Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kitten-Mittens

1ste kweek: 3x lowryder, 2x bubblelicious, 2x auto biodiesel (400W)

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Ik ben dus van start gegaan met een eerste kweek en heb gekozen voor deze indoor te gaan doen en met uitsluitend autoflowers.

Ik ben al even bezig aan dit eerste kweekje en heb besloten om dit te posten zodat ik een beeld kan geven van de soorten en hun prestaties onder mijn kunde.

Zelf heb ik eerst veel research gedaan op dit forum.

 

Rond 20 januari zijn de zaailingen van de lowryders (vision seeds) uitgekomen.

Eind januari zijn de autobubblelicious (nirvana) en de bio diesel mass autoflowering (advanced) ontkiemd.

 

Eerst wat info over de opstelling!:

 

Tent: homebox silverline s 400

400W hps GE Lucalox,

een carbonfilter en 2 ventilators..

 

De voeding:

 

Aftreksels van de eigen bladeren van de plant.

Houtas aftreksels

Extra toevoegingen van potgrond.

Pk 13-14 voor de bloei.

 

Extra's:

 

2 x lieveheersbeestjes (heb ze nu wel al even niet meer tegengekomen)

7 x regenworm (kleintjes, die pas zijn toegevoegd op het begin van de bloei, kwestie dat deze zeker niet genoeg tijd hebben om te gaan kweken in de bloempotten en ook 1 per pot natuurlijk.)

 

De verlichting:

 

+-6-7 weken onder 18/6

Tot heden onder 12/12 (het was oorspronkelijk de bedoeling van 18/6 tot de oogst maar ze bleven maar groeien..)

 

 

Eerst even wat geschiedenis ophoesten van mijn lowryders:

Ze zijn nu dik 2 maanden oud en ze zien er gezond uit.

Bij de info van de plant staat dat ze tot 50 cm max kan worden, hierbij kan ik meteen zeggen dat dit dus niet het geval is!

De laatste keer dat ik ze gemeten had was de grootste 89 cm, ondertussen zijn ze meermaals geknakt geweest en minimum nog 35cm groter geworden.

Ik moet er wel bij vertellen dat ik de planten een week na ontkiemen meteen onder de 400 watter gezet, misschien heeft dat iets met hun extreme groei te maken??

 

De Diesels zijn gezond, snel en sterk. Volgens mij hebben zij het meeste potentie.

 

De Bubblelicious is traag en ziet vrij lichtgroen kwa blad. Misschien ligt dit aan de soort gewoon, vermits de andere niet zo lichtgroen zijn en alles hetzelfde hebben gekregen.

Ik heb ook wel gelezen dat deze zich vrij labiel kan gedragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+-6-7 weken onder 18/6

 

 

 

6/7 weken? logisch dat ze blijven groeien :vape:

 

is er een reden waarom je dit hebt gedaan die ik niet weet of? lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Het kan wel zijn als je ze snel onder een 400W lamp zet dat ze wat meer strekken aangezien je de lamp op een redelijke afstand van ze af moet houden.

 

Persoonlijk heb ik voor voorgroei betere ervaringen met minder watts aangezien die dan ook dichter kunnen.

7 weken groei is niet niks dus is normaal dat ze groot zijn. Als je in de toekomst nog zolang in groei wil blijven stel ik batmix aarde van plagron voor zou voor 6 weken aan voeding in zitten volgens hun.

 

Succes nog verder

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij zegt toch ook dat het autoflowers zijn!!!!

Dan is het normaal om op 18/6 te laten staan!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...