Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

hallo :)

ik had vorig jaar ook een forum op een andere site maar deze is duidelijk beter en met meer gebruikers

ik ga dit jaar kopen

- 5x arjans haze #3

- ga op volle grond kweken en vraag me af welke grond jullie aanraden om een stuk in de grond mee te vullen , liefst van een grow shop

- 5x 9 liter potjes voor de eerste paar weken zodat ik ze dan kan verpotten in de grond

- en natuurlijk voeding

-heb alles nog ligen van vorig jaar omdat DIE RIPPERS hun handen niet van ander mans spullen kunnen houwe :wave: , mijn mooien planten groot begonnen net te bloeien en bamm alles weg was een erge tegenvaller , het heeft al me vertrouwen wegehaald

-dutch pro groei en bloei voeding A/B

-bloom en root stimulator

-en spul tegen spint en andere ongediertes

- en dit jaar natuurlijk alarmpjes met bewegings sensor en bewegins sensor met lamp die aan gaat en genoeg prikkel draad op me hek :tu ,

dat was het dan voor voorlopig volgende week een update

,en nog een vraag ik vroeg me af of ik 1 plant ook op de scrog zal zetten en zal het mischien meer oogsten dan vollegrond? :(

 

groete ,22bas22

Share this post


Link to post
Share on other sites

###alarmpjes met bewegings sensor en bewegings sensor met lamp die aan gaat #### :wave:

 

Dit gaan je planten tijdens de nacht niet leuk vinden....licht aan licht uit licht aan licht uit. :tu

 

Er zullen wel wat dieren je alarm laten afgaan :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou ik niet doen dan ben je strafbaar. Je mag geen mensen onder stroom zetten en zulke mongolen geven kwekers een slechte naam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwertz :tu

 

@gobru ja indd maar prikkel draad zal wel helpen ,

mischien die alarm tegen me schutting te zetten als het erg beweegt is er een alarm en op andere plekken

stroom gaat indd tever wat @oppertop al zegt .... en gewoon bouwvakkers lamp shikt ze wel af hang ik de lamp op buik hoogte daar zullen geen dieren komen

 

laturr :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stelen mag ook niet, en dat boeit de dieven ook niet.....waarom moet het ons dan wel boeien.... :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bovendien zou ik bij een hek waar ik een lichte schok krijg dus een koeien schok, juist kijken wat er zo beschermd moet worden. dat is ook nog errug opvallend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ik zal trouwens om de week proberen een update te zetten met foto's vanaf de ontkieming van deze haze'en

ze gaan de volle grond in dus hoop ook op enorme groote bomen in me tuin , en ga ze met al me liefde verzorgen zoveel ze nodig hebben

en let niet op mijn sommigen typ fouten dat komt door dat me rechter hand in het gips zit en ik ben zelf links dat jullie weten :tu

 

groeten succes iedereen :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja k bedoel nou ook geen 220v op je poort he :wave: gewoon zo schrikdraad principe...

Of waarschuwingsbordje hangen met omheining staat onder stroomspanning...

Leugentje om bestwil

Share this post


Link to post
Share on other sites

@growwiththeflow mischien zal ik het wel doen :tu

 

maar heeft iemand die dit leest nog voorkeur naar de aarde die ik kan gebruiken en die het ook goed doet met groeien en wortels enzo , of als iemand tips of reacties heeft is altijd welkom hoor :wave:

 

grow ze !

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_13329_329943.jpg

22Bass22 Deze gebruik ik al een tijdje en bevalt me goed.

Je hoeft dan sowieso heel wat weken geen voeding of wat dan ook te gebruiken.

 

Succes met je buitenkweek

Share this post


Link to post
Share on other sites

en gewoon bouwvakkers lamp shikt ze wel af hang ik de lamp op buik hoogte daar zullen geen dieren komen

 

 

 

:wave: :tu :( :)

Dat bedoel ik dus niet....licht aan als het buiten donker is vinden de dames niet prettig , en al zeker een bouwlammp ;) :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
en gewoon bouwvakkers lamp shikt ze wel af hang ik de lamp op buik hoogte daar zullen geen dieren komen

 

 

 

:wave: :tu :( :)

Dat bedoel ik dus niet....licht aan als het buiten donker is vinden de dames niet prettig , en al zeker een bouwlammp ;) :D ;)

 

haha dat begrijp ik ik bedoel lamp met sensor dus als ie op buik hoogte is zal die alleen door mensen afgaan snapje en dan zal de wiet plant aan moeten wennen maar als ie 1x aan gaat beter dan uit de grond getrokken teworden

 

gallery_6979_13329_329943.jpg

22Bass22 Deze gebruik ik al een tijdje en bevalt me goed.

Je hoeft dan sowieso heel wat weken geen voeding of wat dan ook te gebruiken.

 

Succes met je buitenkweek

 

 

oke bedankt ik zal de aarde halen wat kost de aarde ongeveer en hoeveel liter zit erin groete bas :wub:

 

ik heb trouwens nog zaadje gratis als ik die 5 haal ga denk een leuk plekje in het park zoeken die groot en niet opvallend is vind ik wel is ook goede en nieuwe grond daar ga zeker een plant daar kweken en afentoe ook foto;s nemen groete :P

 

en zijn er nog mensen met ideen wat ik kan doen tegen rippers heb al wel paar ideen maar wie kan dit aanvullen

de groetee :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar wennen wietplanten helaas niet aan :lol:

 

cane corso beveiligingsysteem ....werkt voor mij al jaren :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm misschien iets van muziek of geluid dat aan gaat dmv een bewegingssensor? :lol:

Zal de buurt wel minder blij mee zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

schikdraad aanschaffen.. op marktplaats zal vast een goedkoop setje op de kop te tikken zijn.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
schikdraad aanschaffen.. op marktplaats zal vast een goedkoop setje op de kop te tikken zijn.. :jump:

 

bedankt zal kijke :tu

 

Hmm misschien iets van muziek of geluid dat aan gaat dmv een bewegingssensor? :P

Zal de buurt wel minder blij mee zijn

 

ja indd of je sluit aan in je slaap kamer en dan gaat daar het alarm af en ren je naar je tuinmet knuppel ?

 

Daar wennen wietplanten helaas niet aan :jump:

 

cane corso beveiligingsysteem ....werkt voor mij al jaren :jump:

 

 

nee daarwennen ze ook niet aan ,wat doet dat systeem dan precies groet :lol: :lol:

 

He WF lezers

 

Ik ga morgen de zaden bestellen op www.wietzaden.nl wie weet of dit een betrouwbare site is en ga langs de grow shopdie nog geen 100 meter van me vandaan is dus over 6 / 7 dagen de eerste foto's van alles groete B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een Cane Corso:

 

http://www.google.nl/search?q=cane+corso&a...7y_CtCbOrfDjesN

:lol:

 

Inderdaad handig, wij hebben hier een kruising van een Kooikerhond

maar die zal de ripper eerder vriendelijk begroeten en met puppy oogjes aan kijken ben ik bang.. (maar met een beetje geluk flink blaffen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

haha ja , kan je de hond niet beetje trainen dat ie onbekende aanvalt ofso , oh zo'n systeem bedoelde die ik begreep het al niet haha

grtzz

 

wat ook een goede hond is die waakt staat op nmmr 1 van waakhonden de bullmastif als iemand op hun terrein komt terwijl hij hun niet kent zal die niet twijfelen en gelijk aanvallen op de inbreker springen en op de grond drukken en blaffen tot de baas komt , geweldige hond

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee ben er weer

heb 12 x super silvers haze

 

50 liter light mix

 

en voorgroei bakjes en voeding , en nog ff veel folders haha :lol:

 

ze liggen nu te ontkiemen

 

en hoe zet ik de foto's erop groete

Share this post


Link to post
Share on other sites

uploadn in je galerrij, bb code kopieren, in bericht droppen :lol:

 

suces

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi soortje die Super Silver.. je gaat wel verduisteren neem ik aan?

 

Ik heb hier een Pitbull rond lopen die word alleen maar blij als iemand op de plaats komt, houd heel erg van mensen.. maar hij schrikt wel af.. blaffen kan die ook.. alleen op commando :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ik ga ze niet verduisteren oke haha leuke hond dan binne kort dan ff eerste fto's droppe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nee ik ga ze niet verduisteren oke haha leuke hond dan binne kort dan ff eerste fto's droppe

 

Dan moet je hopen op een hele mooie nazomer of afdak/beschutting want de silver haze is een laat en lang bloeiertje ga je buiten echt last mee krijgen na september.

 

Echt geen mogelijkheid om te verduisteren? Of een goede reden waarom niet?

 

 

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...