Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Inferno255

Reguliere autoflower

Recommended Posts

Aantal jaren geleden ben ik begonnen met een zaadkweekje lowryder 1, deze vielen mij uiteindelijk erg tegen. Hoor ook niet veel goeds over de lowryder 2 kwa smaak/opbrengst.

 

Dus ik op internet op zoek naar andere strains, vind ik vrijwel alleen feminized zaden. Nergens geen diesel of ak47 ryders te vinden, alles uitverkocht. Diesel ryders verwacht ik ook niet meer terug in een reguliere zaad versie aangezien JD nu met flash seeds in zee is gegaan en aan nieuwe strains werkt. Wat nu???

 

Uiteindelijk toch gekomen op de "Flash Seeds Auto-flowering Speedy G Regular" bij Alien, denk dat ik deze maar eens ga proberen. Diesel genetica wat toch wel een van mijn favorieten is. Nou is 1 soortje wel een beetje weinig, zou meerdere zaadkweken kunnen doen dit seizoen. Zou graag eens een F1 maken van 2 potente autoflowers en hieruit verder selecteren.

 

Toevallig iemand die mij een goede seedbank kan aanraden waar mooie autoflower strains te vinden zijn die niet gefemmed zijn? Mijn zoektocht maakt me onderhand een beetje depri.

 

Groentjes en bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijkbaar niet goed gezocht inderdaad, bedankt voor de heads up.

3 types Diesel gevonden en nog een stuk of 5 andere leuke soortjes, dat worden aardig wat zaden dit seizoen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uiteindelijk uitgekomen op Speedy G regular en Nirvana Sky fem, Caramel Cream fem. De Fems wil ik een aantal takken van gaan bestuiven met de Speedy G. Zal vast wel iets leuks uit voortvloeien.

Die Nirvana Sky is veelbelovend, ik zie foto's van planten van 2.5 meter. Weliswaar in Californie maar is me eerder gelukt buiten toppen te kweken waar ze daar jaloers op zouden zijn. Kom maar op met dat seizoen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je erg op zoek bent naar een bepaald soortje dan kan je dat ook op dit forum doen he..

 

Ik heb hier op het forum ook me AK47 Autoflower zaden <gratis> gekregen van een hobbykweker :lol: En ze zijn top!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha dat is hem ook gelukt, heb alleen al maanden niets van hem vernomen, lijkt me een fucking oplichter dus...

 

En bedankt he dat je hem die tip hebt gegeven ... :yummy: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...