Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
koekje040

VuurwerkFreaks

Recommended Posts

Ik snap die fascinatie voor vuurwerk wel, vond het vroeger ook prachtig en ik kan nog steeds genieten van mooi siervuurwerk, vooral als dat door anderen wordt afgestoken. Maar ik kan wel regelmatig m'n hond en kat van het plafond schrapen door de extreme bommen die al vanaf november worden afgestoken. Hou het alsjeblieft een beetje leuk en steek alleen vuurwerk af als het mag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan er niet veel van zeggen , was vroeger even erg.

Het hoort gewoon bij de leeftijd,..het heeft wel wat hoor ondanks dat natuur en vooral beesten

er veel last van hebben.

Maar ja,..het is maar eens per jaar en ik snap het wel die actie en sensatie (adrenaline) van de jeugd,..

zeker nu alles wordt gefilmd tegenwoordig.

 

Liever sier dan knal en gebruik je gezonde verstand bij het gebruik van dat al.

 

Greetz,..ST.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het verbaasde me wel dat in 2-3 dagen weer eneens 22 reacties erbij gekomen zijn.

Dus de interesses liggen allemaal wel dicht bij elkaar zo te zien.

 

Nu mijn eigen mening.

 

Ik hou zelf ook van de harde knallers tegenwoordig zoals cobra 6 en lawinepijlen. Siervuurwerk is leuk maar daar kan ik ook naar kijken als andere mensen het afsteken, Als ik mijn harde knallers afsteek doe ik dat natuurlijk niet hier op de straat. Maar op een plekje waar weinig mensen komen en dan gewoon filmen. Uitkijken voor mensen met honden en verder geen meldingen gekregen..

 

 

Gr

Koekje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...