Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
blowbrain

Phalaris Arundinacea?

Recommended Posts

Hallo

ik ben van plan om een dmt-extractie te gaan doen.

Ik heb gelezen dat de stoffen N,N-dimethyltriptamine en NeO-dimethyltriptamine voorkomen

in de bladeren van Phalaris Arundinacea (kanariegras). Ik weet hoe ik de stoffen moet isoleren. Ik ben laatst opzoek gegaan naar deze grassoort en denk hm gevonden te hebben in het wild langs een riviertje. Maar voor 100% zeker weet ik het niet.

 

gallery_17344_13777_31161.jpg

 

voor de extra details nog 2 andere foto's

 

gallery_17344_13777_540768.jpg

 

gallery_17344_13777_188332.jpg

 

Wat denken jullie ervan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er uit als gras. :D

Ook zie ik geen kanarie's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik adviseer je het niet te doen. Er zit een hele lijst DMT varianten in die soort plant, maar ook gramine/hordenine. Om een goede extractie te doen heb je veel meer planten materiaal vergeleken met andere soorten nodig. Ook is de extractiemethode veel omslactiger met veel meer stappen.

 

250 gram hoge kwaliteit Mimosa Hostillis poeder kost bij mhrb-shop.nl 36 euro...

Als je het goed doet haal je hier op zijn minst 2,5 gram redelijk zuivere DMT uit.

Daar kun je in principe 50x hard van trippen... dus die 36 euro...

 

Mimosa Hostillis bevat alleen N,N DMT wat het zeer geschikt maakt voor een Acid/Base extractie zonder defatting.

Ook bevat Mimosa Hostilis geen giftige alkaloiden en is erg potent.

 

Meer info:

 

https://www.dmt-nexus.me/forum/default.aspx...ts&m=206483

https://www.dmt-nexus.me/forum/framehelper....sts&t=16513

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is pas een antwoord. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies zoals ze hierboven zeggen, je hebt veel meer nodig dan met mimosa hostillis poeder.. en hoe wil je goed 500 gram van die dunne sprietjes meenemen, die wegen niks... ben je lang bezig, en voor die lichamelijke arbeid kun je net zo goed een baantje vinden in je vrije tijd, en geld verdienen voor mimosa hostillis, ben je misschien nog sneller klaar :D

 

En mocht je het proberen, ik wens je dan wel succes, en ben toch benieuwd wat het oplevert:)

 

Greetz Skillz

Share this post


Link to post
Share on other sites

De stof n,n-dmt zou gescheiden van de rest kunnen door de substantie te verhitten tot 50 graden celsius. De dmt smelt bij 49 graden.

Ik weet niet wat smeltpunt/kookpunt van gramine is .moet ik ff uitzoeken. Maar de dmt is een stof met die hydrofoob is bij normale ph waarde, maar wel oplost in basewater. Als de de giftige stoffen hydrofiel zijn dan bijven deze achter in het base water zodra ik met behulp van wasbenzine de psychedelische stoffen uit het basewater ontrek.

 

Ik heb deze plant ook bij azarius.nl gezien maar daar hadden ze alleen de zaden. En ik weet niet hoe ik de plant zelf moet kweken.

Je kunt er in principe een psychedelische thee van maken, helaas bevat dit dus gramine. Er stond bij dat je van de gramine maagkrampen kon krijgen. Daarom wil ik de stof extraheren zodat er geen gramine in zit.

 

Verder ga ik er vanuit dat de concentratie dmt idd erg laag zal zijn. Maar de grassoort groeit in enorme hoeveelheiden langs beken en rivieren. Binnen een kwartiertje werk heb je met een snoeischaar al een halve kilo.

 

Ik was hiervan al op de hoogte.

Maar volgens jullie is dit wel phalaris Arundinacea?

 

 

Ps: zodra ik genoeg heb voor een paar 100 mg zal ik foto's maken van

de extractie en opstelling en benodigtheden.

 

wie niet waagd wie niet wint :D

Ik hou jullie op de hoogte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn inderdaad manieren en methoden er toch een zuivere DMT van te maken.

Ik kan niet met zekerheid zeggen dat dit de "echte" is. Heb er geen verstand van en weet dat er soorten zijn die er heel erg op lijken.

 

Wat ik probeer te zeggen is, zolang er nog mhrb verkrijgbaar is... zie ik het nut er niet van in.

Al is voorbereiden op de toekomst of experimenteren for the sake of science altijd vet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...