Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Stikkie 2.0

Hortifit Topfocus !

Recommended Posts

ik ga dit 99% zeker testen maar wil even goed weten wat het verder inhoud,

want kom los van wat verkoop verhaaltjes weinig informatie tegen..

 

dus WF...

brand los..!!! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko: bedankt ben er al grotendeels uit..!

het wordt een test tussen losse aptus p en k's en dit nieuwe goedje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

godver stikkie..

nu moet ik weer iets kopen omdat ik het gewoon wil hebben :rofl

ga zeker dat verslag van je volgen want ik ben erg benieuwd of het ook werkt..

 

je word weer bedankt :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee, ga het zelf ook testen! heb gratis sample gekregen van iemand die dat ergens had aangevraagd ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
het wordt een test tussen losse aptus p en k's en dit nieuwe goedje...

Ik denk dat je het toch echt moet afzetten tegen Aptus Startbooster + Aptus Topbooster.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Stikkie,

 

Ik gebruik het ook ik had ook een test sample gekregen van het bedrijf.

Of ik er wat van merk weet ik niet maar ik gebruik het in combinatie met Atami voedings lijn.

Ik gebruik het in een kleine kast en ben aan scroggen maar de plant werd mega breed en veel zij vertakkingen en dit heb ik niet eerder gehad.

Binnen 2 weken had ik 2 mega planten en kon er makkelijk 80 of meer stekken vanaf halen alleen niet gedaan maar weg gegooit.

Weet niet of het aan dat spulletje ligt maar ik gebruik het in ieder geval wel :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
het wordt een test tussen losse aptus p en k's en dit nieuwe goedje...

Ik denk dat je het toch echt moet afzetten tegen Aptus Startbooster + Aptus Topbooster.

 

ik kweek helemaal organisch met alleen aptus pk's als toevoeging omdat dat organisch te langzaam los komt.. :wacko:

en dit product bestaat ook vooral uit pk's

Share this post


Link to post
Share on other sites

i'm unstoppable :rofl

 

 

sorry kon het niet laten... :wacko:

kon je verwachten van een kleuter he wazzup... ;)

 

 

(de 5 liter fles komt morgen binnen, dan begint de test ook gelijk, hou jullie op de hoogte)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben erg benieuwd of dit spul iets is

 

 

 

 

 

 

 

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gebruiken eerste 2 weken en laatste 2, in het begin een heel klein beetje :wacko:

 

zijn die grote pakken van danoontje knijpfruit toch van grote m?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij is binnen...!!

gallery_4616_2294_2780588.jpg

apparte verpakking :) , maar als het al de helft waar maakt van wat ze propageren zijn we dik tevreden :wacko:

 

 

gebruiken eerste 2 weken en laatste 2, in het begin een heel klein beetje ;)

 

zijn die grote pakken van danoontje knijpfruit toch van grote m?

 

volgens het schema moet ik het de eerste 2 en de laatste 4 weken mee geven.. :rofl

ik hou jullie op de hoogte, mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer het te begrijpen, maar zulke topics gaan toch boven mijn petje. Nog wel.

 

Succes ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test het maar tegen de GoldLabel Ultra PK. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhmz looks nice....

 

Ben benieuwd.....

 

Ook voor hydro kweek? ??

Want het testhok is bijna klaarv :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou ik even moeten nakijken, er zit wel een dripcleaner in verwerkt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

even een stukje info van hun zelf..

 

HORTIFIT TOPFOCUS

 

Is ons eerste product dat tot stand is gekomen uit de samenwerking met ervaringsdeskundigen uit de hobbymarkt en een zeer gerenommeerde wetenschapper uit de tuinbouwsector. Dit product levert topprestaties en focust zich op een explosieve start van de plant en op de bloei- en afrijpperiode van alle dag planten. Dit maakt Topfocus Uniek!

 

Voordelen:

 

Te zien!

•Wortelproductie neemt direct explosieve vormen aan.

•Jouw plant zal groter groeien.

•Verbetert de balans tussen de groeifase en de productie van bloemen.

•Verbetert de vruchtzetting, ook in de lagere gedeeltes van de plant.

•Garandeert een optimaal productieniveau, zelfs onder slechte klimatologische omstandigheden.

•Vergroot uw vruchtformaat door de focus op celvergroting en de vorming van een nieuwe bloeilaag op uw bloemtoppen.

•Door de unieke moleculaire structuren van de ingrediënten in ¨Topfocus¨ maakt u gebruik van een speciale verhardingsmethodiek waardoor uw bloemtoppen harder en zwaarder worden dan bij elk ander product.

•Enorme productie van essentiële oliën en overige kwalitatieve eigenschappen van de oogst zijn( suikergehalte, geur en houdbaarheid).

 

Te weten!

•Topfocus blijft in het wortelmilieu volledig opgelost. Het vormt dus geen neerslag met andere meststoffen.

•Er blijven dus meer voedingsstoffen ter beschikking voor de plant.

•Ook Calcium en Magnesium en de sporen-elementen Koper, Ijzer, Mangaan en zink blijven door ¨Topfocus¨ beter in oplossing en in ruimere mate opneembaar voor de plant.

•Doordat ¨Topfocus¨ de meststoffen in oplossing houdt, heeft het een reinigende werking op het irrigatiesysteem.

 

EDIT: iets meer inhoudelijke info van hun zelf.

 

Wat is Topfocus?

 

Topfocus is een fosfor(P) en kalium(K) preparaat met een klein beetje stikstof(N). De samenstelling van Topfocus verschilt echter wezenlijk van alle andere NPK en PK toevoegingen die de huidige markt biedt.

 

Wat is er anders aan Topfocus?

 

De huidige op de markt verkrijgbare PK toevoegingen zijn traditioneel geformuleerd met als gevolg dat de fosfaatconcentraties in het wortelmilieu nagenoeg nul zijn. Dit komt door de geringe oplosbaarheid van deze algemene preparaten.

 

Meestal

 

worden deze preparaten aangeboden in combinatie met spoorelementen als Ca, Mg, Cu, Zn, Mn en Fe. Dit verslechterd de oplosbaarheid en kan grote gevolgen hebben voor de beschikbaarheid van voedingsstoffen. Vooral bij een wat hogere pH zullen de aangeboden voedingsstoffen neerslaan. Extra voedingsoplossing toevoegen is zinloos omdat de beperkte oplosbaarheid van deze traditionele formules een verhoging van de concentratie niet toelaat.

 

Topfocus biedt fosfor en kalium op een revolutionaire wijze aan in het wortelmilieu:

 

Topfocus vormt met andere voedingsstoffen complexen in het wortelmilieu. Deze complexen slaan niet neer en blijven in oplossing. Ook spoorelementen als Ca en Mg die in buffer liggen opgeslagen, geraken geleidelijk weer in oplossing. Kortom, de plant maakt maximaal gebruik van de in oplossing opneembaar zijnde voedingsstoffen.

 

Als gevolg van de complexerende werking van Topfocus worden bestaande verontreinigingen verwijderd en eventueel nieuwe verontreinigingen in het irrigatiesysteem voorkomt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Test het maar tegen de GoldLabel Ultra PK. :wacko:

 

sorry het worden toch echt de aptus pk's

heb 2 flessen liggen van 60/70 euro ofzo... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kortom.

Ze zeiken alle producten af die iets met pk te doen hebben.

Maar je zult zelf direct een explosieve wortelgroei kunnen waarnemen.

En dikke toppen oogsten :wacko:

 

cool...

 

Ik mag die gasten nu al..

 

Go stikk...

 

Maar dit moet ik dus ook hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeetje Stikkie wat heb jij een grootte sample gekregen! Ik heb danoontje formaat.

 

Net eerlijk :rofl :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
gebruiken eerste 2 weken en laatste 2, in het begin een heel klein beetje :)

 

zijn die grote pakken van danoontje knijpfruit toch van grote m?

 

Alleen de eerste 2 weken en de laatste 2 weken? gebruik je daar tussen dan de normale p en k en bloei?

 

Groet Som

 

Ik ben nu ook al 2 weken met hortifit top focus bezig en moet zeggen dat de bloei langzaam op komt vergeleken met de normale wijze die ik eerst gebruikte.

:rofl zit nu eind week 2 en zie net de kleine bloei eruit komen! normaal zie je dan al een balletje van 5 mm met de gewone p boost en bloei voeding.

Kan ik dit dan nog binnen 2 dagen verwachten?

gallery_31823_13427_324773.jpg

gallery_31823_13427_418925.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe de groei naar bloei verloopt is natuurlijk wel van meer dingen afhankelijk, maar het zou kunnen..

het product is voor mij ook nieuw.. :rofl

 

alleen als ik naar je planten kijk zie ik aan de onderkant wat 3 vingerig blad, waren je stekken wel volwassen voor je de klok om zetten ? (5 vingerig blad)

want anders kan dat ook de reden zijn van een paar dagen vertraging..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...