Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
amneze

info gevraagd

Recommended Posts

hallo we hebben een spot gevonden en er is een vis put bij zou dat mogelijk zijn om dat water te geven aan de plantjes later ?

ga van het weekend beetje plaats maken daar :) en de pic 's volgen ;) :D :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ojeej..Mijn spot zit ook bij een visput :)

 

Misschien komen we elkaar wel tegen haha!

 

Als de planten in de volle grond staan hebben ze in principe geen water nodig dat vinden ze zelf wel in de grond.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Highlife ;)

 

Het water uit een visput is nooit verkeerd.

Ook is het grondwater op die plekken op een goed peil waardoor de wortels zich merendeels kunnen voeden van het grondwater.

Wat dat betrefd zijn plekken recht aan het water de beste plekken die je kan bedenken vanwege dat je minder of soms zelfs geen water hoeft te geven.

 

de natuur doet zn werk wel, als de rest groen is wat er groeit, dan groeit de wietplant zelf altijd groener.

dit kruid kan wel tegen een stootje :)

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barbeel, karper etc vissen met hennep zaad.. en je plantjes groeien achter de rug..

Wat wil je nog meer van je Leven :)

Let The Sun Shine In... 2012

On topic:

Dat water is de beste wat je aan je plantjes kunt geven

Laat ze maar groeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is de drap van vijver wat op de bodem ligt ook goed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Liza: Ha ha ha ha

 

Maar is toch wel een belangrijke vraag. Als er wordt gevist door bv karpervissers, dan loop je een grote kans om ontdekt te worden.

Er wordt nogal eens een jointje gerookt door een aantal van deze vissers. Die weten echt wel hoe wiet ruikt.

Ben zelf karpervisser, dus ik klets niet uit mijn nek.

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt allemaal ! ben heel blij dat het water goed is is een heel stuk gemakkelijker voor mij ! , nee er mag daar niet gevist worden maar wij deden het toch :) en zo de plaats ondekt er is wel een wandel paadje er naast maar dat is wel een stukje eraf hopelijk ver genoeg !!!

er zouden een stuk of 25 dames staan durf niet meer voor de geur en risico , maar ze staan een eindje van het water dus ga ik ze toch moeten water geven gewoon gemakkelijk dat er een vis put is grtz ;)

en ja wie weet komen we elkaar tegen redjee ! lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is de drap van vijver wat op de bodem ligt ook goed?

In dat drab heb je vaak anaërobe afbraak, hetgeen je ook goed ruikt, zou ik mee oppassen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet wel dat in Thailand enz een tilapiakwekerij naast een rijstveld ligt en dat water gebruiken ze om de rijst te bemesten

leuk zo'n hobby waar je 2 dingen in 1 doet guerrillakweken en guerrilla vissen

als jij er al stiekum vist zal je niet de enige wezen en als je zeker weet dat er niet gevist mag worden kan je er de donder op zegen dat er en ko de boswachter loopt om dat te controleren

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou stiiletjes afwachten en deze plek deze maanden regelmatig bezoeken. het is top of the bill een vijvertje er dichtbij, nooit meer water sleuren.

maar als er een paadje loopt dan moet je best voorzichtig zijn... wandelende koppeltjes met de hond vinden een vijvertje wel eens leuk.

lekker romantisch... ik luisterd op dit moment Johan Verminnen 'k voel me goed.... zoek effie op youtube en luister zelf welke hersenspinsels er door dit forum door me hoofd spinnen...

staan er dikke bomen in de buurt? bekijk deze eens of ze begrieft zijn met een mes in het schors. vooral hartjes en I love you kom je wel eens tegen.

ik zou er zelfs rond april eens gaan kamperen met een tentje en een visstok. ganse nacht met een vriend of vriendin.... zonder veel geluid natuurlijk.

ik wil gewoon eens weten of er iemand naar ons zou toekomen en vragen stellen.

als je plek rond maart-april nog niet bezocht is zou ik op 4 juni 2012 om 13:11:44 je eerste plantje in de grond steken... een maandje voorgroei lijkt me genoeg om kleine plantjes te oogsten... als je ze nu gaat planten worden het wss wel bomen hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij alleen maar goed in de buurt van water omdat de grond erhomheen ook wat natter zal zijn.

 

Maar voor water geven zou ik de spot niet om die reden kiezen. Als je je plantjes uitplant geef je ze wat water mee, daarna nooit meer, dat vinden ze zelf wel.

 

Ik kijk uit naar de pika's, succes met spitten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...