Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
koekje040

12/12 meteen na ontkieming?

Recommended Posts

Kun je vanaf de eerste 1-2-3 dagen na de ontkieming al op 12/12 overschakelen?

En wat krijg je dan als je dat doet, was wel even benieuwd omdat je zelf kunt kiezen waneer ze gaan bloeien.

 

Gr

 

Koekje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat kan. Kijk HIER maar eens.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat kan zeker , dan krijg je dit:

 

5kponr.jpg

 

21kdus4.jpg

 

vanaf de laatste foto moeten ze nog een week of 3 minimaal

 

na 3/4 weken vanaf ontkiemen en meteen 12/12 gingen ze ongeveer in de bloei

Share this post


Link to post
Share on other sites

als eerst wil ik zeggen dat ook ik een beginner ben maar heb 3 soortjes in me kast en ik denk dat het toch echt aan het soortje ligt of je gelijk op 12/12 kan ik heb ze allemaal eerst 3 weken op 18/6 gehad onder tl + 2 weken 12/12 en ik denk dat de kleinste nog best een weekje of 2 langer had mogen groeien daar in tegen de grootste weer een weekje korter kleinste 25 cm hoog de grootste 50 cm

 

 

gallery_32808_13265_164676.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar je wel goed op moet letten bij direct op 12/12 is dat de aarde warm genoeg is. Ze moeten meteen goed aanslaan omdat je jezelf geen groeivertraging kan veroorloven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk voor de lol eens naar de bomen in een grow van Sannie. Of in een topic als "'high Speed' Growing Met Zaden, Zonder groeiperiode" van voortrekker Atmosphere. Quote Sannie: "De eerste 3-4 dagen laat ik ze op 20/4 staan om hun 12 liter pot eens goed te verkennen, pas als ik het idee heb dat alle zaailingen het zullen overleven zal de klok op 12/12 gaan."

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn mooie topics idd die heb ik jaren geleden al gevolgd die van atmosphere dan, en die van sannie vorig jaar

de planten op mijn fotos zijn trouwens Kolossus zaden van sannie

de 2e keer dat ik die soort meteen 12/12 zet en ben er erg tevreden over , het worden aardige struiken

totale kweek duurt wel een week of 14 want ze hebben wel 3 a 4 weken nodig voor ze in bloei gaan en 10 weken bloei hebben ze ook minimaal wel nodig als het aan mij ligt kunnen daar nog wel 2 weken bovenop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...