Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MRT

ze lachen niet...

Recommended Posts

ff eem noob vraagje.. heb wat zaadjes laten ontkiemen... maar ze kijken niet zo vrolijk... ik mis een beetje zoiets als het lachende "e"-tje van heineken...

 

ik dacht eerst dat ze dorst hebben.. maar dat is het niet (of ze moeten na gister 1 liter per pot nog steeds dorst hebben)

ze staan in oude aarde..

zonder voeding.. alleen hesi wortelcomplex.. en kleine beetje a en b.. maar das niet noemenswaardig.. heb een beetje HoG 1 copmponent aarde voeding gebruikt..met wat N en Mg

niet afgezuurd...

lv niet van belang tussen 50-en 70%, 17 -28 gr. 600 w op 80 cm ong.. klein afzuigertje, zwenfan..

 

met klimaat kan ik ff niks, zit in verbouwing

 

vanavond krijgen ze groei voeding mee, en ik ga maar eens wel afzuren... kijken of dat helpt...

 

iemand een idee WAAROM ze huilen?.. gewoon "op gevoel" troubleshooten ok, maar wat gaat er mis?

gallery_25470_13135_16333.jpg

gallery_25470_13135_1206338.jpg

gallery_25470_13135_2510780.jpg

 

thanx

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe moeten ze er dan uitzien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bv links achterin.. die lijken treurig.. de wekker gaat wel bijna en mogen ze wakker worden... de ontwikkeling lijkt te stoppen..of iig veel minder te gaan dan 2 weken geleden...

 

en ik heb wel geleerd dat ALS je iets ziet/singnaleerd..dat je er dan optijd bij moet zijn.. ik dacht.. ik schiet ff een vraag in..voordat ik over 2 weken misschien achter de feiten aanhobbel...

het blad kreult ook teveel omlaag... lijkt "droog" en verfromeld... niet echt een chika waar je sóchtends naast wakker wil worden..:wacko:

 

edit: op de foto's valt het wel mee.. maar als je ze in het eggie ziet.. "iets" gaat niet goed.. achterste zijn KF en voorste sannies jack..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lachende wiet? weed.gif Huilende Wiet? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok..goede tip..strakker moeten ze idd.. was ff de bewoording kwijt..

gewoon 50 cm as usual bij mij?

 

kutzaad..ben helemaal van slag.. voortaan hou ik het bij stek.. (geen kutzaad btw.. mooi zaad van sannie... maar wel kut KOMMA zaad)

 

niet lachen en huilen..wel treurig of vrolijk...

kweet ook niet hoe ik het anders moet noemen.. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

en je nachttemp van 17 is eigenlijk ook te koud volgens mij

 

18 is echt het allerminimaalste laagste...............

Share this post


Link to post
Share on other sites

17 nacht haal ik niet eens haha...

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep i know.. kachel is elders aan het verwarmen... en ben over 3 dagen klaar met verbouwen, dan kan pas de temp omhoog.. z moeten het nog ff uitzingen..

 

thanx allemaal.. weinig geks te zien dus.. lamp iets lagen, groei voeding mee en we zien het wel..

Share this post


Link to post
Share on other sites

die nachttemperatuur zorgt er met 100% zekerheid niet voor dat ze met lamp aan een beetje hangen. PH kan wel wat te hoog zijn. je geeft overigens best wat verschillende spulletjes uit flesjes.. die MG snap ik eigenlijk nog het minst.

 

en kwa zaad liggen we op 1 lijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze lachen inderdaad niet, komt denk ik omdat de lamp er te ver vanaf staat. Bij mij heb ik zelf ook vaak een nacht temperatuur van 17 graden maar staan er gewoon vrolijk bij (ondanks mijn mishandeling)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en toch lever je er op in, ze hadden dus nog meer kunnen ''lachen'' :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lachen dit topic

 

:wacko:

 

lamp lager gehangen, vanavond maar wat voeding maken en afzuren naar 6,1..

hok is bijna af..dan kunnen ze in de grote potten..

moet alleen nog wel ff de waardes van de oude aarde meten om te kijken hoe ut ervoor staat...

 

to be continued...

 

wat er ook gebeurd mensen... altijd blijven... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
en toch lever je er op in, ze hadden dus nog meer kunnen ''lachen'' :rofl

 

Heb je gelijk in, maar denk dat een kachel me uiteindelijk meer kost dan de grammen die ik mis

Share this post


Link to post
Share on other sites

tenzij je het verplicht moeten verwarmen voor je laat werken..

 

2 hokjes om en om.. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

een kachel kost 8 tientjes

 

is dat meer dan de grammen die je er extra mee kweekt?

 

 

dan ben je wel heeel erg micro!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien zijn tensiometers iets voor jou. Geef jij in één keer heel veel water of probeer je de grond stabiel vochtig te houden?

Waarschijnlijk geef je ineens heel veel, omdat de grond er redelijk nat uit ziet (voor zover ik kan zien) en omdat je aangeeft dat je niet minder kan geven omdat ze anders te droog komen te staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
een kachel kost 8 tientjes

 

is dat meer dan de grammen die je er extra mee kweekt?

 

 

dan ben je wel heeel erg micro!

 

ik denk dat hij de stroom kosten bedoeld.. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan inmiddels in nieuw hok, samen met de S5.

Min temp is nu wel beter onder controle...ze krijgen nu wat meet voeding en heb wat afgezuurd.. Ze krijgen om de dag voeding.. En 1 keer per 3 beurten gewoon water.. Strakker staan ze idd iets.. In dit geval was lamp lager, meer voeding en nacht temp 2 gr hoger de oplossing... Maar toch... Zaad ik snap er geen reet van...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...