Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Doede

Goedkope wraakactie

Recommended Posts

Doede: Goedkope wraakactie.

 

Hoor ik auto’s op mijn erf? Ik kijk naar buiten, wat zie ik? Daar zijn ze weer. Negen geüniformeerde moraalridders op hersenschimmenjacht. Zij hadden zich er op uit laten sturen, om de maatschappij te redden van het naderende onheil .

DE WIETPLANT!!!

Wat een dappere mannen en vrouw in het blauw. Pal staan zij in hun strijd tegen die vermaledijde wietkweker en z’n biologische planten. Door hun geweldige inzet, weten ze deze 14 planten te verslaan. Dat is maar liefst anderhalve plant per man. Helden zijn het en dat in een tijd dat er overal op bezuinigd moet worden. Zo verstandig en nuttig. Na een verwoede strijd kunnen ze elkaar, met het groene bloed aan hun handen, feliciteren met hun fantastische overwinning. Hebben ze die cannabisgenieters mooi te pakken! Dat er ondertussen overal in de coffeeshops wiet wordt verkocht is een vervelende bijkomstigheid. De nieuwe tactiek; over een dergelijk tweeslachtig beleid gaan we niet discussiëren. Gewoon doodzwijgen! De achterdeur is dan automatisch verdwenen. Hoef je ook niet na te denken en kun je vrolijk de marihuanagenieters verder onderdrukken. We hebben het wel over een geweldige plant! Wederom mijn mooie grote planten in de container verdwenen. Ik kon wel een abonnement hebben. Voor de derde keer in vier jaar tijd mijn hennep vernietigd. De repressie begint groteske vormen aan te nemen. Ik ben het dan ook goed zat en word er tegelijkertijd heel verdrietig van. Ik steek mijn nek uit om tot een doorbraak van de wietimpasse te komen! Het enige wat het O.M. doet is mij proberen neer te sabelen, omdat ik mij teveel profileer. Ik ben een positieve factor! Ik heb ook een hekel aan criminelen en zet me in voor de volksgezondheid door het verbouwen van biologische wiet. Ik ben een medestander en geen tegenstander! Toch probeert het O.M. mij keer op keer te criminaliseren. Waarom?

Het gevolg is dat troep producerende criminelen de wind in de zeilen krijgen. Zij lachen zich te pletter! Het kan niet mooier; het O.M. als compagnon!!! Dit gaat ten koste van de beurs en de gezondheid van de consument. Het ergste is dat de autoriteiten dit weten en desondanks toch in hun halsstarrige houding volharden. Zodoende onderdeel wordend van een criminele organisatie en er tegelijk op alle fronten aan verdienen. Een zeer bedenkelijke ontwikkeling!

Want hetzelfde doen terwijl je een ander resultaat pretendeert te verwachten; noem ik volksverlakkerij! Laat die miljoen cannabisgenieters, die er wel voor openstaan om de heilzame werking van deze plant te onderkennen, toch in vrede hiervan genieten.

VVD en PVV zouden zich eens diep moeten bezinnen of de V in hun naam nog steeds voor Vrijheid staat, want als dat zo is dan ben ik een betonpaal!

Verlicht je brein en gun een ander ook het licht in de ogen!

Legalisering is de oplossing!

 

Doede; biologisch wietkweker.

 

Het is zaak dat we onze krachten bundelen. Eendracht maakt macht!

Zet de strijd voort en kijk op www.VOC.nl wat je kunt doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Doede, leuk je hier te zien.

Heb jij ooit al eens gedacht dat dat OM en een forse lobby in Den Haag misschien wel gefinancierd wordt door die criminelen? Kan haast niet anders zou ik zo zeggen.

 

groentjes,

 

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi doede

 

Erg klote dat het zo moet gaan hopelijk stop je er niet mee want wat jij doet is positief voor de medemens

 

Kop op kerel gaan gewoon weer verder :D

groeten pac

Share this post


Link to post
Share on other sites

keer op keer op keer op keer op keer... 't is een moeilijk gevecht, het maakt je depressief, het maakt je kapot, en als je met 100 man gaat demonstreren komt geenstijl je uitschelden voor hippie zonder werk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een goeie greenlady!

Hang je een camera op om hun gezichten te filmen zodra ze zien dat ze nep zijn! ;)

 

Al heb je maar 1 plantje staan dan moet je het al stiekem doen, ze zijn echt met de verkeerde dingen bezig die smurfen. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...