Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Edje Raketje

Cannabis Social Club Utrecht

Recommended Posts

Gezocht mensen die mee willen helpen met het opzetten van een vereniging voor (medicinale) cannabisgebruikers en producenten.

 

LET OP!

Het gaat om de oprichting van een vereniging dus geen commerciële activiteiten!

 

Groene groet,

 

Cannabis Social Club Utrecht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Edje,

te pril om te verdampen,

dus eerst suc6 met de voorbereidingen.

Alles voor de Zelfvoorziening!!!

Maar tegen de tijd dat er een verdamper nodig is

komen Evert en ik graag een dampsessie houden.

 

suc6 met de voortgang,

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat wil je er precies mee?

wij hebben zoiets soortgelijks al gehad in denhaag.

 

vooral het commerciele aspect kun je niet zonder mee.. of als jij zoveel geld hebt om een pand te huren en stroomkosten.. mogelijk koffie thee en frisdrank te kunnen "uitdelen" , dan kunnen we zo een cannabisclub openen met drie man.

kijk, daar heb je misschien nog niet bij stil gestaan maar alles draaid om kosten... er zijn weinig mensen die hun huis beschikbaar stellen voor zoiets, dus je zult 1. een pand moeten huren 2. leden werven 3. goede wiet in huis hebben 4. een goede advocaat in de hand nemen.

 

mogelijk belasting betalen, of als stichting te werk gaan.. maar dan zijn er 3 mensen sowieso nodig die ht niet erg vinden om een keer gearresteerd te worden( dit lokt een proefproces uit)

 

als je serieus bent roept u maar, Pm sturen kan altijd.

 

groetjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhhhhhh.. de gemeente is hier toch groot voorstander van? gemeentes gaan over miljoenen en miljoenen.. gemeente Utrecht zegt dat ze dit "door laten gaan" etc om goede redenen, maar mensen moeten 't wel zelf financieren en ruimte zoeken etc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een domein registreren met een mooie, informatieve website en een eigen e-mailadres? Ziet er een stuk professioneler uit.

Ook de naam "Edje Raketje" deed mij eerst een beetje twijfelen, maar gezien je normale taalgebruik zie ik daar geen reden meer toe.

 

Ik woon niet in Utrecht, maar steun deze actie natuurlijk van harte! Ik wens de aspirant-vereniging heel veel geluk, succes en natuurlijk rationaliteit (welja, dat dan weer van Opstelten).

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk anders eerst verder dan je neus lang is...

 

google het..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk, misschien is het beter om meteen bij het posten te vermelden dat het om een initiatief gaat van de ENCOD (gaat het hier inderdaad om deze organisatie?)? Het zal wel aan mij liggen dat ik nog niet van de ENCOD had gehoord, maar het is toch logisch om iemand die zichzelf "Edje Raketje" noemt op een wietforum en een G-mail adres gebruikt voor het opzetten van een vereniging in twijfel te trekken? Dat geeft niet bepaald een professionele, zakelijke eerste indruk.

 

Nu, als je toch bij de ENCOD hoort, dan gebruik je toch een e-mail adres en naam van die organisatie en zet je er een mooie banner bij. Zo trek je nou eenmaal mensen. Ik denk dat een goede presentatie meer dan de helft van het werk doet voor het verzamelen van belangstellenden. Ik voel mij niet aangezet tot actie als ik moet reageren op een gratis e-mail adres naar iemand die Edje Raketje heet.

 

Stel je voor, je was geregistreed als CSC-Utrecht. Vervolgens maak je een avatar en handtekening op het forum met het ENCOD logo en post je een oproep tot het opzetten van een CSC in Utrecht, compleet met een mooi verhaal over wat ENCOD al bereikt heeft in Europa. Mooi linkje naar wikipedia erbij.

 

Kijk, zo trek je mensen.

 

Nogmaals, heel veel succes gewenst met deze actie! Ik wens CSC Utrecht alle goeds toe en ik hoop dat dit alleen wordt beschouwd als opbouwende kritiek, zoals dit ook daadwerkelijk bedoeld is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan komt het op jou hetzelfde over als op mij. vandaar mijn reactie, maar jij kan het net wat beter verwoorden haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit soort oproepen (en de dubbele om extra aandacht te krijgen!) behoren helaas tot de definitie spam, lid is klaarblijkelijk niet anders hier dan om hier aandacht voor te vragen en leden te werven. Als hij daar een oproep voor op Wietforum wil plaatsen is enig overleg meet de staf vooraf minimaal op zijn plaats.

 

Dit topic is daarom bij deze gesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...