Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Epancratius

Negatief op urine controle

Recommended Posts

Zoals jullie (misschien) weten moet ik momentel 2 keer per week urine controle ondergaan.

Dit houd in: in een potje pissen, en getest worden op drugs.

 

Nu kreeg zojuist iemand anders op de groep zijn uc uitslag binnen van vorige week,

en die had een 'sigaret' meegerookt maar niet wetend dat deze 'gevuld' was met hashisch of wiet.

Hij scoorde 76 op THC.

 

Ik heb nu een paar weken later nog steeds mijn urine-uitslag van NA oud en nieuw nog niet binnen,

en vroeg dus gelijk mijn UC uitslag van de dag na Oud en Nieuw kreeg te horen dat ik NEGATIEF scoor op THC.

 

Hoe kan dit?

Is de kwaliteitsverhouding (THC/CBD) zo laag/anders dat ik gewoon niet scoor op de urine controle?

Of is het geluk hebben?

 

Ik heb hier immers geen sanctie voor gekregen gezien ik het bij terugkomst direct heb aangekaart.

Maar wat betekent dit?

 

Kan ik gewoon blowen, of moet heb ik gewoon geluk gehad?

 

Dag van terugkomst heb ik 1 blowtje gerookt, maar wel 3x gepist vóór de urine controle.

 

Groeten

 

Epan

Share this post


Link to post
Share on other sites
die had een 'sigaret' meegerookt maar niet wetend dat deze 'gevuld' was met hashisch of wiet.

 

:wacko: Dat ruik je toch of niet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, die gozer is dommmmmm. Hij zegt dat ie erna wel in slaap viel.. ik moest lachen :wacko:

achja.

 

Niemand een antwoord? Want het weekend zit er weer aan te komen, stel ik ken gewoon blowtje meeroken :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Epan,

 

had je hier al eens in gesnufeld? Misschien staat er wat in waar je wat aan hebt

 

ik kan je zelf niet helpen, ik kweek alleen maar :wacko:

 

Grtz,

Dj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je gepakt had moeten zijn bij een urinecontrole, maar je uitslag is negatief, dan kan dat verschillende oorzaken hebben: de test is niet of onjuist uitgevoerd, of er waren te weinig sporen aanwezig in de urine om het te detecteren, of het is wel gedetecteerd, maar de waarde blijft nog onder de max. toegestaande waarde (indien van toepassing).

 

Het is goed mogelijk dat urine steekproefgewijs gecontroleerd word, dus dat er elke periode maar een deel van de urinemonsters daadwerkelijk word onderzocht, als ze dit doen vragen ze vaak wel altijd de urine van alle personen. Ze gaan natuurlijk niet precies vertellen hoe er daadwerkelijk gecontroleerd word. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het goed is moet je sochtens inleveren (ochtend urine )

 

je staat vroeg op je gaat plassen

 

hierna veel water drinke weer plassen

 

nu 1x heelveel drinke plas dan maar is in potje je kan zeker 1 blowtje meeroken

 

dit kan je eigelijk met 80% zekerheid geven

 

 

heb het vroeger ook gemoete ivm wettelijke maatregel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is wel heel erg de grens op zoeken Bosteelt, dat zou ik niet zomaar aanraden.

Wat bij jou heeft gewerkt in het verleden wil betekend niet automatisch dat dit ook bij een ander goed gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

paar jaar terug samen met mijn broertje heb ik dit gezeik ook gehad

urine controleren bah bah:P

maarja die tests zijn erg makkelijk te omzeilen

wat kun je hiertegen doen?

 

-veel water drinken voordat je gaat pissen

-citroensap(liefst puur) opdrinken paar uur na canna gebruik, niet tijdens gebruik

-iemand anders laten pissen (koel bewaren)

ik weet die laatste klinkt erg vies

maar is soms de enige optie als je weer eens flink uit je dak bent geweest

 

 

test was bij mij en broer altijd negatief :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komen er hier op het forum toch onderwerpen aan bod waar ik wel onderlegd in ben :blink:

Als ze niet meten hoe geconcentreerd je urine is, volstaat veel water drinken net voor UC,

gewoon een keer testen te waterig kunnen ze je niet voor straffen,

hooguit opnieuw een UC.

als ze dan wel de concentratie meten wordt het lastiger, daarvoor meten ze ben de naam even kwijt,

maar klint als ketamine (waar het hart van vol is, loopt de mond van over :wacko: )

Naar een tip van iemand die in hetzelfde schuitje zat,

bij UC, verse jus dórange met verse knoflook in stukjes gesneden erin, en daarnaast water met citroensap.

Nooit meer een probleem gehad, een keer sanctie gehad na weken AB ook 2 trekkies op voor het eerst toen weer,

mijn geluk gelijk die dag erna plassen en scoorde 70, gelijk weer de Sjaak. Een straf erbij in een straf, dat was alleen in HVB.

UC's waren in vakantiepark Veenhuizen Esserheem niet aan de orde, als je jezelf normaal gedroeg,

het motto van de bewaarders was "Een goeie roker is geen onrust stoker"

 

Huize BGB heeft er ook tijden zo uit gezien, alleen in tegenstelling tot die smiley, ben ik gewoon blijven lachen.

 

sFun_jail.gif

 

Mvg BGB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel water drinken krijg je een hoog kreatine gehalte (weet niet percies) hoe je t schrijft maar hierdoor werd t als fraude aangezien. En kreeg je alsnog "straf". Ook was de minimale waarde voor straf 50 aangezien iedereen thc in zich heeft alleen zijn de waarde bij iemand die geblowd heeft veel hoger geworden.

Ik heb wel s 190 gescoord wat erg hoog is;

 

 

Succes en als ik jou was zou ik even stoppen totdat eea over is aangezien t dingen kan verpesten bij instellingen etc; trajecten die je eerst wel mocht doorlopen en op een gegeven moment door geblow niet om maar iets te noemen....

 

Of verlof is ook erg belangerijk, of je tv in de bajes..... En zelfs de isoleercel in na eerst 2 dagen zonder tv, weer positief dan 4, 6 , 8 ,10,12 dagen en dan 14dagen isoleer..

 

Mijn motto was toen blijf positief en pis positief alleen op thc hé want anders kun je gelijk de iso in gaan bij coke ofso..

 

 

 

Greetzn ervaringsdeskundige

Share this post


Link to post
Share on other sites

leila klopt dat was hem kreatine, volgens mij ging die waarde juist omlaag maar dat maakt niet uit.

En geloof mij dat er geen beklag-commissie toestaat dat jij straf of sanctie krijgt voor het drinken van water, is niet verboden en zit geen max aan.

 

Maar je moet het maar willen half open kamp, de hele maand getuchtigd worden voor 60 uur verlof.

Ze brachten mij daar ook ongevraagd heen voor laatste half jaar, na 4 dagen was ik al 16 uur van mijn eerste verlof kwijt,

Heerhugowaard met zijn zessen op 1 kamer, smorgens gewekt worden en kwartier later beneden staan,

verplicht de meest idiote werkzaamheden doen voor een knaak per uur, achter elkaar UC, en veel meer,

nou dat trok ik niet, en ben toen vrijwillig weer teruggeplaats naar esserheem met alle privileges daar.

Het kan toch ook niet fijn zijn om na een weekend vrij, daar uit jezelf weer aan te bellen en te vragen of je naar binnen mag.

 

Het mindere met THC is dat je weken te hoog blijft scoren bij UC, terwijl XTC 1 dag, en Coke 2 dagen traceerbaar blijven.

In Veenhuizen een keer moeten plassen, moest iedereen een keer per jaar en stonden geen sancties op, was voor de statistieken ofzo,

uitslag was volgens bewaarder "wandelende wietplant ben jij"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een verhoogd creatine / creatinine gehalte kan verschillende oorzaken hebben. Tenzij je toegeeft dat je fraude hebt gepleegd, kunnen zij dit nooit hard maken, al doen ze net alsof, waardoor iemand eerder zal bekennen en hiermee zijn eigen bewijs heeft geleverd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om te beginnen, als je kreatine te laag is ligt het puur aan de inrichting zelf wat ze ermee doen.

In Grave (inkomsten dus wist nog niet wat mij overkwam) UC te waterig..

ik kon moeilijk UC afleggen en had teveel gedronken,

ook half uur voor de UC gepist en bijgedronken gezien ik niet kon wachten met pissen,

ik stond namelijk op knappen en bellen had geen zin want het was nog geen 8 uur.. de bewakers deden niets.

Paar dagen later met handboeien richting het dak voor 5 dagen.. goed begin.

 

Moet zeggen verdere detentie altijd geblowt, iedere dag, ook ganse dag en dan overdrijf ik niet.

Er zaten van die miskliertjes tussen die ervoor zorgden dat 3/4 van de afdeling uc moest afleggen

gezien het geklep of het gedrag.

Ik heb nooit een probleem gemaakt van rapport want achter de deur rookte ik mij een paar blikjes

wiet of hashisch en ging vervolgend terug mijn nest in, of ging wat muziek luisteren, schrijven,

of gitaar spelen.

1 keer wilde de directeur mij zelfs de gitaar afpakken omdat hij wist dat de tv minder belangrijk was :wacko:

maarja die was van mij dus dat gaat zo makkelijk nog niet.

 

Wat ene al zei de ene bewaarder maakt er minder problemen van als de ander, heb zelfs een keer gehad

dat ik het na bezoek in de middagpauze ( dus voor de arbeid) aan het uitpakken was dat 1 bewaker mij de post

kwam brengen, had ik keihard Pink Floyd Wish You Were Here opstaan en die bewaker zo:

'Kom op, doe dat na 5 uur dan hoef ik het niet te zien.'

 

Scoorde niet al te hoog (800/900) terwijl een maat van mij zelfs 1 keer de 4500!! gehaald heeft.

'Top Score' zei 1 bewaker.

Achja zolang je gewoon je taken doet deden ze er niet moeilijk om maar de kutterij was dat ik mijn enerlaatste

jaar op een kleine afdeling zat waar om de week UC gegeven werd. Toen zat ik ook steeds achter de deur.

Inderdaad 3-5-7-10-14-ISO, maar heb al vaker gezien dat ze bij 14 gewoon weer bij 3 beginnen,

GEDRAG/OPSTELLING!

 

Maar om een lang verhaal kort te maken, ik moet nog maar 3 maanden max. hier en dan ga ik terug naar huis.

Zit nu in een forensische kliniek en dat is niet als open of half-open kamp.

Véééél meer vrijheid, maar wel 2 keer in de week UC. Maargoed het kan erger............. :blink:

 

Ik wacht geduldig af, en tot die tijd houd ik het bij een sigaretje, seroquelletje en biertje in het weekend.

en als het zover is dan gooi ik mijn medicatie in de wc en haal ik de plank op tafel :rofl

Bedankt voor jullie reacties jongens!!

 

PS: Niks stoers aan dit alles, maar er zijn vast mensen hier die wel nieuwschierig zijn hoe het gaat als je achter de deur zit.

 

Groeten

 

Epan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tevens:

 

Overmatig water drinken (+2L) zorgt ervoor dat je creatine onder de 2 (waarde) zit en word gezien als fraude: 'sanctie'

 

Citroen drinken?? hahaha heb er al zoveel gehoord..:

 

- stukjes houtskool in vloeitje in pakken en doorslikken..

- azijn drinken

- veel melk drinken

 

en nog een paar maar kom er momenteel even niet op..

het werkt allemaal niet, niet als je wekelijks blowt want je bouwt zoveel op dat het niet meer te camoufleren is.

 

Het enige wat wel werkt is de 'schone' urine van iemand anders pakken (op temp. houden)

en ervoor zorgen dat je dit een dag eerder krijgt omdat anders de PH/creatine hetzelfde is

als je alle 2 UC moet afleggen.

Anders ben je de lul is het niet linksom dan rechtsom..

en fraude staat zelfs hogere sanctie op als positief pissen op THC dan wel.

 

Groeten

 

Epan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...