Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Phalanopsis

levende muis tussen big mac broodjes!

Recommended Posts

Levende muis tussen Big Macs PHILADELPHIA - McDonalds is ernstig in verlegenheid gebracht nu een ontslagen werknemer een door hem gemaakt filmpje van een levende muis tussen de Big Macbroodjes aan een nieuwsstation heeft gegeven.

 

bron http://www.telegraaf.nl/buitenland/1131423...Big_Macs__.html

 

Het voorval speelde zich af in een vestiging in Philadelphia. Medewerker Karruim Demaio vertelt aan Fox 29: “Ik moest achter wat pakken en hoorde iets ritselen, dus ik keek om. Toen zag ik die muis in de zak met broodjes. Omdat het niet de eerste keer was, wilde ik het op video zetten.”

 

Volgens Demaio werd medewerkers expliciet door de filiaalmanager gevraagd de muizenkeutels van de broodjes te halen en daarna gewoon te gebruiken om Big Macs te maken. Demaio, die niet meer bij de McDonalds werkt, maakte het filmpje al in november, maar is er nu pas mee naar buiten getreden.

 

Demaio heeft verklaard dat hij het niet eerder naar buiten heeft gebracht uit angst zijn baan te verliezen.

 

in de telegraaf site is het filmpje te bewonderen. Sorry ik weet effe niet zo snel hoe ik het filmpje op deze site krijg.

 

toen ik nog bij de mac werkte had ik eens een levende muis gevangen met me handen, ik heb nu nog spijt dat ik hem niet naar de krant heb gebracht ( of nog leuker op die warmhoud plaat zetten zodat elke klant hem ziet. hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

niks aparts.. helft van de restaurants hebben muizen en de helft daarvan zal z'n eten niet wegflikkeren als er een muis bij in de buurt is gekomen.

 

Om een bedrijf als Mc Donalds omver te kegelen heb je toch iets meer nodig dan zo'n filmpje..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Net als wat Amnees zegt, veel restaurants, maar ook supermarkten hebben last van muizen.Die manager hoort de zak te krijgen wegens het in gevaar brengen van zijn klanten.Muizen kunnen besmet zijn met het Hantavirus.Tijdje terug nog bij een supermarkt bij mij 's ochtends een muis zien lopen van de ene rek naar de andere.:blink:

 

Namaste :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmm ja ok er zijn wel meer plekken waar ze rond lopen . Maar volgen die man zitten ze er echt altijd.

je zou toch verwachten dat ze proberen zoiets in te dammen. bij mijn werk waar ik nu werk komt om de zoveel tijd een man langs die speciale muizengif doosjes neerzet.

En ik zie ook nooit mickeys lopen. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je muizengif doosjes neerzet ben je er wel van overtuigd dat er muizen in je keet rondlopen toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Net als wat Amnees zegt, veel restaurants, maar ook supermarkten hebben last van muizen.Die manager hoort de zak te krijgen wegens het in gevaar brengen van zijn klanten.Muizen kunnen besmet zijn met het Hantavirus.Tijdje terug nog bij een supermarkt bij mij 's ochtends een muis zien lopen van de ene rek naar de andere.:rofl

 

Namaste :wacko:

Puumalavirus in Nederland

 

In Nederland komt het puumalavirus, een hantavirusvariant, voor bij de in het wild levende rosse woelmuizen. In Nederland zijn in de gebieden Twente, de Achterhoek, Zuid-Limburg en Brabant hantavirussen aangetroffen in rosse woelmuizen. Hantavirusinfecties bij mensen worden in Nederland slechts sporadisch gemeld. Verder kunnen in Europa de grote bosmuis, zwarte rat en de bruine rat het virus overdragen. De huismuis draagt een voor de mens niet besmettelijke variant bij zich.

 

Namaste :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier in de mac hebben ze last van grote vette bruine ratten..! gok ik tenminste wat heb er 2 zien lopen.. :blink:

dan wel aan de buitenkant (in de macdrive) maar gaf niet echt een lekker idee.. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zou inderdaad groter nieuws zijn geweest als er een filmpje was gepost over een restaurant zonder muizen.. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was ontslagen omdat ik 4 zakken meel van 20 kilo weg heb gemieterd omdat er muizenkeutels in zaten. ik had het niet mogen weggooien. Maar wat de meeste mensen niet weten, iis dat een muis elke paar seconde een druppel urine laat lopen.

 

Er was geen bewijs van, wat die muizenkeutels hadden er ook na het weggooien op kunen zittten.

 

De reden was dat de baas dacht dat werknemers extra spullen bestelde en dan dingen in de container gooide. die werd buiten het hek gezet waarna andere mensen de spullen er weer uit haalden.

 

Er zijn genoeg andere bacterien die muizen bij zich dragen, waar je erg ziek van kan worden.

 

 

bedrijf was falliet 4 maanden nadat ik er weg was. de keer dat ik langs kwam om mijn kluisje leeg te halen ( mocht niet, maar toen de baas bij zijn zieke moeder zat, heb ik van de situatie gebruik gemaakt ben ik gewoon naar binnen gelopen met een koevoet en heb mijn eigen kluisje opengemaakt en mijn eigen spullen meegenomen)

 

nooit iets van gehoord.

 

Maar inderdaad, je moet etenswaren gewoon meteen wegmieteren als er muizen in zitten. achteraf de baas het filmpje laten zien. (al zijn het goudtruffels van 250 euro per stuk), ook al krijg je er ontslag door( dan mag je lekker stennis schopen en het op een rechtzaak uit laten draaien, die win je zelfs zonder advocaat)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mmm ja ok er zijn wel meer plekken waar ze rond lopen . Maar volgen die man zitten ze er echt altijd.

je zou toch verwachten dat ze proberen zoiets in te dammen. bij mijn werk waar ik nu werk komt om de zoveel tijd een man langs die speciale muizengif doosjes neerzet.

En ik zie ook nooit mickeys lopen. :wacko:

 

idd... en dat ongedierte bestrijding plan is gewoon onderdeel van de HACCP van bedrijven die onder controle van de nieuwe VWA staan...

 

whats new :blink: ?....als je dit gwoon bijhoud is er bijzonder weinig aan de hand....en een bedrijfsleider kan zelf ook even tussentijds kijken of de doosjes leeg zijn...dat mannetje komt dan meteen gratis terug na een belletje...das aangenomen werk bij de meeste contracten....

 

ach...elk systeem is zo sterk als de mensen die dat waar moeten maken... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon om een goed doorbakke hamburger vragen :wacko:

 

nee denk dat dit zo overal wel zo is

Share this post


Link to post
Share on other sites

net als of de mac ook maar 1% luistert naar hoe je je burger of de rest van het eten berijd wil hebben.. :wacko:

ze maken misselijk makend misbruik van een monopoly positie...

 

het is tijd dat hun een keer een soort keuken/service heropvoeding cursus krijgen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap dat gezeik op de Mac nooit zo goed.. zoek een ander restaurant waar je fatsoenlijk kunt zitten en voor 5 euro een complete maaltijd naar binnen werkt? Ja er gaat wel eens iets mis, maar niet vaker dan bij een restaurant waar je 30 euro kwijt bent voor een bordje eten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mac vind ik toch niks

 

kom er zelden als ik echt honger heb en het gaat lang duren voor ik kan eten pak ik er vlug wat

bak liever zelf een dikke burger

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik snap dat gezeik op de Mac nooit zo goed.. zoek een ander restaurant waar je fatsoenlijk kunt zitten en voor 5 euro een complete maaltijd naar binnen werkt? Ja er gaat wel eens iets mis, maar niet vaker dan bij een restaurant waar je 30 euro kwijt bent voor een bordje eten.

 

 

dan zit jij gewoon in een slecht en duur restaurant amnees..

als ik naar een gewoon restaurant ga heb ik niks te klagen..

 

als ik snachts bij de mac eten haal is het vaak koud en worden er zelfs dingen als een bigmac etc.. vergeten

dat gebeurt toch zeker wel 30% van de tijd...

 

zo moeilijk is het niet hoor, als je bij een patatzaak voor die 5 euro iets haal is het wel goed.

maar als je er gewoon schijt aan hebt omdat je de grootste bent en er toch wel gekocht word blijf je die problemen houden...

degelijk personeel zou ook een optie zijn..

 

 

(goedkoop mag nooit een smoes zijn voor super slechte kwaliteit en service, dan moeten ze het maar wat duurder maken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het beste restaurant wat ik ken is: Miss Carpie :wacko:

 

alleen een softijsje van Mac vind ik wel... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooiste is... dat je weet dat er wel eens iets mis gaat.. en er toch blijft komen. tja dan vind ik klagen niet echt reeel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom niet..? dus het is de fout van de gene die wordt belazerd..?

dat vind ik pas krom...

 

ik verwacht in NL gewoon een bepaalde norm en daar voldoen hun 30% van de tijd niet aan..

maar dat is dus me eigen schuld omdat mijn verwachting van warm eten en een complete bestelling te hoog is.. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je daar een burger besteld en die is koud

dan ruil je hem toch zeker om je gaat toch geen koude burger eten

 

zelfde als je in de frietzaak frietje met besteld

en der zit meer mayonaise op dan friet dan ruil ik hem om

krijg je wel is een raar gezicht maja ik betaal er voor

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgende x eerst controleren dan :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

belachelijk dat het nodig is om bij de bestellig je hand op elk stuk etenswaar te moeten leggen..

de oplossing word nu bij de klant gelegd wat nooit zo mag zijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites
mac drive, als ik me burger open ben ik dan helaas al thuis

 

Ja maar je moet gewoon je eten op de parkeerplaats opeten gekkie.. niet helemaal naar huis rijden haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...