Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
gobru

proces verloren

Recommended Posts

Ik heb meerdere pogingen gedaan om te zoeken naar een antwoord op de grote vraag....

Waarom kan men niet volstaan met het tonen van je paspoort?

 

Ik denk dat ik de reden wel weet, maar ik kan deze nergens zwart op wit vinden. Dat irriteert mij, maar waarschijnlijk ook vele anderen.

Tonen van je ID of paspoort zou voldoende moeten zijn.

 

Kunnen we hier niet mee naar de ombudsman?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bikkel ik snap je wel maar met je Nederlandse paspoort kun je gwn in Belgie ofzo wonend zijn, en dat willen ze verkomen.

Tja...weining mensen hebben zich ingeschreven, en de shop hier smeekt mensen om zich in te schrijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor die 1000 man die een Nederlands paspoort heeft en in Belgie woont, blowt 10%, daarvan kweekt 8%, daarvan kocht 50% z'n wiet toch al niet in een shop.. zou wel erg raar zijn als het om die paar mensen ging haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb meerdere pogingen gedaan om te zoeken naar een antwoord op de grote vraag....

Waarom kan men niet volstaan met het tonen van je paspoort?

 

Ik denk dat ik de reden wel weet, maar ik kan deze nergens zwart op wit vinden. Dat irriteert mij, maar waarschijnlijk ook vele anderen.

Tonen van je ID of paspoort zou voldoende moeten zijn.

 

Kunnen we hier niet mee naar de ombudsman?

 

 

de verborgen agenda is duidelijk aanwezig......stigmatiseren :D ....en later liquideren :lol:

 

en ze hopen op veel straathandel met geweld....dan kunnen ze verder criminalieren :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb gister de film SHIFTY gekeken, erg mooi beeld hoe het hier straks ook weer gaat......straatdealers......

 

zooitje.

 

maar goed, misschien worden ze straks weer wakker.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben een ouwe lul :D ....en ik werd dr gestoord van in amsterdam in de jaren 70... :lol:

 

 

 

ongelovelijk... dat juist een CDA-er ( van Agt ) het gedoogbeleid heeft ingevoerd.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn gek geworden in Nederland!

 

 

Voor sommige louche figuren breken gouden tijden aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit beleid kweekt criminelen :D ....en is werkverchaffing voor justitie.....das de agenda :lol: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is gewoon een uitgekookte manier van Opstelten om o.a. meer budget los te kunnen peuteren voor zijn blauwpetten (en voor hem zelf naturlijk) :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is ongelofelijk! Dit kan gewoon niet ik denk als dit er door heen komt dat ik toch maar op deze manier geld moet gaan verdienen want de regering vraagt er weer om zeer jammer .

Share this post


Link to post
Share on other sites
dit beleid kweekt criminelen :D ....en is werkverchaffing voor justitie.....das de agenda :D ?

 

En zo is het precies :lol: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

in usa zijn er 10 keer meer gevangenen als in elk ander land per 1000 inwoners :)

 

Gevangenissen zijn geprivatiseerd....BIG BUSINESS DUS :) ....van hun belasting centen :D ...

 

en het kapitaal lobbyd dus voor meer straffen.... :lol:

 

domme wereld... waarin we leven.... :D

 

of gewoon business as usual.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regeringen zouden in dienst staan van het volk immers is de burger de kiezer, en als de stem

van het volk niet meer gehoord word, dan weet je hoe laat het is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...