Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

newgrow

De ondergang van eerlijke tabak.

Recommended Posts

Er zijn mensen die het jointje het liefst puur roken,ook zijn er mensen die het toevoegen van tabak een geld besparende acktie vinden.

Naar mijn mening is een pluk mooie tabak het puntje op de i van een goeie joint.Maar de zoektocht naar eerlijke tabak loopt een bij mij een beetje vast,elke buil sjag meurt naar toevoegingen...Alle neerlandse tabak wordt struktueel vergald door troep,vind je een merk dat nog redelijk puur smaakt en voelt,dan is dat al gauw over.Want de comercie let op en past aan.

Vandaar mijn vraag .... hoe kom ik aan tabak's zaad ?

 

mvg newgrow

Share this post


Link to post
Share on other sites

of even naar primera voor een pakje american spirit dit is geheel zonder toevoegingen ook in sigaretten verkrijgbaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van drum heb je nu ook een bruin pakje zonder smaakstoffen en toevoegingen natural flavour, lekker fijn gesneden en lekker droog, smaakt ook erg goed..

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie droge buitenwiet functioneert perfect als tabaksvervanger.

 

Greengo

Spirit(gele pakjes)

 

En eerlijke tabak bestaat niet in commerciele vorm.Het woprd allemaal op oneerlijke manier gewonnen(mensenrechten) en alle bedrijven uit de tabaksindustrie zijn maffia praktijken.

 

Als het eerlijk zou zijn waren de pakjes peuken nog een stukje duurder :P

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja als dat het item is kunnen we vragen gaan stellen over onze kleding, groenten uit bijv.Kenia, koffie, thee, computers, speelgoed, ja wat al niet in dat opzicht is de wereld verrot.

Teveel zakkenvullers op de wereld die na tien jaar werken binnen willen zijn, , om vervolgens nog groter en groter te worden over de rug van de gewone man.

6,50 euro voor een pakkie shag vind ik echt wel genoeg eerder gaan zoeken bij ons taxstelsel..

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe idd maar een slotje !

 

gr newgrow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Goed kiemend tabakzaad vind je niet bij Vreeken, maar bij Horizonherbs.com.

Gebruikte vroeger ook wel Klein Hoefblad, maar vanwege de PA-alkaloiden is dit niet meer te vinden in de winkels, dus tegenwoordig wat Greengo.

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tja als dat het item is kunnen we vragen gaan stellen over onze kleding, groenten uit bijv.Kenia, koffie, thee, computers, speelgoed, ja wat al niet in dat opzicht is de wereld verrot.

Teveel zakkenvullers op de wereld die na tien jaar werken binnen willen zijn, , om vervolgens nog groter en groter te worden over de rug van de gewone man.

6,50 euro voor een pakkie shag vind ik echt wel genoeg eerder gaan zoeken bij ons taxstelsel..

grtz..

 

Kun je je ook vragen bijstellen.Maar er zijn zeker eerlijke(re) bedrijven.Neem voor kleding Hemp Hoodlamb,ik denk dat je aardig eerlijk uitkomt.Voor je groentes ga je naar de lokale boer,speelgoed vermijd je made in china spul en neem je hollands hout,blijf alleen die computer nog over.Die mag gestolen worden van mij en weer vervangen worden door ouderwets eerlijk papier.

 

Het kan makkelijk eerlijker,alleen wil 99% van deze wereld genaaid worden of anderen naaien.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteravond nog op tv toni chocoloni dachten dat hun chocorepen eerlijk waren, bleek toch dat de noten die ze gebruiken verkregen zijn door kinderarbeid.

@Twin. dat is het m nu juist, waar kun je nu nog je groenten halen? voor een betaalbare prijs? , wij hebben hier ook een lokale tuinder die wel aan huis verkoopt, maar dit is voor de meeste mensen geen mogelijkheid..

Het moraal en denken van de mens in het algemeen moet anders, ik stond vroeger toen ik 10 was ook al verplicht in mijn vrije tijd op de steiger in de bouw bij mijn ouwe heer, is dat kinderarbeid??

Zo is er overal wel wat maar hoofdoorzaak GELD....

grtz

op naar een wereld van gelijkheid en vrede...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De groente van de boer zijn hier goedkoper als die van de supermarkt hoor.En daarnaast smaakvoller,gezionder en mooier.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga volgend jaar ook wat tabak telen

organische tabak voor bij mijn organische wiet.

 

Groenten en fruit rechtstreeks van producent halen scheelt inderdaad in prijs (en het is minder milieuvervuilend omdat er veel minder transport is)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik mix de wiet in een joint altijd met de ABV die ik over heb van dampsessies. Optimaal gebruik maken van je wiet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor de mensen die echt geïnteresseerd zijn in GOEDE tabak

ik ken een Belgische leverancier die aan de rivier de Semois in Wallonie echte tabak kweekt op grootmoeders wijze

zonder toevoegingen .Hij verkoopt versneden rol tabak en ook kleine en grote sigaren

het is de beste tabak dat ik in dit leven al gerookt heb en is subliem met kwaliteits--hashisch

www.tabac-semois.com

of

tabacmanil@skynet.be

 

ik doe dit niet voor reclame want de man heeft zijn eigen tabak museeum

maar omdat je wel zult leren : het is niet omdat je tabak goed kan laten groeien dat je de kunst van het drogen, fermenteren enzovoort ook allemaal nog ander de knie moet krijgen

Als je de tabaks-zaden al bij vreecken hebt gekocht is dat geen ramp

deze plant is goed als biologische bestrijder tegen vliegjes vooral bij tomaten plnten

 

ter info zet niet meer dan 5 a 10 planten of je kan nog tax betalen op je eigen gekweekte planten

ik hoop dat je er wat aan hebt

en dat ik je droom niet stuk heb gemaakt

of dat je misschien er dichter bij zit dan ooit tevoren

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Zouden de 2 heren hierboven zich eerst eens willen voorstellen.Bedankt voor de mooie link.:tu

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet dat ik mij moet voorstellen

desondanks ik hier al veel heb gelezen

weet ik nog altijd niet hoe of waar

moet ik dan mijn eigen topic openen om mij voor te stellen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Zouden de 2 heren hierboven zich eerst eens willen voorstellen.Bedankt voor de mooie link.:tu

 

Namaste ;)

Onderstreepte is een link & ff een eigen topic openen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

de vraag is hoe open ik een nieuw topic ik heb tot nu toe alleen maar gereageerd in andere mensen hun topic

 

ik heb al gevonden blijkbaar kan ik toch met nieuwe technologie over weg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

t_new.gif

 

:tu ^^ kwestie met cursor hierop staan & dan linkermuisknop drukken.Knopje staat rechtsboven in de voorstelpagina

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

American Spirit (als shag en sigaretten) en Mr. Jacks (nu alleen nog maar in shag geloof ik), zijn twee merken van tabak zonder additieven, die ze bij de betere tabakswinkel verkopen.

 

Je kan ook kijken naar een tabaksvervanger zoals Greengo, wel weer wat duurder, maar geen nicotine. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...