Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

hallo ik heb northernlights staan waarvan vele bladeren al geel zijn geworden,ze staan nu bijna 7 weken na omschaleling naar 12/12.is het normaal dat ze nu al geel beginnen te worden?alvast bedankt grts cannawesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Is normaal volgens mij, hoeveel weken wil je nog?

Voordat je ze wil oogsten..................

 

mzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonder foto hou ik het ook op de 'natuurlijke herfst' :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan van alles zijn, maar steek je licht eens op in de ziektes, ongedierte en bladproblemen sectie waar dit topic ook thuishoort. Een foto plaatsen is wel zo handig, bovendien moeten we noog wat meer weten behalve de doort en de bloeitijd, zoals voeding, licht, klimaat etc. Lees de sticky in deze sectie daar eens op na.

 

Verplaatst

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

sorry voor de onduidelijke foto's...beter gaat niet met deze kut camera!de dames staan nu bijna 7 weken na omschakeling 12/12...er zijn 2 of 3 dames bij waar geen enkel geel blad aanwezig is maar ze beginnen wel al wat lichter van kleur te worden.de haartjes van de boven toppen zijn al bruin verkleurd maar alle andere haartjes daar onder zijn nog lang niet zo ver...heb geprobeert er foto'svan te maken maar die zijn helaas te onduidelijk...grts cannawesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoek even het juiste knopje om te replyen zonder quote!

 

en verder? voeding? substraat? water? staan ze te nat? te weinig stikstof? Foto's zijn erg onduidelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi,

 

Is normaal volgens mij, hoeveel weken wil je nog?

Voordat je ze wil oogsten..................

 

mzzl,wsteb

 

Hoi,

 

Is normaal volgens mij, hoeveel weken wil je nog?

Voordat je ze wil oogsten..................

 

mzzl,wsteb

euhm het is eerder,hoelang kan ik nog...als het van mij af hangt mogen ze nog vele weken blijven bloeien want zoveelste dikker mijn toppe zulle worden maar da heb ik spijtig genoeg ni voor het kiezen :o ik heb ze nu bijna 7 weken na omschakeling naar 12/12 staan en ze zouden 8 a 9 weken bloeien maan nu vraag ik mij af of die 8 weken tellen vanaf dat je ze op 12/12 zet of vanaf dat hun bloemen zichtbaar worden???bij beze dames was dat zo een 2 weken na dat ik ze op 12/12 zette...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze staan op zaai en stek gronden ze staan niet te nat.ik gebruik en volg atami a+b voedings schema en mijn klimaat is zoals het hoort...ze staan nu bijna 7weken op 12/12!ik hoop dat het vergelen komt omdat het het einde van de bloei in zicht is maar dan zouden ze het allemaal moeten hebben(DENK IK TOCH...?)en er zijn er een paar bij die geen tot bijna geen vergeling vertonen,daarom dat ik mij wat zorgen maak. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie ik zie.. TMZ. :o lol

 

maar even ontopic:

als ze al 7 weken in de bloei staan is vergeling normaal..wantja.. je botst herfst na toch. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het 5 weken vanaf zichtbare bloei is dan denk ik niet dat het echt goed is. Zaai- en stekgrond? Dat is in ieder geval niet goed. Dat is zeer fijn substraat dat je alleen maar in kleine potjes moet gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...