Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sr. Smoke-A-lot

Jaaaaaa, ik heb hem!

Recommended Posts

wietpas = marked for death... :bier

+1

zODd wil nog niet,

gallery_1018_2502_9691.jpg

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

alleen een 100% links kabinet kan... deze rechtse hobby... uitbannen....

 

alle pvv voorstellen zijn van tafel.... :D ( dubbelpaspoort...boerkaverbod..animalcops...)

 

vvd&cda blokkeren het verdwijnen van de wietpas in fc Kunduz... :bier

 

vote !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga echt niet aan de wietpas. Het pure intimidatie en onderdeel van het onderdrugingsbeleid. De criminalisering van cannabis op elke mogelijke wijze. Kijk naar de argumenteringen van het beleid. Het is de wereld op z'n kop. Waanzin!

En Opsteltenheimer z'n sterkste argument "Dat spul is gewoon rotzooi!". Die mafkezen in Den Haag hebben het nog met een meerderheid aangenomen ook.

 

Ze kunnen niet zeggen dat ze niet goed geïnformeerd zijn. Ze hebben genoeg onderzoeken laten doen en er is een breed scala aan informatie beschikbaar voor iedereen. Als je even verder kijkt dan de gangbare media.

Share this post


Link to post
Share on other sites

das de democratie van 75+1...... :bier

 

een normale democratie houd rekening met de rechten van een grote minderheid...... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Big brother is watching you.

 

Mij niet gezien die niet wietpas pas...

 

De groeten

 

Renaie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gekoppeld aan je digiD !!!!

Volgende keer als je je rijbewijs gaat verlengen ga je problemen krijgen

 

"Meneer via het digiD systeem zie ik dat u dagelijks 2 gr weed rookt , dat zou betekenen dat u de hele dag stoned bent en rijden onder invloed mag niet dus u mag een test afleggen en van te voren even in een potje plassen , goedendag "

 

Gr, Liz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, Opstelten zegt dat het "gewoon rotzooi" is, terwijl hij in een interview zegt dat hij nog nooit wiet geprobeerd heeft.

Toen ik dat zag heb ik nog nooit zo'n sterke haat voor een ander persoon gevoeld. :bier

JE WEET GVD NIET EENS WAT HET IS, DUS WAAR BASEER JE AL DIE UITSPRAKEN OP?!?!

 

Shame on you als je een wietpas aanvraagt, je gaat toch zeker niet toegeven aan dit discriminerende beleid? Laat ze lekker in de stront zakken daar in Den Haag. We kweken ons eigen wietje wel, en dat van alle andere blowers die niet mee willen doen aan dit circus. Geloof mij maar dat je geen wietpas nodig zult hebben om aan je wietje te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gekoppeld aan je digiD !!!!

Volgende keer als je je rijbewijs gaat verlengen ga je problemen krijgen

 

"Meneer via het digiD systeem zie ik dat u dagelijks 2 gr weed rookt , dat zou betekenen dat u de hele dag stoned bent en rijden onder invloed mag niet dus u mag een test afleggen en van te voren even in een potje plassen , goedendag "

 

Gr, Liz

 

Dit soort dingen ben ik dus echt bang voor. Een ieder die ervaring heeft met het CBR (en dan niet alleen met de rijtest) moet snappen dat deze organisatie met alle liefde geld uit je perst zodra er de mogelijkheid voor bestaat. Het CBR kan, ondanks dat dit geen overheidsinstantie is, deze gegevens sowieso opvragen. Daar twijvel ik niet aan.

 

Ik ga nu zelf door een traject heen waardoor ik door medicijnen vals positief heb getest op drugs. Via de rechtbank onschuldig verklaart maar het CBR heeft mij wel 900 (waarvan onduidelijk is waar 600+ euro nu eigenlijk heen gaat, iig niet naar de staat) euro afhandig gemaakt, een onderzoek bij een psychiater laten afdwingen en een bloedonderzoek waarbij je minstens 1 maand geen druppel kan drinken voor aanvang van de test. Not to mention dat dit proces minimaal 5 keer herhaald gaat worden in mijn leven. Na grondig onderzoek blijk ik bij lange na niet de enige te zijn en heeft het zelfs de krantenkoppen gehaald. Blijkbaar heeft het CBR het recht om je ten alle tijden zo'n onderzoek aan te smeren wanneer ze twijvelen aan je rijgeschiktheid (of je nou wel iets hebt gedaan of niet). Dankzij mijn nu al meer dan een jaar voortdurende strijd tegen het CBR (en samen met mij honderden anderen gedupeerden) kan ik je vertellen dat er een 99.99% kans bestaat dat zodra het CBR dit kan inzien je een vriendelijke brief thuisgestuurt gaat krijgen met daarbij de (vriendelijke) mededeling om mee te werken aan een bloedonderzoek (kosten: 90 euro, maar dit vermelden ze er niet bij) en een onderzoek bij de psychiater a 30 min (kosten kunnen nooit hoger zijn dan 100 euro) en daarbij nog circa 700 euro aan administratiekosten (?? denk ik).

 

Die wietpas daar zit gewoon iets achter. De echte achterliggende reden van deze pas word helaas niet duidelijk gemaakt.

 

Mocht je rijbewijs je heilig zijn dan zou ik vooral geen wietpas aanvragen. Mocht je in dit traject van het CBR terechtkomen dan kost dit je duizenden euro's, maandenlang geen rijbewijs, tientallen eigen verklareningen, keuringen voor de rest van je leven en nog veel, veel meer ongein waar je niet omheen kunt. Met cannabis achter het stuur (correctie, in je bloed) is voor het CBR een geldige reden om je geen EMA cursus te geven maar om direct over te gaan op een onderzoek om je duizenden euro's afhandig te kunnen maken.

 

Googlen maar eens wat rond naar gedupeerden :S

 

Het erge is dat dit soort dingen slechts een kleine greep zijn in wat er daadwerkelijk kan gebeuren. Er schuilt gewoon iets achter, dit heeft niks met drugstoerisme te maken maar eerder met een begrotingstekort ofzo (en het langzaam kort en klein maken van het gedoogdbeleid op een manier waarbij de mening van de bevolking geleidelijk veranderd op een soortgelijke wijze zoals dat bij het rookverbod is gebeurd).

 

Voor mij word het tijd om er niet meer aan te denken en het langzaam af te wachten. Mijn bloed gaat namelijk koken wanneer ik het over al deze vage praktijken heb die alleen in NL mogelijk zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat gebeurt echt niet alleen in Nl hoor. Maar zoiets van dat cbr wist ik nog niet.

 

Ik zei al toen het over die pas ging, dat ik meer de vrees had dat het met uitkering aanvragen

of werk zoeken een gevaar is. Gemeente en politie zijn niet de enigen die inzage in iemands

personalia heeft. Belastingdienst, Uitkerings instanties, ziekefondsen ect. Ik vertrouw het niet

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

je wietpas is je vervoersbewijs....voor de AUSWITZ EXPRESS :bier

 

 

auschwitz_birkenau__ii_b_n___w_by_everona.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wietpas word binnenkort toch van tafel geveegd door het nieuwe kabinet.. dat hoorde ik gister op het nieuws.. no stress.. alles komt goed :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja laten we alsjeblieft hopen dat de volgende club een wat realistischer kijk heeft op de zaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tuinman , hoop dat je gelijk hebt..

Ookal koop ik zelf niet bij een shop, er zijn er genoeg die dat wel doen en nu de dupe zijn.

En jongens als we dit erin laten sluipen dan zie ik de toekomst heel somber in..

 

Laten we nooit het punt bereiken dat we zeggen ''hoe heeft zover kunnen komen''

Wij gaan toch ook niet mais velden in brand steken of graan velden nog niet althans.

 

Wat zij kunnen kunnen wij ook!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ook absurd! Wel leuk om te zien hoe de Belgen hierop reageren..

 

Wraak wietpas: geen bier meer voor Nederlanders in België

 

Eindhoven is al zo ver, nu de rest nog!....

 

Uittreksel niet meer nodig voor wietpas

 

En dan dit, ergens logisch toch?..

 

Zuidelijke blowers trekken naar Nijmegen - Drugstoeristen naar drugsrunners

 

Lekker bezig daar in Den Haag.. :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites
De wietpas word binnenkort toch van tafel geveegd door het nieuwe kabinet.. dat hoorde ik gister op het nieuws.. no stress.. alles komt goed :D

 

 

nou. :bier ..cda en vvd blokkeren dit in fc kunduz.... ;)

 

alleen en 100% links kabinet kan deze rechtse hobby annuleren....en das sinds ww2 nog nooit gekozen.... :D

 

heb je een linkje van dat nieuws :P ?...kheb het nergens gevonden.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zijn een stel zwijnen in den haag die er echt geen ene reedt van snappen

 

wij blowers laten ons geen jodenster opspelden :P

zeker niet als die aan mn digid gekoppeld is :D

 

wat denken ze wel

we leven nog steeds in een vrij land !

 

 

en ik bepaal zelf wel wat goed voor mij is!!!!!!

 

.....de hele dag `groene sjaggies` roken

dat is goed voor mij

 

:bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat nl wil duidelijk maken is dat de rest van de EU

 

vereckte mongolen zijn wiet bah slecht .

als de andere landen een gedoog beleid hadden konden wij belgen ook in ons eigen landje terrecht zonder die lange afstand te moeten doen telkens .

en dit vind ik langs 1 kant heel correct gesproken van de regering in NL .

maar daar is de belgische overheid niet voor te vinden .

 

dus langs de andere kant een hopeloze actie om de andere landen aan te zetten tot gedogen .

 

ach ja daar moeten we niet op hopen daarom kweek ik al bijna 2 jaar me eigen stash !

 

 

strak plan elmo de blowers moeten wat vinden zoals de ster bij de joden in wo 2

en dan moet je een proces aanspannen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dan ken je vragen in de rechtbank of ze nou hun zin hebben :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat dacht je van ludieke actie's? Om een protest vanuit de rokers te laten merken.

 

Bijvoorbeeld op openbare plaatsen buiten kweek te zaaien. :D Voor mijn part kippenhennepzaden. :P

 

Als er maar overal veel groen groeit in de steden. :bier

 

Misschien zijn er betere ideeën?

 

Shark

Share this post


Link to post
Share on other sites
De wietpas word binnenkort toch van tafel geveegd door het nieuwe kabinet.. dat hoorde ik gister op het nieuws.. no stress.. alles komt goed :D

 

 

nou. :bier ..cda en vvd blokkeren dit in fc kunduz.... ;)

 

alleen en 100% links kabinet kan deze rechtse hobby annuleren....en das sinds ww2 nog nooit gekozen.... :D

 

heb je een linkje van dat nieuws :P ?...kheb het nergens gevonden.. ;)

 

Ik dacht dat het dit geweest moest zijn.. kan het bericht wat ik heb gehoord ook niet terug vinden..

Ging er in iedergeval over dat de rest van het kabinet.. zonder pvv dus de huidige plannen voor de wietpas niet zo zien zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou laten we hopen dat t gezonde verstand gaat zegevieren en die kut pas gauw weer van de baan is....hou mn hart vast :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen rustig het komt goed!

 

langzaam begint de politiek en hoge piefen van tv (journalisten) het in te zien dat de straat handel te groot word

 

ook hebben we nog een burgemeester uit een stadje in Limburg die tegen de invoer van de wietpas is..

 

mischien toch een idee om nogmaals een acktie te voeren maar dit keer niet in Amsterdam maar den-haag

 

wiet pas zeer goed idee maar niet voor maar 2000 personen per shop en zeker niet met een papiertje van de gemeenten a 7,90

 

+ je digiD word er bij betrokken een schande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

STOP DIT LAND MET DEZE ONZIN.. ANDERS MISSCHIEN MAAR EENS EEN VERZETS-LEGER OPZETTEN xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

:bier

 

GR L€ON

Edited by Torsti
Effe netjes houden! Forumregels

Share this post


Link to post
Share on other sites
De wietpas word binnenkort toch van tafel geveegd door het nieuwe kabinet.. dat hoorde ik gister op het nieuws.. no stress.. alles komt goed ;)

 

 

nou. :P ..cda en vvd blokkeren dit in fc kunduz.... :wOOt

 

alleen en 100% links kabinet kan deze rechtse hobby annuleren....en das sinds ww2 nog nooit gekozen.... ;)

 

heb je een linkje van dat nieuws ;) ?...kheb het nergens gevonden.. :D

 

Ik dacht dat het dit geweest moest zijn.. kan het bericht wat ik heb gehoord ook niet terug vinden..

Ging er in iedergeval over dat de rest van het kabinet.. zonder pvv dus de huidige plannen voor de wietpas niet zo zien zitten.

 

 

das niet correct...cda heeft al jaren in hun verkiezingprogamma : sluiting alle coffeehops... :D

...dus die willen zelfs geen wietpas....daar is dus helemaaal niets...van te verwachten... :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

als hier de wietpas volgendjaar wordt doorgevoert hang ik me moooi nog eeen exstra lampje erbij op :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
verwegvanmebedshow!

 

ik zie niet in waar het goed voor is die wietpas, althans voor ons nederlanders....

Buitenlanders zonder een nederlands id = GEEN wiet klaar. niks geen wietpas nodig gewoon het bestaande ID

 

ik vind het ook niet heel erg als die hier in de stad ook komt, maar voor de coffee shops lijkt het me vrij lastig, vooral als je er maar 2000 mag uitdelen, ik zelf zou financieel gezien dan alleen de mensen zoon pas geven als ik weet dat ze ook veel spenderen, en niet 2x in de week een voorgedraaide komen halen bijvoorbeeld! :rofl

 

maar goed, misschien dat dit ook weer een mooie stap is voor concurentie onder de shops, want (bijna) niemand die wat aan service/ qualiteit doet. of gaan ze weer massaal wietprijzen opdrijven.....

 

ik heb geen flauw idee waar dit heen gaat, maar volgens mij kan iedereen beter zijn eigen prive coffee shop beginnen thuis! alles is gratis (pre-payd), en je kan roken wat je wilt, en niemand die moeilijk doet! :rofl

 

succes

 

CC

maak je amsterdam mee kapot dan gaan er van de 400 shops meteen 250 dicht vraag een amerikaan maar naar nederland en ze zeggen amsterdam en de reden lijkt me duidelijk

 

en je geeft ze een perfecte monopolie zo ow wil je bijmij niet betalen kijk maar in welke andere shop je het kan halen.... ownee dat kan niet meer

 

STOP DIT LAND MET DEZE ONZIN.. ANDERS MISSCHIEN MAAR EENS EEN VERZETS-LEGER OPZETTEN xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

:)

 

GR L€ON

 

ik kom wel maar vraag me af hoeveel stoners er zouden komen opdagen

 

 

veder iedereen STEMMEN groenlinks of sp watmij betrefd

http://standpunten.groenlinks.nl/drugs

http://www.sp.nl/justitie/standpunten/just...over_drugs.html

 

29-03-2012 • SP-Kamerlid Nine Kooiman pleit voor een fundamentele verandering van het Nederlandse drugsbeleid. ‘Door het gedoogbeleid langzaam om zeep te helpen, floreren de straathandel en de georganiseerde criminaliteit. Ook kan het reguleren van softdrugs de staatskas maar liefst een half miljard opleveren. Dat lijkt me in deze tijd mooi meegenomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...