Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CarreraGT

zware kost

Recommended Posts

dat zie je op de site alleen maar wat jij nu geef er word zelf op dit forum getypt en niet site's gegeven :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als wiet zo gevaarlijk voor de gezondheid zou zijn zoals beweerd wordt in dit artikel.....en je hebt een suspicious mind, ga je stoned te wazig denken...denk ik :D

 

ik ook vind het desalnietemin wel boeiend artikel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd.

Hoef je nieteens dom voor te zijn.

Als je slim genoeg bent en je bent goed para dan kun je

van een koek een ei maken (of hoe zeg je dat)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mede vanwege deze voorkeur voor vet beschouwt arts Karel Gunning, voormalig voorzitter van het Landelijk Comité Drugpreventie, cannabis als 'de gevaarlijkste drug die er is'. Een mening die overigens door de meeste deskundigen niet wordt gedeeld.

 

nu zijn ze wel echt aan het overdrijven !! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh ja? Ach, ik ken nogal wat kwekers en gebruikers om me heen. Het is raar, maar ik begin onderhand te geloven dat het uitermate lastig is om van de wiet af te komen als je een jarenlange dagelijkse gebruiker bent geweest. Ik ken er nl ook geeneen die het gelukt is om langer dan 2 jaar achter elkaar te stoppen. Dat zet je toch aan het denken.

Maar ik maak me ook nog niet zo druk hoor, het is nog beheersbaar. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm

Wiet lijkt onschuldig.

Daarom zegt die man dat het gevaarlijk is.

Gevaarlijker als andere drugs omdat je hier sneller aan

verslaafd raakt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk kan je er aan verslaafd geraken, maar dat is met alles zo als je overdrijft.

 

Bijvoorbeeld koffie : Je drinkt elke dag een serieuze hoeveelheid koffie. Na een paar jaar zal je ook niet meer zonder kunnen.

 

Zo is het ook bij wiet imho.

 

Doe je het relax (like me :D ) en rook je 1 keer per week ofzoow, dan ben je juist niks verslaafd. Maar als je elke dag er een aantal oprookt , dan ben je wel hooked na een paar jaartjes imho.

 

En natuurlijk is het makkelijk fixeren op de mensen die overdrijven, dan kunnen ze aan de massa laten zien hoe "evil" het wel is. Moesten ze ineens koffie"junks" laten zien dan zou koffie vast en zeker ook "evil" worden.

 

mijn 0.50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja mijn beste gast, het heeft hier niks met overdrijven te maken.

Als je goed nadenkt kun je wiet als de gevaarlijkste drug zien, omdat het het meest verslavend is, omdat het onschuldig overkomt.

Mzzls

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je ziet dat vele onderzoeken ook aantonen dat verlaging van iq en zaken niet onthouden maar tijdelijk zijn. Eenmaal gestopt is dit weer ok...

tja ik ben geen dagelijks gebruiker dus niet echt verslaafd maar ik ben een aantal maanden geleden begonnen en dat was 1 keer in de week. Dan werd dat 2 keer en soms eens 3 maar nooit dagelijks maar er is een stijgende tendens.

Maar ik kan bv niet blowen als ik erna naar school/werk moet. Ik moet daarvan kunnen genieten. Ik kan geen activiteit doen met het blowen. Ik lig dan gewoon te uitgeteld.

Je hebt er veel die het wel doen.

Maar zij zeggen omdat ze het vaker doen dan ik en dat is zoals alcohol.

Als je gedurende 50 jaar om de week drinkt, zal je even rap zat zijn. Het is de tijd die er tussen zit, als je dagelijks drinkt zal je meer nodig hebben om het zelfde te voelen. Zo ook met blowen denk ik.

Als je er een week tussen laat word je rapper stoned.

 

nu als ik héél eerlijk moet zijn ben ik misshien een heel klein beetje verslaafd in die zin dat als men me zegt van je stopt volledig ik het toch kut zou vinden.

Het is vooral geestelijk, ik voel me dan zo goed en happy. Beter dan wanneer ik niet stoned ben. Het is geen vlucht maar ik kijk wel uit naar dat moment.

Wanneer ik dit forum bezoek of men is bezig over weed krijg ik zo'n trek :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...