Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Travka_Plan_777

Mijn eerste kweekverslag; From BELGIUM

Recommended Posts

Hoi beste kwekers :wave: ,

 

Dit wordt mijn eerste kweekverslag hier op het forum; en ook trouwens het eerste verslag dat ik ooit heb gedaan.

 

Volg deze site als wel sinds 3. jaar en ik moet toegeven dat het veruit de beste is dat ik op het hele world wide web ben tegengekomen om info te vinden en gewoonweg leuke verslagjes van andere mensen te volgen.

 

Heb vele uren en dagen en weken kunnen genieten van mooie foto's en ideeën... En nu wil ik mijn verslag delen met jullie, maar vooral veel bijleren en het hopelijk deze zomer tot een goed einde brengen.

 

Ik neem aan dat im mij hier enkel moest voorstellen, dus het kweekverslag zelf vinden jullie bij de "Guerilla" sectie aangezien ik het dit jaar groots wil aanpakken en het thuis niet mag. 3 jaar geleden heb ik wel 3 plantjes van mijn ouders mogen zetten (3 Royal Queens) en ze hebben alle drie het einde van de rit gehaald, heb er wel maar max 60 gram van alle 3 samen kunnen halen, dus das genne vette zoals wij hier in Belgie zeggen :)!

 

Volg mijn kweekverslag maar dat ik over 2 a 3 dagen ga starten. Zaadjes zijn al namelijk ontkiemd tussen watjes en hebben een worteltje gekregen van ongeveer 3 mm en heb ze zojuist in de grond gestoken, met het kopje juist aan de oppervlakte. Ik neem aan dat dat juist is :tu ...

 

Aangename Kennismaking trouwens en vééééél succes gewenst aan iedereen en laten we hopen op een schitterende, warme en zonnige zomer en vooral een resultaat waar we tevreden mee zijn. Maar het aller aller aller belangrijkste : VEEL PLEZIER ;) ! ! !

 

Grtzzz van het tweekoppig team A & V :o .

Share this post


Link to post
Share on other sites

:tu

Ik zal je zeker gaan volgen in de guerilla sectie. Jij ook veel plezier!!! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom ! laat maar komen die pictures :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...