Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bouleau

Advies gezocht, eerste aanschaf kweekspullen

Recommended Posts

Mocht je er kwa maatvoering van je flenzen (filter/afzuiger) niet uitkomen kan je ook altijd een verloopflens plaatsen. minimaal 500m3 is toch wel erg prettig om te hebben.

 

 

over die variac met termostaat verbinden kwam ik laatst tegen hier op het forum

moet je effe zoeken het kan wel

Dat is wel leuk een variac op een thermostaat aansluiten, maar dat betekend dus als de gewenste temperatuur bereikt is dat de variac uitgeschakeld wordt en je geen afzuiging meer hebt...

 

Een variac wordt handmatig gedimd. Als je dit automatisch wil laten gaan koop je een climatcontrol. Als je dit helemaal leuk wil laten doen en je afzuiger <20% wil dimmen zonder brom en zonder dat het schadelijk voor je fan is koop je een frequentiecontroller

 

 

http://www.desjop.nl/index.php?item=softbo...023&lang=NL

ff bellen met ze en ze zetten er nog een variac voor je op ook plug and play

Een 7000m3 afzuiger op een 90x90 tentje...hmmm....... Keep it cool :)

 

 

 

Edit: Valt me wel op dat ineens iedereen aan de Variac gaat :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko: Aan die discussies hier heeft een beginner sowieso niets..

Ik zou zoals eerder beschreef voor een softbox gaan.

Mocht je zeker willen zijn van alles zou ik zeggen kijk eens bij de testreviews en dan bij een softbox en een stalen afzuiger en oordeel zelf :rofl.

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

als staal zoveel stiller is en geluid reduceerd vraag ik me toch af waarom alle grote geluidsinstalaties niet van staal gemaakt worden want juist daar is het belangrijk geluidsdichte kasten te hebben om het geluid te kunnen sturen.

Staal lijkt me ook iets meer te kunnen werken dan hout en dan krijg je ook resonantie (klapperende staalplaatjes :wacko: )

 

nee alle gekheid op een stokje wat zou beter zijn tegen geluid denk je een paar mill dik massieve staalplaat of een iets dikkere plaat hout met daarin ook nog eens een gedeelte lucht (want tja dat zit in hout ) ik zet me geld op hout ben ik bang

 

maar ach wie ben ik en ik kan het ook fout hebben :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...