Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Scroggy

Debat drugsbeleid 1 maart 16:30 Live

Recommended Posts

Wat mij stoort, is dat dit kabinet er überhaupt is gekomen.

Ik heb een aantal jaar geleden SP gestemd omdat ik de politieke agenda's van de partijen had bekeken, zoals ik elke keer doe. Ik heb bewust voor een cannabisvriendelijke partij gekozen. Als je stemrecht hebt, gebruik die dan als eerste om je eigen overtuiging duidelijk te maken, door een partij te kiezen die het dichtste bij jouw overtuiging komt. Ik vertrouw niet op vage stemwijzers waarvan allang is gebleken dat die vrijwel nooit de goede keus geven.

 

Van te voren betere keuzes maken scheelt een hoop gezeur achteraf....

Voorbeeld:

Ik las dat de meeste cannabisgebruikers op de SP en PVV hebben gestemd.

Als de cannabisgebruikers die de PVV hebben gestemd, legalisatie willen hebben, hadden ze beter moeten kiezen. Dan was dit kabinet er niet in deze vorm geweest, met gedoogsteun van de PVV. Het was toen immers ook al bekend dat deze regerende partijen tegen alle drugs in elke vorm zijn.

 

Dan kan je achteraf wel gaan opstaan en gaan roepen dat het zo niet langer kan, maar dat had je ook van te voren kunnen doen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deels tenenkrommend...wat een conservatieve griezels zitten erbij zeg. Welkom in Nederland 2012.

 

Dit valt me vet tegen van de VVD...da waren toch pragmatische liberalen?

 

Waar halen ze op eens zo'n moralistische dinosaurus vandaan?

 

Hoe gaan we dit soort gasten op legale wijze aanpakken? Wat kan ik doen als mijn overheid in mijn ogen de verkeerde keuzes maakt? Die me op allerlei vlakken dingen gaan kosten?

 

Is er iets wat al deze fatsoensrakkers bindt wat we ze kunnen ontnemen zonder verder de maatschappij schade toe te brengen?

 

Onderwijl zit een mengsel van conservatieve Christenen, liberalen en populisten te beslissen wat er met ons geld gebeurt de komende jaren. Verontrustend.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Geen belastingen meer betalen

-Geen leningen meer afbetalen

-Andere acties van burgelijke ongehoorzaamheid ( dat is een recht)

 

qoute:

 

De filosoof Musschenga noemt drie stelregels voor deze burgerlijke ongehoorzaamheid: (1) als de overheid de bestaansveiligheid van mensen in gevaar brengt; (2) als zij een onrechtvaardige verdeling organiseert; (3) als zij de waarheid manipuleert of de vrijheid van mening onderdrukt.

 

 

 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Burgerlijke_ongehoorzaamheid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sex 'n combi...daar zat ik ook aan te denken maar het niet betalen van belasting of leningen dupeert ook anderen die van dat geld afhankelijk zijn, of het dupeert mezelf als ik de fiscus of deurwaarder over de vloer krijg.

 

Ik wil ze verstoren bij iets wat ze leuk vinden en waar ze zonder kunnen. Net als zij met ons cannabisrokers doen, we hebben cannabis niet nodig (kan je over twijfelen, zie medicinaal gebruik, en ontspanning is ook belangrijk), het merendeel van ons heeft geen problemen met het gebruik en toch moeten we het niet mogen.

 

En dan krijgen we ook nog allerlei "bange burger uitspattingen" voor onze kiezen. Afstandscriteria voor coffeeshops bij lagere scholen? Sinds wanneer mogen kinderen auto rijden of bier kopen in een cafe? Ik hoor nooit iemand over een afstandscriterium voor een kroeg of slijterij of een rijschool?

 

Misschien moeten we eens ludiek alle CDA feesten afgaan en flyers verspreiden over het gebruik van alcohol, hebben ze niet nodig maar doen ze toch.

 

Dat we ons zorgen maken over hun gezondheid en over het feit dat alcohol de samenleving millioenen kost. Of gewoon routine lawaai acties bij hun feestjes of bijeenkomsten. Voor echt lawaai inclusief (heel veel) rook heb je maar een paar mensen nodig. En het is niet illegaal om in de publieke ruimte rook en lawaai te maken, bij overlast houden we op en komen even later weer terug.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik heb gekeken gisteren . Het viel op dat de regerings partyen een zeer

Stuge houding hadden . Plus lange tenen In het begin tijdens bibis zijn betoog was de vvd en pvv zeer kinderachtig bezig

Maar ff later na de dine werden ze het zelfde behandeld door de oppositie

Toen vonden ze dat ze geschofeerdt werden

 

Zelf had ik een hoger nivau van de dicusies verwacht

Maar had meer een middelbaar school nivau

 

Ook vond ik de opposite zeer mager uit de hoek komen

De dame in het groen jurk duidelijk de beste . Van der ham en zij van de pvda mager tot slecht

 

Ben bang dat ik mijn hash opstraat moet zoeken

Kut land

Gr bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij ga je hen niet van hun troon stoten met die acties.... gaan ze eerder de security of politie op je afsturen...

 

Ik ben al bezig, ik betaal geen lening meer af en betaal geen belastingen meer....

 

Ik wacht op een rechtzaak om mijn kant van de zaak te geven...

 

De acties die jij beschrijft zijn ook wel goede ideeen... maar als ze geen geld meer hebben, kunnen ze er ook geen verkeerde dingen mee doen... geen geld geven is ook het toppunt van ongehoorzaamheid in deze SLAVEN maatschappij....

 

Mensen mensen mensen...

 

Gaan jullie wachten tot we op de trein worden gezet , of chemisch gecastreerd worden???

 

We moeten in actie schieten, liever vandaag dan morgen....

 

Stop met bang te zijn!!!

 

Stop met de stressen over onbelangrijke dingen !!!!

 

Verenig je, vermenigvuldig de daadkracht....

 

Kom op straat...

 

EIS verandering!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als we de overheid geld onthouden dan snijden we onszelf in de vingers?

 

Een overheid die geen geld heeft kan het ook niet uitgeven aan onderwijs, met als gevolg dat de bevolking dommer wordt en de overheid meer zijn zin kan gaan omdat ze weten wat goed voor ons is.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Maar dit schetst wel de houding waar ik al bang voor was: er is totaal NIET gesproken over het persoonlijk recht op het consumeren van cannabis.

Komt overeen met VN resolutie 2649, zelfbeschikkingsrecht.

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als we de overheid geld onthouden dan snijden we onszelf in de vingers?

 

Een overheid die geen geld heeft kan het ook niet uitgeven aan onderwijs, met als gevolg dat de bevolking dommer wordt en de overheid meer zijn zin kan gaan omdat ze weten wat goed voor ons is.

 

P

 

Kunnen we dan nog dommer en onderdanig worden?

 

Het onderwijs nu is voor 80% verkrachtingen van kinderen hun vrije geest...

 

Daar wordt het dualistisch denken ingestampt....

 

Een meester die altijd het laatste woord heeft en bepaald of je wel of niet gelijk hebt, desondanks die de waarheid vertelt of niet...

 

Als de overheid niet meer ten dienste staat van de bevolking maar van eigenbelnagen, noem ik geen koning maar een tiran...

 

Ik geloof niet dat er een oplossing uit de politiek zal komen, daarvoor is die te zeer gecorupeerd...

 

Het is niet alleen cannabis dat het probleem is, we zitten met een fundamenteel probleem...

 

De banken, ons medisch stelsel dat erop gericht is mensen ziek te houden en vooral natuurlijke remdidies die werken onderdrukken, beslissingen die genomen worden zonder dat wij erachter staan of ben je vergeten dat we net een massale schuld hebben overgenomen waarbij onze kinderen gedoemd zijn als slaaf te leven...

 

slaaf= iemand die in schuld leeft

 

Volgens hun spelregels ga je deze strijd niet winnen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1242423

 

ALLEEN hash met meer als 15% gaat worden verboden miv 1-1-2013...

 

zie intervieuw van vrijdag avond ;)

 

GR :lol:

 

Carpie

 

 

Weet je wat nu zo grappig is... welke hasj ken jij die onder die 15% ligt? En daarbij... in feite is hasj en wiet zowiezo verboden, dat staat in de opiumwet. Het wordt gedoogd. En daarbij, iets dat al verboden is kun je moeilijk nog eens verbieden :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...