Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ponykid

computerfan

Recommended Posts

goedendag mede groeiers,

 

Ik was van plan om ongeveer 30cm onder mijn 600 w een computer ventilator te sleutelen, om een beetje warme lucht weg te blazen boven mijn planten.

 

Kan iemand mij misschien vertellen wat voor fan ik daar het beste voor kan gebruiken? 8cm 12 cm, of mss nog groter?, en: is het eigenlijk wel zo,n goed idee?

heb het systeem wel eens voorbij zien komen hier, maar kan het nergens terugvinden...

ik wil ze bij conrad bestellen, maar ik word geen wijs uit al de verschillende fans, het lijkt mij ook handig om gelijk een trafotje erbij te kopen......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Ponykid,

 

Ik denk als je wat verslagen leest dat daar ook een clipon fan, of een kleine ventilator voor gebruikt wordt.

Daarmee krijg je ook een zacht windje in je hok, wat weer goed is voor de plantjes, van een beetje beweging worden de stammetjes lekker stevig.

 

Ik denk dat een PC fan, daar te weing capaciteit voor heeft.

 

Maar wil je wat meer informatie geven, waarom je dat BV wilt doen. hoe is je klimaat, en de temp enz.? en wat foto's van je hokje of tentje erbij geeft ook wat meer inzicht.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo Ponykid,

 

Ik denk als je wat verslagen leest dat daar ook een clipon fan, of een kleine ventilator voor gebruikt wordt.

Daarmee krijg je ook een zacht windje in je hok, wat weer goed is voor de plantjes, van een beetje beweging worden de stammetjes lekker stevig.

 

Ik denk dat een PC fan, daar te weing capaciteit voor heeft.

 

Maar wil je wat meer informatie geven, waarom je dat BV wilt doen. hoe is je klimaat, en de temp enz.? en wat foto's van je hokje of tentje erbij geeft ook wat meer inzicht.

 

Grtz,

Dj.

 

bedankt beide, ik weet genoeg, even clipventilatortje bestellen

 

thanks, Ponykid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel mooi,

 

wil je ook volgende keer als je reageert de ADDREPLY button gebruiken in plaats van de reply.

Anders kopieer je elke keer het bericht erboven..

 

Gtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...