Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Chauncy

Pc-fans aansluiten

Recommended Posts

Ik had een vraagje wat betreft de pc-fans aansluiten.

 

Nu heb ik straks 4 pc-fans in mijn kassie en wou ze graag allemaal op dezelfde adapter aansluiten, de enige vraag is hoe krijg ik dat voor mekaar.

 

Er zit een draad aan de adapter met aan het eind 2 gaatjes in een soort van stekkertje en als ik de draadjes van de pc-fans erin druk draaien ze wel maar dat lijkt me toch niet de bedoeling.

 

Iemand een idee hoe ik dat het beste kan doen?

Een link naar een topic die het uitlegt en de ik over het hoofd heb gezien volstaat ook.

 

Alvast bedankt.

 

Peace :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien kan je het stekkertje eraf knippen en de fans met kroonsteentjes daarop aansluiten... of doe zoals ik koop er op 220V

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stekkertje eraf knippen, rood op rood solderen en zwart op zwart solderen.

Daarna met een lijmpistool alles isoleren. Zorg hierbij dat het kopersraad van de vershillende draden elkaar niet raakt.

Het lijm van een lijnmpistool isloleerd goed (zelfs waterdicht) en geleid geen stroom.

 

greets Tuinman :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stekkertje eraf knippen, rood op rood solderen en zwart op zwart solderen.

Daarna met een lijmpistool alles isoleren. Zorg hierbij dat het kopersraad van de vershillende draden elkaar niet raakt.

Het lijm van een lijnmpistool isloleerd goed (zelfs waterdicht) en geleid geen stroom.

 

greets Tuinman :D

 

 

@ tuinman Ha ha ha ik dacht dat ik uniek was met mijn lijmpistool, ik doe er ook van alles mee

 

 

TIP VAN KANNA ! spuit een dop van een viltstift vol met "hete lijm" en stop daar je aan elkaar gesoldeerde draden in, ben je helemaal safe.

 

 

 

greetz,

 

Kannabis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak eens een foto van het typeplaatje van de adapter en wat staat er precies op de fans?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...