Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nickk

Delft

Recommended Posts

Beste smokers,

 

Ik ben benieuwd naar welke coffeeshops er in Delft zitten, en welke wiet je daar het beste kan halen..

ik ga namelijk volgende week met een paar vrienden naar Delft toe om de coffeeshops te testen maar ik heb geen flauw idee waar de shops te vinden zijn daar. :D

Dus als je meer als mij weet a.u.b ff reageren :wacko: thnx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, ik weet er 1 te vinden (of het wat is...geen idee) als je vanaf Delft CS komt loop je naar buiten (hoofd-inganga/uitgang) en meteen aan je rechter kant zie je wat cafétjes en een snackbar...in het midden van die zaken zit een coffeeshop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij t achterom hebbiej de buddha zitten... Relaxte sjop...apparte maar goeie wietjes.

Dan hebbie nog de game en de future....is van zelfde eigenaar...bij de game is de shop relaxter maar hebben allebei dezelfde goeie wietjes.

De vlouw bij de vismarkt... een hele ruime sjop...kan je lekker chillen.... Wel redelijke wiet.

En de rits bij het station vind ik een klote sjop

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt he ! heb ik wel veel aan anders ga ik opzekers verdwale :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de trein uitstapt zie je 2 kerken in de verte, vlakbij elkaar.. daar is het marktplein

daar zitten 4 coffeeshops

Het keldertje

De vlouw

The Future

The Game

 

Ook te bereiken via tram 1, uitstappen bij binnenwatersloot

 

Groetjes PW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah... ik ben er al een tijd niet geweest.... maar ik vinnet nog steeds een klote sjop. Wiet is te roken en je wordt er wel knetter van... maar naar mijn mening is het chemische troep wat ze daar verkopen.

Beste sjop van delft.. De Game en de Budha....geen discussie over mogelijk vanaf mijn kant :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...