Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

waterpijp73

highlife beurs

Recommended Posts

ik ook op zaterdag.

 

ben alleen niet van plan om er de gehele dag rond te zeulen, ik ga een lijst maken van wat ik wil zien en ben daarna weer vertrokken.

 

ben benieuwd mijn ervaring met beurzen is dat er ook altijd leuke dames staan die die staan ook ergens op m'n lijst :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ook op zaterdag , en wat is er toevallig ook in de jaarbeurs .............

 

http://www.kamasutrabeurs.nl/

 

Tja als je dan toch daar bent................

 

Wiet en SEX mijn 2 leukste hobby's onder 1 dak , jaarbeurs word voor 1 weekend omgetovert tot HET PARADIJS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga wel op zondag, maar er is geen stand van het wietforum ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe...ik ben er net van terug.....(we zijn ook nog effe bij de kamasutra-beurs naarbinnen gwipt :D )...

 

maar de highlife beurs was wel interresant (zéker als je nog nooit geweest bent).

 

Ik heb een paar leuke ''systeempjes'' gezien.

 

Ook stond er iemand met luchtbevochtigers (weet de naam zo niet meer), en die dingen zagen er héél goed uit......4ltr per uur....prijs: 850 euro......maar wel van rvs/alluminium gemaakt helemaal....mooi ding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die luchtbevochtiger heb ik besteld stand B5 of 5B van home-tech.

 

ben er helemaal weg van.

 

vond dit met de adjust a wing kappen eigenlijk het enige wat echt leuk was.

 

o ja en die ebody-painte dame was ook zeer prettig.

 

was dus snel weer weg.

 

volgend jaar weer????

 

???

Share this post


Link to post
Share on other sites

en wat vonden jullie nou van de adjust-a-wings ????

het klinkt allemaal veelbelovend, ik denk dat ik het ga proberen, al ben ik bang dat het op het uitersrte van de spreiding toch tegen gaat vallen.

 

ik ben benieuwd wat jullie bevindingen zijn.

 

groetjes loodsje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er hing wel een relaxed sfeertje zaterdag.

Verder was er weinig nieuws. Het viel me op dat de Engelsen ook goed bezig zijn, met name die fluoro s en tl kappen. Lekker aan de vaporizers sucken, pilsje happen , wietje roken en nog even naar de Kamasutra, kontjes kijken haha :D

Volgend jaar weer.

 

Adjust a wing te duur voor mijn budget, maar vergroot gewoon je werkgebied van je lamp met 1x 600 Watt tot 2 m2! Dasveel :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga over een week of 4 - 5 een proefhok bouwen met twee adjust a wings

 

ik vond dat die gozer op de beurs een goed verhaal had en ga het dus exact volgens hun opgave uitvoeren.

 

hij had het over een spreiding van 1,2 x 1,75 dit lijkt me reeel en daarbij kan de kap in de bloei ook op 20 cm boven de planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vond het ook zwaar tegen vallen, ik had verwacht dat er toch meer te zien zou zijn, maar buiten de adjust-a-wings was er niet meer als in een gemiddelde growshop

Share this post


Link to post
Share on other sites

grote tegenvaller vond ik die gasten van BTT.

 

als je ze een mailtje stuurt krijg je altijd direct een goed antwoord terug, maar op de beurs hadden ze een misplaatste arrogantie waar je van kotsen moet.

 

adjust a wing en home-tech was het enige goede.

 

als ik vanaf hier de organisatie een tip mag geven; kappen met die onzin.

 

on-line en op dit forum vind je veel meer info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geheel met jullie eens.

Eens in de 5 jaar zou wel voldoende zijn.

En de ervaring die jij met BTT had Dolim, had ik zeker met IGS.

Die mensen staan er eigenlijk alleen maar voor de groothandel en shops, als kleine hobbytuinder kijken ze je niet aan.

Lichtkappen ga ik me wel zelf maken, ik heb er geen gezien voor 2 of 3 bulpen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

onimusha,

 

adjust a wing is er ook voor 2 bulps bereik is dan 1,8 x 2,2 mtr.

 

hing ook in die stand.

 

zelf maken lijkt me mogelijk alleen waar koop je aluminium plaat met die glascoating

Share this post


Link to post
Share on other sites

was wel relax die lampen vond ik niks adjust a wing is wel grappig als je 600 wat heb hangen heb zelf 400 watt dus moet ik al die vsa ook om ruilen en ik zou er volgens die gozer maar ongeveer 600 watt mee opschieten dus niet echt boeiend en veel te duur voor een stukkie blik,ik denk dat ik meer interresse hat in die paraplu kappen van die engelse lijkt me wel wat

 

voorderest een lekker knetter daggie en nog lekkere chicks bekeken bie de kamasutra vooral die van privat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was er vandaag (zondag) ook en heb mij goed vermaakt!

Of het interessant is of niet: we gaan toch ook voor de gezelligheid?

En om het ontmoeten van "geestgenoten"?

Al met al inderdaad weinig nieuws met hier en daar zelfs stands waarvan ik mij zelfs na drie keer langslopen nog afvraag "waar gaat dit over"?

Wel lekker voor het podium (een of andere vage modeshow) zitten roken/ drinken en ontspannen.

Das ook heel wat waard.

Overigens wil ik ook nog effe opmerken dat het met dat "stoppen met roken in Nederland" nogal meevalt.............

 

Al met al toch gezellig!

Edited by wolkewietje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over de gezelligheid valt ook nooit te twisten, die is altijd goed.

 

@ Dolim. ik ga eerst ff op zoek naar wat voor een plaat ik pak, zal er dan mss wel een onderwerp aan wijden.

 

ps. mijn bedoeling is om met 2 x 400 watt 90 x 110 te belichten en dan ook met de mogelijkheid er afzuiging op te zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga ik eens over nadenken, maar 90 x 110 is toch altijd te doen met 2x400W???

 

ik heb een tijdje met die gozer zitten praten en hij was zeer spraakzaam, heb af en toe m'n domste gezicht opgezet waardoor hij lekker doorbabbelde.

maar die gatsen stonden gewoon ook achter hun product en dan heb ik daar sympathie voor.

niet zoals die gasten van BTT die pas met mij en m'n maat wilde praten toen ze de emblemen van een bekende motorclub op z'n jas zagen en dat wel interessant vonden, fuck them.

 

maak er tzt maar een topic van, ik doe waar ik kan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zaterdag een paar rondjes gelopen. Er werden aardig wat cadeautjes rondgestrooid.

Bij de stand van Skunk werd een machine gedemonstreerd om joints te rollen. Het was gezelllig druk vooral omdat de joints na de demonstratie werden weggeven. Uit nieuwsgierigheid heb ik de inhoud even bekeken. Ik kreeg sterk de indruk dat er alleen knipafval in was gestopt. Erg stoned werd ik er niet van.

 

Verder kreeg ik een zakje met drie zaadjes in mijn hand gedrukt van de firma Amazonas. Erg aardig, maar het soort zaad werd niet vermeldt. Even min of het gefeminiseerd zaad is.

 

Bij Atami hadden ze een paar modellen ingehuurd om wat promotiemateriaal in plastic tassen te stoppen. Bij thuiskomst even de tas geinspecteerd. Het meest opvallende was een kartonnen doosje met een soort bruistablet erin. Tsja.. wat moet je ermee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...