Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

epskamp

DE top Uit me Favorietee Chop

Recommended Posts

was aan't wachten op de eerste New Kids quote :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wacht op de eerste mod die zegt dat een mongol ook gewoon een mens is en dat het kwetsend over kan komen voor die groep mensen om ermee te spotten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat een beetje bijscholing geen kwaad zou kunnen voor onze beste Eskamp, tevens zou ik ook maar eens wat doen aan je verslaving.

 

Maar alle gekheid op een stokje:

 

- Je rookt 150 euro per week

- Woont bij je ouder op zolder met je "wijffie" en je zoontje heeft een eigen kamer in je ouderlijk huis.

- Je moet sparen voor 49 euro maar wel zoveel roken.

 

goed bezig man :lol: je moet trots op jezelf zijn. zullen je ouders ook vast zijn.

 

Groeten,

Xeor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt meer als fuck me wijf, fuck me kleine en fuck m'n ouders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en niet te vergeten fuck je moer:D:D

 

Klinkt meer als fuck me wijf, fuck me kleine en fuck m'n ouders.

praatjes vullen geen gaatjes he kneus

 

hahahahaha zulke mensen als jullie wat doen jullie hier op een leven zoeken hahahahahha maar vriend space um lekker door ik geniet veder van jullie mooie praatjes ben 22 trouwens maar praatjes vullen geen gatjes he dat weet je hier op :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

30k schuld op je 22e....

Of je verteld pure waarheid en tsjah dan ben je best kansloos, ik weet niet meer wat ik moet geloven.

 

Ik blijf dit topic volgen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi he.. een forum met 30.000 mensen uit alle lagen van de bevolking.. en er dan TOCH uitspringen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar is het hem volgens mij ook om te doen :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen deze man zal het waarschijnlijk nooit begrijpen,terwijl ik hier eigenlijk met volle teugen van geniet,voelt het een beetje als een vlieg doodslaan terwijl de vlieg zelf niet eens snapt waarom die doodgeslagen word :) :) :j :j ;) ;)

ff zonder gekkigheid het is in en in triest dat je met je gezin bij je ouders woont, zegt dat je geen huis kan vinden en 150 euro per week aan wiet spendeert hoe de fuck krijg je het in je kop, maar dit zal je waarschijnlijk wel niet begrijpen :lol: ;)

ik zou maar s hard na gaan denken wat jij met je leven wil gaan doen want op deze manier zal je waarschijnlijk nog heel lang bij je ouders wonen.

meer aandacht schenk ik hier niet aan vooral uit respect voor jou.

hoop dat mijn mede forummers weer een leuk stukje te lezen hebben ;p

 

greetz mitc

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad Mitc zon figuren zullen t nooit leren

Enigste wat hun doen is cannabis een slechtere naam geven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft niks met cannabis te maken. Ik zou het eerder wijten aan zuurstofgebrek bij de geboorte :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej is dit niet een toppen topic ? ;)

 

Zitten we hier een beetje naar het trieste levensverhaal van een of andere kansloze :lol: te kijken.

En fokking 150 euro wiet in de week is gewoon achterlijk , of je betaald veeeels te veel of je rookt veel te veel!!

 

Wat zei Pieter Van Vollenhoven nou v/d week ook al weer ? :)

 

freaking screen pollution !!!

 

 

the kroon :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

....... :lol:

 

gaat dit nog ergens heen?

 

Ik heb ook wel eens tijden gehad waarin ik 150-300 piek aan haries wegrookte.. (maar dat was wel heeeeeele mooie oldskool hasj..)

 

(en daarbij heb ik altijd mijn gezinsleven kunnen betalen, en goed ook ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites
wacht op de eerste mod die zegt dat een mongol ook gewoon een mens is en dat het kwetsend over kan komen voor die groep mensen om ermee te spotten.

 

Het zou leuk zijn als jullie dat ook begrijpen! :lol:

 

 

ook een verrekte mongol

 

@Chriet

Bedankt! ;)

Wees voorzichtig in de toekomst!

Het beledigen van forumleden, administratoren en moderatoren wordt op dit forum niet getolereerd!

Misschien nog een keertje lezen?

http://www.wietforum.nl/index.php?act=boardrules

Derde regel:

Het gebruik van discriminerende, kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende of seksueel georiënteerde taal is niet toegestaan.

 

Topic closed!

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...