Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

epskamp

Wat vinden jullie van dit?

Recommended Posts

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

 

ja dat klopt waar kan ik zo setje kopen of waar heb jij um vandaan een compleete zoek ik dan en hoe duur zijn ze

Edited by djbroertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk voor de gein eens op deze site ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kijk voor de gein eens op deze site ;) .

 

 

ja moet ff kijken of ik die doekoe er voor heb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een echte smoker tientje / dag naar de shop maar 300 euro voor een leuk compleet tentje is er niet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

hahahaha klopt komt wel goed met me 3de kweek

Edited by djbroertje
onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo Smokersss zometeen ff foto'ss plaatsen staan nu op 12-12 dag 1 babytje'ss zijn nu 2weekie's oud en 5 day'sss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Info over me babytje's

 

 

 

 

White Widow is de meest potente cannabis op aarde en is genoemd naar de overvloed van trichomen, waardoor de plant een witte tint. It is also one of the more powerful strains of marijuana (alongside AK-47 and Afghan Kush) with a very high 20%-25% THC content. Het is ook een van de machtigste stammen van marihuana (samen met AK-47 en Afghan Kush) met een zeer hoog 20% ​​-25% THC-gehalte. White Widow original seeds are (60%/40%) indica/sativa cross-strain and is best suited to indoor cannabis cultivation. White Widow originele zaden zijn (60% / 40%) indica / sativa cross-stam en is het meest geschikt voor indoor wietteelt. Our original seeds grow as high as 35-80 cm with the yield up to 450 gr per m2. De oorspronkelijke zaden groeien zo hoog 35-80 cm de opbrengst tot 450 gr per m2. It's suggested to flower (12 hour light) this marijuana variety for 8 weeks, but 10 weeks will really give you the crystals you are after. Het is aanbevolen om te bloeien (12 uur licht) dit marihuana variëteit voor 8 weken, maar 10 weken zal echt geven u de kristallen die je zoekt. Try to turn the lights off altogether the final 2 weeks of the flowering cycle- or at least down to 8 hours. Probeer om de verlichting uit te schakelen in totaal de laatste 2 weken van de vegetatieve cyclus-of in ieder geval tot 8 uur. This keeps the flowers from re-growth and stresses the plant into giving up its last drop of goodness as crystal to protect the flower! Dit zorgt ervoor dat de bloemen van hergroei en wijst op de plant in het geven van haar laatste druppel van goedheid als kristal om de bloem te beschermen! The buds have so much THC on them that it is hard to see them at all. De knoppen hebben zo veel THC op hen dat het moeilijk is om ze te zien op alle.

 

Our White Widow original seeds produce plants that give you the taste of freshness laced with many fruits, because of the strength of the cannabis crystals - the only real taste goes hand in hand with the expectorant effects of the THC. Onze White Widow oorspronkelijke zaden produceren planten die geeft je de smaak van versheid doorspekt met veel fruit, als gevolg van de sterkte van de cannabis kristallen - de enige echte smaak gaat hand in hand met de slijmoplossend effecten van de THC. You better try it for yourself. Je kunt maar beter probeer het zelf. The smell is strong pungency. De geur is sterk scherpte. It first hits you, then follows a sour sweetness with the final whiff ... Het raakt je eerst, dan volgt een zure zoet met het laatste vleugje ... turning sweet. draaien zoet. If a plant could have a strong body odour then the White Widow needs a deodorant.opious amounts of resin. Als een plant kan een sterke lichaamsgeur dan de White Widow heeft een deodorant.opious hoeveelheden hars. Leaning on the sativa side, the buzz is powerful yet energetic and very social. Leunend op de sativa kant, de buzz is krachtig maar toch energiek en erg sociaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schiet mij maar lek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Werk jij toevallig bij Google? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha las ik op het internet wrm schieten man heb een vraagje aan je

 

hahahaha las ik op het internet wrm schieten man heb een vraagje aan je

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Epskamp,

 

allereerst wil ik je vragen om de ADDREPLY knop te gebuiken en niet de REPLY, anders kopieer je elke keer het bovenstaande bericht. Dat is niet nodig en maakt je topic wat rommelig.

 

Grtz,

Dj.

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet niet wat er mis gaat.. ik wilde mijn bericht editten en nu is je halve topic weg. maargoed..

 

wat is je vraagje?

 

Grtz,

Am.

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar het een kweekje lijkt te blijven, het topic even verplaatst.

 

Ook meteen even wat posts onzichtbaar gezet die bij een kennismaking site ook best zouden kunnen passen.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha dolle boel hiero ;)

 

Gewoon omzette eps "your the boss"

 

mvg, Knowledge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja prima

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dat is dus mooi ze zijn van kulu seeds ww sinds gistren draait die op 12-12 en ze beginnen al te ruiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

??? snap dr nu helemaal niets meer van gisteren omgezet nu weer vragen of ze om kunnen? gisteren klok omgezet en vandaag ruiken ze al? ook al dikke cola s erin ofniet ;) :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahah no man jij snap het niet ik zeg er in dat ze gistren zijn omgezet en of dat het goed is en jij hebt er geen verstand van man bladjes ruiken al ;) ;) :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slaap plantje slaap.. daar buiten loopt een schaap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben de weg kwijt in dit topic.

zal het aan mijn leggen?

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahhaha wrm nie man aleen een mooiee plaats heb wel geld hoor maar ik denk vooruit ;)

 

zit bij me ouders he weeten van niks:D drm zo klein maar :spliff: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...