ervoor...

en hier in belgie kan je ook deftige kwekers vinden hoor waar je lekker achter je gerief kan gaan!

 

groetjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
was ik van u zou ik gewoon nog even in je landje blijven zoals ik doe ... denk dat het wat te gevaarlijk is om over de grens te gaan ervoor...

en hier in belgie kan je ook deftige kwekers vinden hoor waar je lekker achter je gerief kan gaan!

 

groetjes!

Ja en hoewel het hier op het forum verboden is maar denk dat een beetje vissen je in België zo kan halen

In Ardennen weet ik een veldje waar ik afgelopen 4 jaar planten hebzien staan :verrygood (ben een backpacker als ik in Ardennen ben dus 1 keer toevallig langs gelopen nu "expres")

 

Als iemand van ons forum is, geen zorgen je planten staan "veilig " ik zal er niets afhalen hooguit even kijken in julli als ik weer 3 weken rond banjer

(ook voor iemand die niet vant forum zouzijn haat aan rippers In elke vorm)

 

Ff vissen

http://www.wietforum.nl/Waar-Houden-De-Bel...is--t27747.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga zo dadelijk toch in mijn wagen stappen en naar Nijmegen rijden, waar kan ik daar dan het beste terecht? Kon het niet zo direct terugvinden.... Als er iemand wil meerijden, laat maar weten :blink:

Alvast bedankt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

heee als je naar nijmegen gaaat kan ik je de shop jamica wel aanraden moooie soortjs hebben ze daaar !!!!

 

zoek maar eens op

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey JJ20, ik was al vertrokken toen je dat postte, ben enkel in de wedren en dakota geweest. De afstand viel eigenlijk wel goed mee (+-140 km), het heenrijden ging echt vlot, evenals het ter plekke parkeren. Wel wat beperkte keuze in de wedren, maar de kwaliteit lijkt goed te zijn. In de dakota -ww en s5 gekocht- was ik aangenaam verrast door het extraatje dat ik er kreeg...Mensen die daar komen weten wel wat ik bedoel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...