Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  

Recommended Posts

ik ga nu me laatste 3 weke bloei in maar spint i terug en hevig ook

blad slaat geel uit aan de bovenkant

nu kan je bij de intratuin een middeltje halen bayar ofzo maar kan dit nog wel gespoten worden zo laat in de bloeifase?

 

dank!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles kan, maar of het slim is?

 

In dit geval, NEE! Als je nu nog gaat spuiten hoopt al dat vocht zich op in je toppen en rotten ze weg waar je bij staat.

Ten 2e smaakt je wiet nergens meer naar...

 

Voortaan preventief behandelen. Dus stekken behandelen, en de eerste weken om de 5 dagen spuiten met een ander middeltje zodat ze niet resistent worden.

 

Wat je nu nog kan doen is het handmatig weghalen van de fuckers. Of met klein stofzuigertje de eventuele webben wegzuigen van je toppen. Doe een panty om

de zuigmond (???) dat voorkomt dat je top erin schiet.

 

Ik heb ook wel eens behandeling van de besmette bladeren met melk gelezen. Even zoeken op 't forum en je vindt veel info!

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

blad slaat geel uit van de spint? weet je dat cker meestal zie je stipjes toch?

 

massai mag je geloof k niet spuiten in de bloei je kan ook gewoon water spiritus knoflook mengsel maken maarja je bent al flink in de bloei dus s t beste niet meer te spuiten zoiezo heb je kans op rot en al die troep die je dr nu nog opspuit komt terug in je eindprodukt

mischien dat wat roofmijt je nog kan helpen en anders zou ikzelf maar gaan beginnen met oogsten.

 

planten op zn kop hangen spint kruipt omhoog dus kan je dan t meeste er afzuigen

Reinig wel je hok helemaal 3 keer ofzo met chloortabletten opgelost en alle ander schoonmaakmiddelen anders heb je ze volgende ronde weer net zo hard.

Ook zou ik bij t opstarten van de volgende ronde gelijk roofmijten uitzetten preventief spint s echt rotzooi

 

suc6

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Je kunt cannacure volgens mij nog wel gebruiken, moet je wel ff checken. Je spint zal niet meteen verdwijnen maar het remt wel goed. Het legt een plakkerig laagje op je blad waardoor de spint niet meer kan lopen. Zo rek je het nog wel een poosje.

 

 

Greetz,

 

Kannabis

Share this post


Link to post
Share on other sites

canna cure kan je idd tot aan het eind wel gebruiken (volgens t beschrijving) maar als het heel erg uit de hand is stel je de dood met max 1 - 1.5 wkn uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aloha

 

ik heb ook last van spint en heb alle bladeren van 14 planten met een kwast met bayer masai beschilderd .

ik had 12/12 al the way planten en die hebben niet veel blad maar het was een heel werk in totaal heb ik ze wel 6x beschilderd.

spiritus met afwasmiddel en knoflookwater had ik eerst geprobeerd en dat vonden die spinten hier bij mij heerlijk de volgende dag waren er nog veel meer .

dus die huistuin en paardemiddeltjes hielpen hier niet .

t kan zijn dat ik hier toevallig een peleton spint heb wat alcoholverslaafd is maar die bayer vinden ze minder .

daarmee is het te beheersen .

na 3 x schilderen begon het me zo te iriteren dat ik de dosis zwaar heb opgevoerd 1 deel bayermasaikorrels op 1 deel water .

de bladeren waren wit uitgeslagen maar het hielp wel .

ze kunnen trouwens ook imuum worden voor bayer heb ik me laten vertellen .

 

de nerven en punten zijn wit van de bayer masai allemaal met de kwast gedaan

ook de onderkant .

gallery_7335_4882_55994.jpg

 

 

hg

mc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazeker!

Plagron heeft ze ook in hele kleine flesjes van 100 ml, dat scheelt weer in de prijs, het is een soort donkergelige pasta in een flesje wat je moet aanlengen met water.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...