Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

weedboy88

Big Guerilla Grow 2012

Recommended Posts

Hi Growers,

Ik ben van plan de Guerilla dit jaar veel groter aan te pakken.

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben dus Weedboy88 en ik heb al wat ervaring met Guerilla grow.

Ik dacht laat ik van dit jaar eens een topic maken, ik ben hier vrij nieuw dus ik zie wel hoe het in z'n werk gaat.

na me "wat meer op kwaliteit geconcerteerde" pogingen, ben ik nu van plan om me ook meer te gaan richten op kwantiteit.

Ik bendus van plan om minimaal 300 zaden in de grond, en dan ga ik er zo'n beetje vanuit dat er 100 ladies overblijven (die hebben we tenslotte nodig) :D

Nadat de vrouwen zijn geselecteerd hou ik natuurlijk nog rekening met latere afvallers.

ik heb gekozen voor WW (White Widow) omdat deze bij mijn vorige pogingen ook goed haar werk deed. Ik haal de zaadjes altijd van de plaatselijke ''Zaadjes boer''(waar ik erg tevreden mee ben :) ).

Ik voorspel al dat dit heel veel tijd en arbeid gaat kosten, maar dat heb ik voor dit plan wel over.

ik ga nu eerst even spots zoeken, ik denk dat ik de 300 zaden ong over 4 spots ga verdelen.

nou ik ga ff zoeken..

ik laat in de volgende updates wel wat foto's zien van de mogelijkheden

ik heb de zaden vanochtend bij de boer besteld, die heb ik waarschijnlijk over een weekje.

 

ik steek weer een J op en ik hoop op veel reacties :rofl

Edited by weedboy88

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou hierbij je eerste dan... :rofl

 

waarom plaats je niet binnen wat dames voor stekjes..? (nu alvast moeders maken)

dan weet je zeker dat alles vrouw is wat je plant, want 300 gaten en dan maar in de helft dames is natuurlijk ook niet alles..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou toch ook voor stekken gaan als je er zoveel wilt planten, maar zaden kan uiteraard ook :rofl

 

Veel succes!!!

 

Als je wild gaat planten, werk dan wel organisch en denk aan de natuur...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey

 

Veel succes met de WW's dit jaar weedboy,

 

Had zelf vorig jaar 1 WW buiten maar was er niet echt tevreden over. Ben benieuwd wat het jou dit jaar gaat geven veel succes.

 

 

Grtz

 

RNL88

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Weedboy88

 

Weer iemand, die serieus het CO2 probleem gaat aanpakken :rofl

 

Mooie plannen hoor ! ...kben benieuwd naar je foto's en nadere uitwerking.....kga je zeker volgen ...

 

welke WW ga je gebruiken :D ? en wanneer bloeide ze af in 2011 ;) ?

 

gr en veel succes :)

 

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey daar ben ik weer :)

Bedankt voor alle reacties:

 

@carpe_diem haha ja toch, volgens mij komen die zaden uit eindelijk van Bulldogseeds (dit weet ik niet zeker). bedankt ik heb er zin in!

 

@TedHankey & @RNL88 thnx man!

 

@Sex' n Combi & @Stikkie 2.0 Ja als ik de ruimte en 't geld had had ik wel stekken gekocht. maar doordat ik al een paar jaar bij de "zaadjes boer" koop en ik hem inmiddels al best goed ken, krijg ik de zaden bij zo'n groot aantal voor een freak'n lage prijs :rofl

 

de spots volgen!

 

greetz WeedBoy88 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi,

 

Gewaagd van je om alles met WW's vol te zetten.. :) Op guerilla nog wel.. Achterhuis is het vaak al een kunst om er wat lekkers van af te trekken. Maar je gaat ook niet voor kwaliteit las ik.. :rofl

 

Goedkoop is duurkoop is mijn ervaring... Een goede investering ontkom je niet aan als je het goed wilt doen.

 

Ik ben erg benieuwd naar je set up.

 

 

Grts HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Sex' n Combi & @Stikkie 2.0 Ja als ik de ruimte en 't geld had had ik wel stekken gekocht. maar doordat ik al een paar jaar bij de "zaadjes boer" koop en ik hem inmiddels al best goed ken, krijg ik de zaden bij zo'n groot aantal voor een freak'n lage prijs :rofl

 

Ik dacht om zelf stekken te maken... of als je zoveel zaden gebruikt, kan je ook altijd zelf een zaadkweek doen... :)

 

Veel succes, zal af en toe eens een kijkje komen nemen...

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi

vanavond de spots

 

@kierewiet100 oh ik ga eerst alles omploegen en kijken of de grond een beetje voedselrijk is.

 

@HighLife ja het is idd gewaagt ;) maar ik ga zeker ook voor kwaliteit alleen dit jaar wat minder, dus ik laat dit jaar de natuur meer zijn gang gaan :) en goedkoop is 't omdat ik korting krijg van die boer dus dat heeft in dit geval lijkt me niet veel te maken met de kwaliteit :D

 

@Sex' n Combi oh ja klopt ik ga dit jaar denk ik ook een klein zaadkweekje doen, is wel handig voor volgend jaar :rofl

 

de spots komen eraan!

 

weedboy88 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee,

 

Klopt dat heeft ook niks te maken met de zaden..

Maar waarom ga je dit jaar dan minder voor kwaliteit als andere jaren, terwijl je hetzelfde zaad hebt en een dosis meer ervaring als je vorige jaren :) ?! / Is het omdat dit je eerste keer wordt met 300+ planten?

 

Ben benieuwd naar je foto update :D

Dat geeft altijd een beter beeld van de situatie :rofl

 

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi people,

Daar ben ik dan met de spots, eerst even reageren :D

 

@HighLife hee, ehm ja het is vooral omdat ik niet evenveel tijd en aandacht kan besteden per plant omdat het zo'n groot aantal is.

 

 

Hier dan spot 1:

Ik denk dat ik de omcirkelde spot het beste vind.

Het lijkt misschien aan een weg, maar er zit een lang stuk bos tussen dus we zullen niet veel bekijks krijgen (hopen we natuurlijk) :)

 

gallery_33166_13439_20046.jpg

 

 

Hier spot 2:

Er ligt wel een weg langs(die sowieso weinig bereden word), maar zoals je ziet zit er een dikke hoge struikenlaag langs.

Dit is nog een optie

 

gallery_33166_13439_50712.jpg

 

 

Dan spot 3:

Dit is lijkt mij een zeer goede

 

gallery_33166_13439_12245.jpg

 

 

 

En als laatste spot 4 en 5:

Waarschijnlijk ga ik deze allebei gebruiken ;)

 

gallery_33166_13439_3779.jpg

 

 

Dit waren de spots

tot de volgende update, ik heb er zin in :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn allemaal erg gewaagde spots. :rofl

 

Ten 1e- je kunt beter foto's maken van de spots dan ze zo op het forum te zetten. Dit is (te) erg herkenbaar zo :)

Spot 1 is inderdaad heel vlak bij een pad. 'Niet veel bekijks' is niet genoeg natuurlijk. Je wilt er niemand hebben...

 

Spot 2- Ook weer zeer gewaagd. Maar dat heeft soms ook zijn voordelen ;) Die 'hoge struiken' hoe hoog zullen die nog staan in je afbloei periode? Want WW heeft wel even nodig dacht ik.. en dan valt je beschutting weg.

 

Spot 3- Wordt al wat donkerder.. Ligt wel wat meer stealth als de vorige 2.. Ben je er eigenlijk al wezen kijken überhaupt? :D Denk wel dat de zon in September al snel niet meer zo hoog komt. Dit neemt dan veel licht weg.

 

Nou en die 4e en 5e zou ik maar snel vergeten ? Dat wordt denk ik niks.

 

Volgens mij heb je aan al die spots ook wel aardig werk met grond opwaarderen. Hoe ga je dit aanpakken?

 

 

 

Je hebt geen 1 bruikbare spot meer uit je andere guerilla jaren ? Die zijn allemaal gepakt/geript/geruimd .. ?

 

 

Grts HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd gewaagde spots, en denk dat je goed de grond moet opwaarderen.

Zou idd naar de spot gaan en daar fotos maken en kijken hoe de grond is, denk zelf dat spot 1 en 2 gele zand is. spot 3 zou kunnen. en de laatste niet doen daar komt te veel schaduw.

 

ben benieuwd naar de andere fotos die je gaat maken hoe de spots dr echt uit zien.

 

 

@ highlife, de ww heeft inderdaad zn tijd nodig, de mijne van vorig jaar was eind oktober nog niet klaar. Hem dr om moeten doen ivm rot.

 

 

 

Grtz

 

RNL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou toch ook niet op google maps afgaan om spots te kiezen... vaak zijn het verouderde foto's en geven een vertekend beeld van de situatie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey weedboy!

 

ik ga je topic volgen!

aangezien dat ik aan de schaduwen zie, zou ik echt niet voor spot 4 en 5 gaan, ook spot 3 is wat minder.. omdat er blijkbaar rechts ganse strook schaduw ligt. Ik raad je aan nog eens goed in de buurt te kijken naar andere spots, vooralleer je deze beplant! :rofl

 

grtz Tuin'er

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey allemaal,

Bedankt voor al het advies,

Ik vond zelf spot 3 ook het beste en daar ben ik ook vorige week nog geweest, de grond zag er goed uit!

Spot 2 ga ik deze week even bezoeken want daar ben ik al 3 paar jaar niet geweest (het is trouwens een soort bospaadje)

Ik kan wel komen aan best wat kippenmest, zal ik de grond dan opwaarderen met kippenmest in combinatie met universele potgrond?

En ik zal voortaan gewone foto's maken :rofl

Ook zal ik nog een foto maken van een spot van vorig jaar die ik dit jaar weer zal gaan gebruiken.

 

Bedankt voor allle reacties!

 

gr weedboy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vond zelf spot 3 ook het beste en daar ben ik ook vorige week nog geweest

 

Lol. Gister vond je spot 1 nog het beste ? ;)

 

Kippenmest is altijd goed ja. Mits je er niet mee over doseert. (wel DROGE mest korrels hèh :D )

En hoe ga je het doen verder dan ? 2 planten per gat ? dus voor 150 gaten zakken grond verslepen. Hulk :)

 

 

 

@RNL88

Klopt is geen doen. Terwijl we vorige jaar 1 van de mooiste najaar hadden aller tijden.. en nóg ..

Ik heb wel eens bij iemand mooie toppen gezien aan een WW buiten. Maar ik betwijfelde of het wel echte WW was..

 

 

Even on topic weer..

 

maar je wilt dus echt de WW doen omdat je alleen dan zo groot kunt. Omdat het anders te duur wordt ?

+ Je had goede resultaten behaald in het verleden? Heb je hier foto's van toevallig.. ben zeer benieuwd :)

Ik waardeer je guts wel. Het is wel leuk om te zien voor ons wat het doet. Maar ik zou het niet veel slagingskans geven. Waarom neem je niet bvb Heribei of.. Ierdbei.. een bewezen soortje. Ook al kun je dan niet zo veel zetten. Het eindresultaat mag er dan wel zijn :)

 

 

Tot later.

Benieuwd naar de updates :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey allemaal,

Bedankt voor al het advies,

Ik vond zelf spot 3 ook het beste en daar ben ik ook vorige week nog geweest, de grond zag er goed uit!

Spot 2 ga ik deze week even bezoeken want daar ben ik al 3 paar jaar niet geweest (het is trouwens een soort bospaadje)

Ik kan wel komen aan best wat kippenmest, zal ik de grond dan opwaarderen met kippenmest in combinatie met universele potgrond?

En ik zal voortaan gewone foto's maken :rofl

Ook zal ik nog een foto maken van een spot van vorig jaar die ik dit jaar weer zal gaan gebruiken.

 

Bedankt voor allle reacties!

 

gr weedboy

 

Als ik dat zou doen, zou ik er allereerst op letten dat je het biotoop daar niet verstoort, dus check zéker dat je niet in beschermd gebied zit, dit wil je vermijden voor de fauna en flora daar en ook voor de boete als ze je zouden pakken, want dan srpeken we van een andere orde van boetes dan enkel weed telen!

 

Indien mogelijk de aarde van het bos/ veld gescheiden houden van de omgeving door een pot of groot ingegraven plastic zeil dat je later opnieuw kan opgraven...

 

Het hangt er maar vanaf hoeveel moeite je er wilt voor doen...

 

In mijn ogen: als je met bemesting gaat werken moet je bewust en doordacht omspringen met wat je doet, of je plant de planten gewoon en laat de natuur de rest doen, of je bemoeit je met het proces maar dan ben je ook verantwoordelijk voor wat je doet.

 

Ik blijf je volgen ... veel succes met de spots...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal,

Ik kan het snoertje van m´n fototoestel niet vinden, ik heb namelijk wat foto´s gemaakt van een paar spots.

 

 

@HighLife De ww van vorig jaar was niet bijzonder goed gelukt maar ik wil toch bewijzen dat het wel kan.

En ja droge kippenmest word het natuurlijk :rofl , en ik vond de omcirkelde spot van de 3 het best :rofl

 

Ik zal de foto's waar je niet teveel van moet verwchten uploaden zodra ik 't kabeltje heb gevonden :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel snel dat snoertje zoeken dan :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn benieuwd :wacko: . Heb je geen cardreader?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En de kabel van je toestel al kunnen vinden?

 

we wachten met spanning af :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...