Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zODd

zODd`s damp/dab verslagen.

Recommended Posts

Soort: c99(Female seeds) (Krasi) (C99 »»» Cinderella 99 Grapefruit pheno x Cinderella 99 Pineapple pheno)

 

Uiterlijk,

 

gallery_1018_2673_15790.jpg

gallery_1018_2673_135580.jpg

gallery_1018_2673_143974.jpg

gallery_1018_2673_73209.jpg

 

De Geur,

Wat grapfruit met anijs/ananas en een tikje skunk.

Zeer zacht en fruitig.

Na geur is een beetje hasj achtig.

 

De Vulcano Smaak (205),

Ooooooooooooooooh natte droom oops mond de kwijl loopt uit me plaat bij de eerste rip.

Wat is die zacht en nu echt mooi in evenwicht.

Grapegabbers met wat ananas kogels worden je porem in geschoten.

De nasmaak is wel aards met een hasj achtig ..... weet ik veel.

 

De Vulcano Effect,

Oké party poeple oké pppppp party people oké pppppppp party people is party damping time this is shadow damp arch shadow damp kickers.

Dus gewoon op ze plat Amsterhelldam gezegd zwaar naar de klote.

Echt heerlijk om een lekker sound op te zetten zit wel met kransende tanden maar dat is denk wat anders dan wiet¿

Mega zweeft met een hangende trip zit erin.

De rit naar de piek duur ook wel even.

Op naar de s5 ja ik snap hem deed het zODd style dus van onder naar boven typen.

 

De verdamper (195 Graden) Smaak,

Mega zacht wietje en echt lekker fruitig in zo een damper.

Nieste wel even me neus gaten als een olifant zonder weet ik veel.

Heerlijk ananas ,met wat licht zurig maar toch weer zoet.

Eigenlijk kort verteld voor zoet zuur in deze is grapfruit als ik dat meteen had geschreven was ik eerder klaar (Care?).

De nasmaak is wat aards met hasj.

Skunk herken ik moeilijk in De Verdamper.

 

De verdamper Effect,

Wat een heerlijk soortje ook.

Is wel sterk en geeft een tinteling in me kaken en voorhoofd.

Zit ook best wel met een big smile en het gekke is dat ik wel depri ben maar het langs me heen gaat en me op dit moment niet echt kan boeien dat ik me zo voel.

Dus voelt wel goed aan.

Lekker uphigh met wat antidepresand en toch ook wel tripie.

ja zweef flink (Stt had stiekem vand e BHO gesnoept voor wat moed).

 

De Horky smaak + aansteker,

Damm was even vergeten hoe tering goor zo met een aansteker boven de bong zitten is.

Merk toch wel een beetje dat er tegen slagen was in de kweek.

Het is zeker lekker maar het lijkt de extra plasma kick te missen dit geld een beetje met de smaak als ik het puur naar binnen werkt.

Wel zacht mis wat zoets maar de grapefruit komt er zeker vet naar boven.

En steeds die klappen ananas in me gezicht is toch ook erg lekker en verfrissend.

 

De horky effect + ¿¿¿¿¿,

Met het effect is totaal niks mee vraag me wel altijd af hoe high kan je eigenlijk high worden.

Of is het gewoon ergens op een punt blijven highen ach we zien wel we gaan ons best doen s5 straks nog.

Maakt me heerlijk vrolijk maar dan echt vrolijk wel wat tripie en niet super om een lulkick te kickstarten.

Wel een mega goed ik zit in een film/sound/weet ik veel trip het pakt gewoon vet.

Beetje als je gefocust bent op een game/flim/of weet ik veel en dat je in een tunnel zit dus alles buiten die tunnel can talk to the fucking hand.

Geen para of rot gevoel alles is soft en kickass.

 

Korte samenvatting van de smaken,

Aardbei [ ] Aarde [2] Ammoniak [ ] Ananas [5] Banaan [ ] Bessen [ ] Bloemen/Flora [ ] Blueberry [ ] Boter [ ]

Bubblegum [ ] Ceder [ ] Chocolade [ ] Citrus [1] Dennen [ ] Drop [ ] Druif [ ] Fris [ ] Fruit [3] Gist [ ] Gras [ ]

Grapefruit [5] Hasj [1] Haze [ ] hazelnoten [ ] Hooi [ ] Kaas [ ] kastanje [ ] Kers [ ] koffie [ ] Kokos [ ] kruiden [ ] Limon [ ]

Mango [ ] Meloen [ ] Menthol [ ] Mint [ ] Musk [ ] Nootmuskaat [ ] Noten [ ] Oranje [ ] Peper [ ] Perzik [ ] Petroleum [ ]

Sandelhout/zoethout [ ] Schimmel [ ] sinaasappel [ ] Skunk [2] Spar [ ] Terpentine [ ] Toffee [ ] Vanille [ ] Zoet [ ] Zuur [ ].

 

Korte samenvatting van het effect,

Angst reliëf [6] Audio waarneming [7] Communiceren [3] Denk proces [4] Eetlust [4] Humor ervaring [8]

Mogelijkheid om uit te rusten of te zitten [3] Paranoia reliëf [7] Pijnbestrijding [4] Sex drive [5] Slapen [1]

Smaak waarneming [6] Verbeelding/Creativiteit [6] Visuele waarneming [8].

 

 

Soort: s5 (Het leger) (Krasi)

 

De 2de Palsma bonker en de hype hype s5 moet altijd en die stupid leger denken s5 lol straffen zijn zelf zwaarder daar icon_wanker.gif.

 

Uiterlijk, zijn verdwaal komt morgen.

 

gallery_1018_2673_110871.jpg

gallery_1018_2673_119672.jpg

gallery_1018_2673_104640.jpg

gallery_1018_2673_112201.jpg

 

De Geur,

Zoet!!!!! zachte zuur!!! zuur/zuur of zoetje stokje.

Zeer aan genaamd en de hype mag ook wel dat is de s1,2,3,4,5 wel waardig.

Doet een beetje aan een zoete sinaasappel denke met een zacht tintje zuur.

 

De Vulcano Smaak (205),

Lekker iets scherper dan de c99 maar nog zeker te doen.

Weer een lekker zoete met toch ook de zure maar zeker niet onaangenaam.

Het damp zeker gemakkelijk weg net als een cocktail.

De damp is ook wat dikke dan de c99.

Nasmaak wat kruiden met een zoetje.

 

De Vulcano Effect,

Welke effect heb straks toch wel een dodelijke damp nodig om hier van terug op aarde te komen.

Als ik de weg terug vind.

De smaak blijft lekker lang toch wel bij ballon 3 nog steeds wel smaken te herkennen en het effect dan.

Weet wat een leuke combo in de damper is c99 x s5 zit weg te vliegen lol.

 

 

De verdamper (195 Graden) Smaak,

 

 

De verdamper Effect,

Keek in de spiegel en ik schrok toch wel even.

gallery_20039_11320_2958673.jpg

Burn te focker smiley-6.gif

 

De Horky smaak + aansteker,

Ik ga echt stoppen met puur roken vind het niet echt meer lekker ik kook het liever tot damp of gooi er liever een hetelucht föhn erover heen.

Het is wel zoet en tikje zuur vind hem wel wat scherp.

De nasmaak is ook echt een verbrande smaak bij me maar denk dat het door me damp gedrag komt.

Het komt zeker de hype naar.

 

De horky effect + ¿¿¿¿¿,

Heeft even geduurd voor ik weer besef waar ik mee bezig was.

Ach twijfel nog big time.

Zit onder het dampen Qi gong ademhaling te doen en geloof me klapper.

Zit ook weg te trippen op de bass rif van dit nummer.

De s5 versterkt ook echt lekker de beleving het het voor mijn niet zo een lulkicken soort maar echt ook weer afdwalend en fantaserende of dat is een zODd tik.

zweef zweef bij mars

 

Korte samenvatting van de smaken,

Aardbei [ ] Aarde [ ] Ammoniak [ ] Ananas [ ] Banaan [ ] Bessen [ ] Bloemen/Flora [ ] Blueberry [ ] Boter [ ]

Bubblegum [ ] Ceder [2] Chocolade [ ] Citrus [ ] Dennen [ ] Drop [ ] Druif [ ] Fris [ ] Fruit [ ] Gist [ ] Gras [ ]

Grapefruit [ ] Hasj [ ] Haze [2] hazelnoten [ ] Hooi [ ] Kaas [ ] kastanje [ ] Kers [ ] koffie [ ] Kokos [ ] kruiden [ ] Limon [5]

Mango [ ] Meloen [ ] Menthol [ ] Mint [ ] Musk [ ] Nootmuskaat [ ] Noten [ ] Oranje [ ] Peper [ ] Perzik [ ] Petroleum [ ]

Sandelhout/zoethout [ ] Schimmel [ ] sinaasappel [ ] Skunk [1] Spar [ ] Terpentine [ ] Toffee [ ] Vanille [ ] Zoet [6] Zuur [5].

 

Korte samenvatting van het effect,

Angst reliëf [4] Audio waarneming [8] Communiceren [4] Denk proces [4] Eetlust [5] Humor ervaring [7]

Mogelijkheid om uit te rusten of te zitten [ Gassen met die zooi] Paranoia reliëf [4] Pijnbestrijding [7] Sex drive [6] Slapen [2]

Smaak waarneming [6] Verbeelding/Creativiteit [4] Visuele waarneming [8].

 

 

Soort: Kronocaine (Amnesia Haze ♀ x Herijuana ♂)

 

Uiterlijk, die zijn out gegaan.

Nee zonder dollen dit een een denkbeeldig wiet van zODd het bestaat niet echt.

 

gallery_1018_2673_24511.jpg

 

De Geur,

Je word mega verrast er komt een heerlijke Amnesia Haze van de hele bud af.

Je merkt nu nog weinig van de killer Herijuana en geloof me mager hein komt je klieven met de Herijuana bijl.

Zo lekker weer dat je eraan blijft ruiken.

Wel iets zurig maar ook wat zoet.

Bij het open breken van de fortune bud merk je toch wel ook de Herijuana koffie aardse tone.

na het grinden merk je nu echt de Herijuana mega goed ook ruikt naar 50/50.

 

De Vulcano Smaak (205),

Wat zwaarder maar dat is wel bekend 205 klapper tand toch iets meer.

Lijk wel als de Herijuana er meer uit komt dan in Verdamper.

De nasmaak is wel topie denk ik die zoete met citroen geplette smaak.

Het is zeker een lekker dampjes.

 

De Vulcano Effect,

Moet dat ik zie nu al op tegen de BHO rip zo van de Kronocaine.

Maar we denken gewoon gassen met die zooi 9Rippen).

Me hoofd word wel steeds zwaarder met af en tot een up kickstart.

Als of je aan een galg zit met een bunny elastiek.

Smaak blijft er wel lang aan hangen de 2 ballon was nog heerlijk zit wel een probleem aan ik moet nu de 3de ballon proeven en dat zal zwaar vallen.

 

De verdamper (195 Graden) Smaak,

Voor de mensen die de Herijuana minder vinden smaken is dit wel het proberen waard.

Vind de smaak zeer fijn maar die dj zat er een bij die naar de Amnesia Haze topte en die was echt een killer.

Er komt een laagje koffie met wat citroen thee.

Wat kruiden er bij gooien en een theelepeltje zuur.

Blijf het een heerlijk wiet vinden en volgend jaar word dit weer 100000% en van de soorten die ik ga verduisteren want de zon licht heeft haar goed gedaan.

 

De verdamper Effect,

Het is zeker geen beginners strains maar het best omschrijf je hem als een sluipkiller.

het doet je eerst in een hergebruikte kernbom afschieten.

En als je zo lekker weg zit te spacen klap me er toch een self destruction system inwerken en geloof me je pleur hard terug naar erg waar je, weet ik veel.

Redelijk zweven met af en toe een hamer slag dat steeds zware begint te buiken.

Lekker ontspannen spieren.

Geen f*** denken en gevoel yep lekker.

 

Horky + Nail BHO rip,

Man man wat een heavy shit.

Is wel zaak de nail goed uit te laten gloeien en dan op het juiste moment een dikke BHO druppel erop te smijten.

De Amnesia Haze kom toch wel nu als top killer naar boven.

De nasmaak is wel scherp maar at is tot nu toe alles nog.

 

Horky + Nail BHO effect + ¿¿¿¿¿,

Als je niet weet hoe zo een nail voelde ach dat is niet mijn probleem.

*Ik word me toch vet ergens in geflikkerd.

Dit is zeker een leuk soortje voor BHO.

Wel even weten dat BHO redelijk potent kan zijn.

Ik ga lekker genieten waarvan dat weet ik al niet meer niet echt dat het care.

 

Korte samenvatting van de smaken,

Aardbei [ ] Aarde [3] Ammoniak [1] Ananas [ ] Banaan [ ] Bessen [ ] Bloemen/Flora [ ] Blueberry [ ] Boter [ ]

Bubblegum [ ] Ceder [ ] Chocolade [ ] Citrus [ ] Dennen [ ] Drop [ ] Druif [ ] Fris [2] Fruit [ ] Gist [ ] Gras [ ]

Grapefruit [ ] Hasj [ ] Haze [ ] hazelnoten [3] Hooi [ ] Kaas [ ] kastanje [ ] Kers [ ] koffie [4] Kokos [ ] kruiden [2] Limon [4]

Mango [ ] Meloen [ ] Menthol [ ] Mint [ ] Musk [ ] Nootmuskaat [ ] Noten [ ] Oranje [ ] Peper [ ] Perzik [ ] Petroleum [ ]

Sandelhout/zoethout [ ] Schimmel [ ] sinaasappel [ ] Skunk [ ] Spar [ ] Terpentine [ ] Toffee [ ] Vanille [ ] Zoet [ ] Zuur [3].

 

Korte samenvatting van het effect,

Angst reliëf [6] Audio waarneming [5] Communiceren [4] Denk proces [4] Eetlust [7] Humor ervaring [6]

Mogelijkheid om uit te rusten of te zitten [5] Paranoia reliëf [5] Pijnbestrijding [8] Sex drive [4] Slapen [3]

Smaak waarneming [6] Verbeelding/Creativiteit [4] Visuele waarneming [5].

 

Soort: S.A.D S1 (Inteel Black Domina) ook weer een verzin wietje van zODd daar kan je moeilijk foto`s van maken.

 

Uiterlijk,

 

gallery_1018_2673_33392.jpg

 

De Geur,

Moeilijk om een objectieve mening over te geven.

Het ruik behoorlijk sterk en dit vervoer je niet graag zonder strijkzak.

Erg zoet met een dikke aarde drop en hasj geur.

Deze is zeker zoeter dan de 2 black Domina die ik denkbeeldig had.

Toch is er een sterke musk geur en en kruiden.

 

De Vulcano Smaak (205),

Het proeft minder zoet als het ruikt de smaak heeft de krach van skunk niet de skunk smaak maar die sterkte.

Erg aardse en toch ook hasj.

Sandelwood komt het dichtste bij.

De nasmaak is wel aangemaand die is als zoete hasj.

 

De Vulcano Effect,

Meestal ga ik na een ballon of 2 wel out.

Ik damp deze ook alleen als ik niet inslaap kan vallen daar is zeker echt heel goed voor maar wil er ook niet gewent aan raken.

Deze geeft wel een wat meer hamer slag als de 2 black domina`s wel zijn die wat beter tegen me depressie en deze toch wat minder maar me hoofd is ook veel meer verdoofd.

ook erg lekker tegen pijn.

Zeker niet een soort om gezellig op de bank te zitten een flink aan te rippen.

 

De verdamper (195 Graden) Smaak,

Normaal trek ik het niet meer na de 2de ballon nu toch nog wat power getapt om even van De verdamper te genieten.

Wel iets zoeter dan op 205 ook komt er nu een beetje een magie/kruiden smaak naar boven.

De nasmaak is dikke sandelwood en me mond is erg vettig denk als die resin van 3 soortje ja kronocaine moet nog van boven naar onder van onder naar boven dacht ik te doen.

 

De verdamper Effect,

Dit was wel de mokker sla die ik nodig had naar de space wandeling van de c99 x s5 = centraal spoor 995.

Zit erg weg gezakt dus de spieren zijn goed ontspannen de pijn in me enkel en hoofd is ook weg had toch meer last van die keer dat ik van de trap pleurde.

De dokter zei natuur rust dit bla bla rust dat uiteraard had die gelijk maar thja moet toch gassen met die zooi.

Hier doet de S.A.D S1 ook echt wonderen zit lekker stil en weet zeker dat ik zo in een ontspannen slaap ga vallen.

Morgen de Kronocaine en als ik nog power kan tappen nog een ander.

 

zODd ligt echt voor pampus.

gallery_20039_11320_65870.jpg

 

De Horky smaak + aansteker,

De horky effect + ¿¿¿¿¿,

 

 

Korte samenvatting van de smaken,

Aardbei [ ] Aarde [5] Ammoniak [ ] Ananas [ ] Banaan [ ] Bessen [ ] Bloemen/Flora [ ] Blueberry [ ] Boter [ ]

Bubblegum [ ] Ceder [ ] Chocolade [ ] Citrus [ ] Dennen [ ] Drop [ ] Druif [ ] Fris [1] Fruit [ ] Gist [ ] Gras [ ]

Grapefruit [ ] Hasj [1] Haze [ ] hazelnoten [ ] Hooi [ ] Kaas [ ] kastanje [ ] Kers [ ] koffie [ ] Kokos [ ] kruiden [3] Limon [ ]

Mango [ ] Meloen [ ] Menthol [ ] Mint [ ] Musk [4] Nootmuskaat [ ] Noten [ ] Oranje [ ] Peper [ ] Perzik [ ] Petroleum [ ]

Sandelhout/zoethout [6] Schimmel [ ] sinaasappel [ ] Skunk [ ] Spar [ ] Terpentine [ ] Toffee [ ] Vanille [ ] Zoet [44] Zuur [ ].

 

Korte samenvatting van het effect,

Angst reliëf [4] Audio waarneming [4] Communiceren [2] Denk proces [1] Eetlust [4] Humor ervaring [3]

Mogelijkheid om uit te rusten of te zitten [8] Paranoia reliëf 3] Pijnbestrijding [8] Sex drive [2] Slapen [10]

Smaak waarneming [4] Verbeelding/Creativiteit [4] Visuele waarneming [3].

 

Soort: Black Domina #1 (Black Domina »»» {Afghanistan x Ortega Canadian} x {Northern Lights x Hash Plant})

Had er 2 Pheno`s van 1tje hajs achtig #2 en eentje een beetje fruitig #1 (De S.A.D S1 is nog veel zoeter dan #1).

Uiterlijk,.

 

gallery_1018_2673_12207.jpg

gallery_1018_2673_6281.jpg

gallery_1018_2673_89099.jpg

 

De Geur,

Een fruitig drop lucht hang eraan.

Je merkt ook wat dennen en kruiden.

Zachtjes na een tijdje ruiken lijkt het wat op menthol.

 

De Vulcano Smaak (205),

Ook goed te doen word wel meer met kruiden en dennen gegooid.

Toch weer zo een zoete drop o menthol smaak merk ik.

De nasmaak komt weer overheen met een donker hasj smaak.

 

De Vulcano Effect,

Thja op 205 ga ik er vaak plat van.

Ogen zijn ook een stuk zwaarder en het typen werkt erg tegen.

Het sturen en controleren van me handen en vingers gaat wat moeilijker.

Zeer body en dat zelfs in eend amper om soortje als dit heb ik het branden niet meer nodig Vind het ook niet te goor voor worden die burn smaak worden denk oud.

Zo nog de BHO van deze is wel een mix van #1 en #2.

 

De verdamper (195 Graden) Smaak,

Deze dampt lekker weg.

De zoete fruitig menthol smaak is erg vertegenwoordig.

Ook wat kruiden met dennen lopen langs je tong.

De namaak heeft veel weg van aardse hasj.

De smaak vind ik niet tot een van de beste horen maar vies is het zeker niet, Toch Gaat mijn voorkeur naar de S.A.D S1 qua smaak.

 

De verdamper Effect,

Ik schrijf net dat ik voor de smaak eerder de S.A.D S1 zal kiezen maar voor het effect is dit de winnaar.

Dit rape je depressie in een keer weg.

Er lopen smile als sneeuw smelt voor de zon over je porem.

Een bank zitter van het eerste uur het is dat de Krono BHO nog zweeft anders was ik al Knok knok gegaan.

Ben heerlijk ontspannen zowel lichaam als geest.

 

Horky + Nail BHO rip,

hier keek ik toch echt vet tegen op.

Even Shadowlands Terrorists - Dropping Bombs (Znooptokkiedrokz Make-Under) opgezet.

En dan gaan we ons best doen hoop dat stonedheid nog echt tijdelijk is.

Smaak niet mega sterk wel keel kriebel.

Je merk een hasj smaak maar niks zoets daar is de Suger punch een winnaar in verslag volg hopelijk nog een keer.

 

Horky + Nail BHO effect + ¿¿¿¿¿,

hmm compleet naar de klote denk dat het lukt om me een keer goed in slaap te knuppelen kan de rust wel even gebruiken.

Me hoofd lijkt niet meer te bestaan en in een black hole gedropt te zijn.

Lichaam type nog geen woon door die knap is om gezet dus gassen met die zooi.

Pijn is nergens vraag me ook af wat pijn op dit moment is maar me hoofd hé moeilijk om te denken als het er niet is.

 

Korte samenvatting van de smaken,

Aardbei [ ] Aarde [4] Ammoniak [ ] Ananas [ ] Banaan [ ] Bessen [ ] Bloemen/Flora [ ] Blueberry [ ] Boter [ ]

Bubblegum [ ] Ceder [ ] Chocolade [ ] Citrus [ ] Dennen [5] Drop [5] Druif [ ] Fris [ ] Fruit [ ] Gist [ ] Gras [ ]

Grapefruit [ ] Hasj [1] Haze [ ] hazelnoten [ ] Hooi [ ] Kaas [ ] kastanje [ ] Kers [ ] koffie [ ] Kokos [ ] kruiden [4] Limon [ ]

Mango [ ] Meloen [ ] Menthol [4] Mint [ ] Musk [ ] Nootmuskaat [ ] Noten [ ] Oranje [ ] Peper [ ] Perzik [ ] Petroleum [ ]

Sandelhout/zoethout [ ] Schimmel [ ] sinaasappel [ ] Skunk [ ] Spar [ ] Terpentine [ ] Toffee [ ] Vanille [ ] Zoet [4] Zuur [ ].

 

Korte samenvatting van het effect,

Angst reliëf [8] Audio waarneming [5] Communiceren [4] Denk proces [2] Eetlust [6] Humor ervaring [5]

Mogelijkheid om uit te rusten of te zitten [9] Paranoia reliëf [8] Pijnbestrijding [8] Sex drive [2] Slapen [9]

Smaak waarneming [5] Verbeelding/Creativiteit [4] Visuele waarneming [5].

 

 

 

 

/zODd

Edited by zODd
DO the :wave: zODd = out of order!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miste stikkies rookverslagjes al een tijdje op het forum.. Maar zodd maakt het helemaal goed!

alleen maar mooie wietjes die langskomen hier <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis stikkie + zeebodem compleet.

De rest word vanavond af gemaakt zit nog een beetje te spacen van gisteren.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo wat een verslag echt toppie zODd <_< <_< <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit het limbo 2012 meeting topic.

Dit was de meeting der meetingen nogmaals dank zit nu toch weer na te genieten en elke keer als de nail gaat gloeien moet ik eraan terug denken.

 

Lichte Casey (Outdoor) (prettig gestoord).

 

Uiterlijk,

gallery_1018_2673_3976.jpg

 

Geur.

Bij het griden kom ze goed de ECSD v3 naar boven de zuren diesel geur.

De Oriental Express zorg dat het een beetje fruitige met kruiden en dennen geur bij komt.

Na een tijd kom je een erg lichte citroen geur tegen.

 

De verdamper 105

Smaak.

Een fijne zacht smaak waar alle smaken goed naar voren komt zonder dat er eentje overheerst.

De nasmaak is een fruitige citroen met wat aardse.

Je merk wel dat je een potent wiet damp met toch een beetje plak wat achter in de mond blijft.

De smaak zit na een tijd nog steeds en blijf ook echt lang in de mond hangen.

Zelfs na het thee drinken blijf de smaak (Ik drink Vietnamese zwarte thee is een wat vettige smaak maar versterkt de damp smaak zeer goed).

 

Effect.

Je merk in het begin zeer goed de Thai invloed het trip uplifting effect.

Dit blijf een kort moment aan dan komt er toch een zwaarder effect bij.

Deze twee blijven samen werken na een piek effect.

Het is een beetje tripie met lichte up maar toch ook een wat zwaarder gevoel op de schouders (Dat hang gevoel in je schouder wat betekend dat je spieren ook verslapen).

Me hoofd voel nu toch ook wat vertraag en zweverig aan.

Na nog een tijd later trek het tripie wat weg en kom er wat meer een afdwaal gevoel je kan het wel ben je bezig en opeens schrik en ooh was wat anders aan het doen.

Wat ik wel fijn vind dat deze toch een lichamelijk heavy wietje is maar ik toch ook zin heb om dingen te ondernemen LOl anders was ik dit niet aan het doen.

 

Ik ga nog nagenieten van het gevoel en gooi nog wat casey in de Horky.

 

De Horky.

Smaak.

Ik vind het steeds moeilijker worden om met verbranden goed de smaak te ervaren.

Wat me erg opviel was dat die puur ook erg goed e roken is.

Had hem wat scherper verwacht maar de zuur/diesel smaak temt het goed af.

Toch merk je de citroen in de nasmaak.

Al om al ook een pure rakker die goed te doen is.

 

Effect.

Het heeft zo wie zo 6 minuten geduurd voor ik weer wist waar ik was wie ik ben.

Ik moet erg aan de Kronocaine denken die begin ook met zo een up haze effect en kom er dan als een Hammerklap KGBer stiekem erin kruipen.

Het is puur ook wel wat meer het afdwaal gevoel en de spieren zijn wat meer verslapt.

Maar nog steeds de woorden gassen met die zooi dus nog steeds zin om dingen te ondernemen.

 

Vulcano 205.

Smaak.

Kom erg overeen met de verdamper.

Het is op 205 wel wat scherper maar nog wel te doen.

Zure diesel smaak is nu wat scheper en de nasmaak wat meer na dennen en citroen.

 

Effect.

Nu ga ik even arrogant doen maar ik denk dat ik toch wel een beetje tegen de damp kan.

Maar merk toch wel de kracht van deze strain.

Het tripie is ook een stuk minder en het begint eigenlijk meteen met het afwezig dwaal gevoel in je hoofd.

Krijg me opeens toch een hamer slag op me kop van THOR pfff.

Bengin toch wat moeilijker te worden (Het screen snappen of het denken dat je moeten denken om te denken om te toetsen in de drukken.

Hhm dat betekend dat we nog maar een ballon nemen wie o wie help mee de ballon leeg maken.

Wat blijft de smaak lang bij ballon 3 was het nog herkenbaar en dat is niet zo super vaak.

 

 

Donker Casey (Indoor) (prettig gestoord).

 

Uiterlijk,

gallery_1018_2673_37090.jpg

gallery_1018_2673_49978.jpg

gallery_1018_2673_82455.jpg

gallery_1018_2673_100500.jpg

gallery_1018_2673_49092.jpg

 

Geur.

Een dennen zure diesel geur met erg lichte citroen.

Ook komt er wat aardse naar boven.

 

De verdamper 105.

We gaan onze best doen.

 

Smaak.

Als eerste is de damp dikker van deze wel is de smaak er wat sneller van af.

Iets scherpen maar nog niet echt veel.

De smaak is wel iets anders.

Beetje aardse met citroen ook wat kruiden achtig.

 

Effect.

Dat weet ik eigenlijk niet denk ik ben een beetje verdwaal in e eigen gedachten.

Wat me heel eg opvalt is dat deze iets zwaarder in me hoofd is maar wel iets minder ontspannen gevoel geeft niet dat het erg is beide zijn fijn.

Ook merk je dat als je weer een dampje neemt het effect opstappeld.

Je heb soorten dat wat je ook doet maar je op de zelfde level blijft maar deze gaat tot nu toe nog door.

Zit nog op de piek te wachten.

 

De Horky.

Smaak.

Wat scherper vooral bij de laatste rip hoe zeggen ze het je ogen zijn groter dan je longen.

Wel kruiden, wat dennen met wat aardse.

het verandert in wat meer zure diesel.

 

Effect.

Hoe zeg je het ik ging een glas water halen en ik leip niet meer echt recht maar meer als een dronken baviaan.

qua smaak vind ik de casey wat minder niet vies hoor dat bedoel ik niet maar van wat zoeter hoe ik wel van.

maar het effect van deze is toch echt wel heftig te nomen.

Ga me best doen voor de vulcano maar vertrouw niet echt meer op me zelf.

 

Vulcano 205.

Smaak.

Op deze temperatuur kommen de meest smaken tot hun recht.

Merk een fruitige citroen smaak met wat zachter dennen en kruiden.

Aardse merk niet veel meer van.

ook licht de diesel.

dit is erg denk ik stiekem te kijken tot hoeveel ballon en de smaak er aan blijft legt die nog half vol naast mee.

Bij de lichte blijft de smaak langer en damp langer wat dikker.

Me voor keur gaat naar de buiten versie maar ik mag niet kiezen.

Dit is het eerste jaar dat ik verduister en tot op heden de best ruikende die ik verzorg mocht hebben.

 

Effect.

Weet eigenlijk niet wat ik nog moet schrijven.

Ik krijg wel erge trek maar om deze tijd nog eten is niet echt goed.

Maar het is wel positief.

Me hoofd hand verzwaard naar 1 kant en persoonlijk denk ik dat het niet lang meer gaat duren voor hier de hamsters het even over nemen brain zal strak offline zijn.

Ook er goed tegen pijn

 

De Casey is zeker een prettig wietje.

De smaak is ene goede afwisseling en het is echt een krachtig wiet waar je op den duur ook een kat plat mee krijg.

 

BTW (Casey Jones »»» Oriental Express (Trainwreck x Thailand) x ECSD v3 (Sour Diesel v 3))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Go Go Go.

F**** gassen met doe zooi.

De tanden doen wel pijn van het knarsen.

 

Soort: Black Domina #2 (Black Domina »»» {Afghanistan x Ortega Canadian} x {Northern Lights x Hash Plant})

 

Uiterlijk,.

 

gallery_1018_2673_126489.jpg

gallery_1018_2673_37357.jpg

gallery_1018_2673_233412.jpg

 

De Geur,

Zeer aparte geur heeft deze.

Het lijk op zo een zoete aarde kUSh.

Maar dan met een dikke vette anijs drop geur er aan.

Ook wel zacht met toch een wat sterke drop geur.

 

De Vulcano Smaak (205),

Toch iets aan de scherpe kant.

Maar die Drop anijs smaak is gewoon zo super toch is de S.A.D S1 lekkerder maar de #2 is vind ik qua smaak wat aparte dan #1.

De nasmaak blijft lang en is vettig.

Beetje ceder bijft hangen.

 

De Vulcano Effect,

ja het is zeker een fijne pijn/slaap/ontspanning soort.

Niet als je nog veel moet doen want denken is wat moeilijker maar gaat nog wel.

Aan de ene kant zin in dingen maar aan de ander kant wil ik blijven zitten.

Gaap ook al een tijdje en de ogen worden zwaar.

 

De verdamper (195 Graden) Smaak,

Wat een Verschil met #1 hier zit niet dat Fruitige tintje in.

Wel een zeer fijne anijs drop smaak.

Met op de achter grond wat ceder en musk ieder geval wat houterige.

Nasmaak is dikke anijs.

 

De verdamper Effect,

Thja het is niet slim om deze s`morgens te doen.

Lekker down in me hoofd niet depo down maar chill down.

Dit is een van de soorten die zODd erg kan waarderen als indica.

Dus ze zijn ontspannen zowel lichaam als geest.

Haal wat stres weg en werk positie hier tegen depressie`s.

 

Pijn en stress is weg.

Straks nog wat Tai Chi droppen en kijken als je dan nog vager word (Weet het andwoord al en is JA).

Horky + Nail BHO rip,

Horky + Nail BHO effect + ¿¿¿¿¿,

 

Korte samenvatting van de smaken,

Aardbei [ ] Aarde [4] Ammoniak [ ] Ananas [ ] Anijs [5] Banaan [ ] Bessen [ ] Bloemen/Flora [ ] Blueberry [ ] Boter [ ]

Bubblegum [ ] Ceder [ ] Chocolade [ ] Citrus [ ] Dennen [1] Drop [6] Druif [ ] Fris [ ] Fruit [1] Gist [ ] Gras [ ]

Grapefruit [ ] Hasj [1] Haze [ ] hazelnoten [ ] Hooi [ ] Kaas [ ] kastanje [ ] Kers [ ] koffie [ ] Kokos [ ] kruiden [2] Limon [ ]

Mango [ ] Meloen [ ] Menthol [ ] Mint [ ] Musk [ ] Nootmuskaat [ ] Noten [ ] Oranje [ ] Peper [ ] Perzik [ ] Petroleum [ ]

Sandelhout/zoethout [ ] Schimmel [ ] sinaasappel [ ] Skunk [ ] Spar [ ] Terpentine [ ] Toffee [ ] Vanille [ ] Zoet [3] Zuur [1].

 

Korte samenvatting van het effect,

Angst reliëf [8] Audio waarneming [5] Communiceren [4] Denk proces [3] Eetlust [5] Humor ervaring [4]

Mogelijkheid om uit te rusten of te zitten [9] Paranoia reliëf [8] Pijnbestrijding [8] Sex drive [1] Slapen [9]

Smaak waarneming [5] Verbeelding/Creativiteit [4] Visuele waarneming [4].

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja heb nu wel wat moeite met het verwoorden <_<.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je nagaan.

Eerste Dampen dan Tai Chi en dan dampen (Bloed loopt sneller + Dampen met diepe ademhaling) dan douche en dan weer een damp (Warm water bloed dunner).

Deze sound op.

 

Geloof me dat je hard gaat dan dus we gaan weer verder moet kiezen wel soort ik strak ga verslaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi zODd, super verslag, eerlijk to the bone, herkenbare bevindingen, ook de problematiek detectie in de wietjes zeer scherp opgemerkt.

Thanks broeder, love ur work <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Krasi,

Graag gedaan altijd toch een eer al die soortjes kunnen ervaren :P

 

 

Beste ,

Open grow was offline en wat foto`s staan daar.

En mocht je Firefox gebruiken legt het daar aan.

 

Binnen kort weer wat koffie klanten dus ook weer verslagjes...

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soort: Pakistan Valley(World Of Seeds)

 

Uiterlijk,

 

gallery_1018_2673_207713.jpg

gallery_1018_2673_226479.jpg

gallery_1018_2673_774925.jpg

 

De Geur,

Ruikt goed sterk doet me aan de S.A.D s1 denken qua geur sterkte.

Een heerlijke fruitige maar ook een wat frisse dennen geur.

Hoe gek het ook klinkt moet toch ook aan skunk/cheese denken.

Na een tijd beetje zuur/bitter maar ook een zeer aan genaamde geur.

 

 

 

De verdamper (195 Graden) Smaak,

Een zeer aparte smaak.

Een fruitige maar toch ook wat bitter.

De nasmaak van bosbessen met wat skunk/cheese (Blijft in me hoofd spoken).

Erg verfrissend met wat aardse/dennen.

 

De verdamper Effect,

La La La het is net als er een hyper chill big one injectie in je lichaam en brains geramd word

De verre high van de S.A.D s1 honey nu meteen terug op aarde gecrachst.

Een fijne vertraging in me denken en de dingen om me heen gaan ook vet slomo aan me voorbij.

Spieren zijn lekker aan het verslappen.

Nog geen zware ogen.

Ook geen para of zenuwen kick van de soort.

 

De weg naar de vulcano vind word moeilijk moet langs de raffinaderij.

Wens me good luck.

 

Morgen de rest ben de weg kwijt.

 

De Vulcano Smaak (205),

Wel ietsje scherper dan op 195 graden.

Het is nog steeds wel fruitig maar merk ook een beetje cheese dennen mix erdoor heen.

De nasmaak is wel wat kaaserig maar mega lekker.

De damp is ook mooi dik dus trichomes genoeg in de damp lol.

 

De Vulcano Effect,

je merk dat er iets meer CB* mee komt alles is net iets zwaarder en verdovende.

Nu is het effect wel veel meer down toe China.

Lichamelijk geeft het een verslapende/verdovende gevoel wat echt heel fijn is.

Van binnen is het net dat het een 38mc gaas voor je denken en gevoel gespannen is.

Dit zorgt ervoor dat alle shit denken en gevoel boven de 38 mc geblockt is.

In normaal Nederlands het vlak echt op een rustig en aan genaamde manier je denken en gevoel af.

Niet verdoofd maar veel minder op de voor grond.

Ogen worden nu wel zwaarder en me buik beging te blup blup dus wek ook eet lust op.

 

Korte samenvatting van de smaken,

Aardbei [ ] Aarde [ ] Ammoniak [ ] Ananas [ ] Banaan [ ] Bessen [ ] Bloemen/Flora [ ] Blueberry [ ] Boter [ ]

Bubblegum [ ] Ceder [ ] Chocolade [ ] Citrus [ ] Dennen [5] Drop [ ] Druif [ ] Fris [ ] Fruit [6] Gist [ ] Gras [ ]

Grapefruit [ ] Hasj [ ] Haze [ ] hazelnoten [ ] Hooi [ ] Kaas [2] kastanje [ ] Kers [ ] koffie [ ] Kokos [ ] kruiden [ ] Limon [ ]

Mango [ ] Meloen [ ] Menthol [ ] Mint [ ] Musk [ ] Nootmuskaat [ ] Noten [ ] Oranje [ ] Peper [ ] Perzik [ ] Petroleum [ ]

Sandelhout/zoethout [ ] Schimmel [ ] sinaasappel [ ] Skunk [2] Spar [ ] Terpentine [1] Toffee [ ] Vanille [ ] Zoet [ ] Zuur [2].

 

Korte samenvatting van het effect,

Angst reliëf [5] Audio waarneming [4] Communiceren [4] Denk proces [3] Eetlust [5] Humor ervaring [4]

Mogelijkheid om uit te rusten of te zitten [5] Paranoia reliëf [6] Pijnbestrijding [7] Sex drive [3] Slapen [6]

Smaak waarneming [4] Verbeelding/Creativiteit [4] Visuele waarneming [3].

 

Een aanrader voor mensen met onrust of pijn.

Wel een later op de dag/avond soortje of gewoon al vroeg voor apen gapen zitten.

 

Eentje die wel op zODd zijn lijstje komen als ik zaden ga aan schaffen kans dat er wat van world of seeds bij zit.

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je voor de rake review zODd!

Het is een bijzonder rustgevende soort met fijne smaak, heerlijke geur, korte bloei en dromerig effect waardoor je de pijn vergeet.

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker weten wat een heerlijke dit zaden worden besteld.

Leuk dat je eigenlijk niet zo een door gefokte DNA strain hoeft te hebben voor een heerlijke smaak en effect.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soort: Y Griega #3 13weken (De zweep) (Amnesia x Kali Mist) (enter)

 

Uiterlijk,

 

gallery_1018_2673_436514.jpg

gallery_1018_2673_135569.jpg

gallery_1018_2673_362487.jpg

gallery_1018_2673_334195.jpg

gallery_1018_2673_276686.jpg

gallery_1018_2673_426710.jpg

gallery_1018_2673_136256.jpg

 

De Geur,

Sweet met een tikje zuur ik ruik in #3 de Amnesia naar boven komen.

Toch ook die hasj achting kali mist geur wel licht maar herken haar (peper/koffie/kruiden/Citrus).

Citrus back to back hell yeah.

Terpentine is licht aanwezig.

 

De verdamper (195 Graden) Smaak,

Als eerste de hele kamer ruikt naar de damp.

Een mega sterke geur en heerlijk.

Echt ziek veel THC de damp is zo dik.

De smaak is een mega classic haze.

Zeer lekker de beetje zoete zuren smaak met de kruiden/dennen.

Het eerste wat binnen schiet is kauwgom.

 

De verdamper Effect,

Wat denk je kijk de THC op dit.

enter staat er ook om bekend om giechel/up/beetje trip wiet te kweken (Destroyer, wester wind, LSD).

Deze is ook weer een topper.

De kruising houd zich ook goed een zeer lekker effect.

Zit met veel energie en kan me erg goed contesteren maar wel mega chill in de brain.

 

De Vulcano Smaak (205),

Duurde even voor ik de vulcano gekick start krijg.

Maar het is gelukt.

De damp is weer mega dik toch is de damp goed te doen.

Had het op 205 scherper verwacht.

meer houtachtige smaak met de vulcano.

Maar dan voor smaak pak je De verdamper.

 

De Vulcano Effect,

brain shoot mode off, reboot.

gallery_1018_2502_83578.jpg

Zoals ik al melde een echt sterk soortje was toch even een moment met me verstand op een ander stukje aarde dan dat me lichaam was.

Werk ook zeer lang en zal zeker overdag erg aangenaam aan voelen.

Geen para, angst of zenuwen shit weer in deze.

Erg Creatief en zit van knalcore te genieten en moet zeggen dat ik wel meer geniet dan anders.

Word een leuke avond voel het nu all.

 

Korte samenvatting van de smaken,

Aardbei [ ] Aarde [1] Ammoniak [ ] Ananas [ ] Banaan [ ] Bessen [ ] Bloemen/Flora [ ] Blueberry [ ] Boter [ ]

Bubblegum [3] Ceder [ ] Chocolade [ ] Citrus [4] Dennen [ ] Drop [ ] Druif [ ] Fris [2] Fruit [2] Gist [ ] Gras [ ]

Grapefruit [ ] Hasj [3] Haze [5] hazelnoten [ ] Hooi [ ] Kaas [ ] kastanje [ ] Kers [ ] koffie [4] Kokos [ ] kruiden [4] Limon [ ]

Mango [ ] Meloen [ ] Menthol [ ] Mint [ ] Musk [1] Nootmuskaat [ ] Noten [ ] Oranje [ ] Peper [1] Perzik [ ] Petroleum [ ]

Sandelhout/zoethout [ ] Schimmel [ ] sinaasappel [ ] Skunk [ ] Spar [ ] Terpentine [1] Toffee [ ] Vanille [ ] Zoet [4] Zuur [4].

 

Korte samenvatting van het effect,

Angst reliëf [6] Audio waarneming [9] Communiceren [9] Denk proces [9] Eetlust [6] Humor ervaring [10]

Mogelijkheid om uit te rusten of te zitten [1] Paranoia reliëf [7] Pijnbestrijding [3] Sex drive [8] Slapen [2]

Smaak waarneming [9] Verbeelding/Creativiteit [10] Visuele waarneming [9].

 

Weer een zeer bijzondere strain waar ik blij om bent dat ik het heb mogen ontmoeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soort: Lemon Thai 12weken (Lemon Thai – Dutch Flowers Lemon Thai F2) (enter)

 

Uiterlijk,

 

gallery_1018_2673_124415.jpg

gallery_1018_2673_131335.jpg

gallery_1018_2673_61325.jpg

gallery_1018_2673_630982.jpg

gallery_1018_2673_158696.jpg

gallery_1018_2673_174737.jpg

gallery_1018_2673_708097.jpg

gallery_1018_2673_142443.jpg

 

Eat this.

post-20039-1355339442_thumb.jpg

 

De Geur,

Lichte mango met wat zuur.

Wel zag van geur en weer super sterk.

Zachtjes wat limoen.

Erg aangenaam.

 

De verdamper (195 Graden) Smaak,

Mango met limoen.

Zeker ook wat dennen/kruiden.

De nasmaak lijk wel wat spicy.

Zeer aparte smaak had het wel veel meer Limoen verwacht dat valt tegen.

Niet dat de smaak tegen valt nee zeer lekker had alleen in me hoofd limoen.

Je kan het wel denk je wat drinken te pakken cola maar er zit water in het glas dan die eerste slok die emotie dat speelde hier ook.

 

De verdamper Effect,

Wat een trip met erg veel up schopjes en een mega rush van euforie.

Een heerlijk ontspannen trip O zweef shit.

Zit te genieten van het effect lijk net een vliegen tapijt zo flowend door de sky.

Verheug me nu al op de vulcano ballonnen.

 

De Vulcano Smaak (205),

Zeker een stuk krachtiger qua smaak als in de verdamper.

Beetje haze op de keel.

Wel wat meer Limoen maar met zuur/zoet.

De nasmaak is wat moeilijk lijkt dennen met kruiden maar me keel is erg droog en schor van de ballon.

Wel weer mega ziek veel Trichomes de damp is ook dank genoeg.

 

De Vulcano Effect,

Love the lemon Thai feeling "Tôi ♥ Việt Nam".

gallery_1018_2502_95304.jpg

Wat een ziek gevoel zeg zit zeker weten ergens boven in een verdwaalde Melkweg of zonnen stelsel want hoe verder ik zweef hoe groter het leek.

Vet up en zin in veel dingen wel een erg zware up dus trip/euforie maten van up.

Niks onrustig gevoel alles is mega chill

Zal het dan echt rustig = rustig uitwerking.

 

Korte samenvatting van de smaken,

Aardbei [ ] Aarde [ ] Ammoniak [ ] Ananas [ ] Banaan [ ] Bessen [2] Bloemen/Flora [2] Blueberry [ ] Boter [ ]

Bubblegum [ ] Ceder [ ] Chocolade [ ] Citrus [ ] Dennen [2] Drop [ ] Druif [ ] Fris [ ] Fruit [ ] Gist [ ] Gras [ ]

Grapefruit [ ] Hasj [ ] Haze [ ] hazelnoten [ ] Hooi [ ] Kaas [ ] kastanje [ ] Kers [ ] koffie [ ] Kokos [ ] kruiden [5] Limon [4]

Mango [ ] Meloen [ ] Menthol [ ] Mint [ ] Musk [ ] Nootmuskaat [ ] Noten [ ] Oranje [ ] Peper [ ] Perzik [ ] Petroleum [ ]

Sandelhout/zoethout [ ] Schimmel [ ] sinaasappel [ ] Skunk [ ] Spar [ ] Terpentine [ ] Toffee [ ] Vanille [ ] Zoet [3] Zuur [3].

 

Korte samenvatting van het effect,

Angst reliëf [4] Audio waarneming [6] Communiceren [5] Denk proces [4] Eetlust [5] Humor ervaring [8]

Mogelijkheid om uit te rusten of te zitten [4] Paranoia reliëf [8] Pijnbestrijding [3] Sex drive [7] Slapen [3]

Smaak waarneming [8] Verbeelding/Creativiteit [8] Visuele waarneming [7].

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ga ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even ter verduidelijking.

(Voet soldaat)

gallery_1018_2502_14133.jpg

Gaan we weer nu Amnesia back to back dampen.

Hier hebben we de Noord Koreaanse war Amnesia klaar voor lauch het gaat het op nemen tegen de all mighty Noord Vietnamese Amnesia.

The war was started with the stealing off a holy strain from some holy temple in Châu Đốc, An Giang Province.

Let the games begin!!

 

Op naar --->lauch of the kernkoppen.

 

Soort: Amnesia (Amnesia »»» Super Silver Haze Probably) (Igrade)

 

Uiterlijk,

het ziet er echt ziek uit even een vergelijking.

Zoals

gallery_1018_2502_42934.jpg

 

De herbs.

gallery_1018_2673_78149.jpg

gallery_1018_2673_626781.jpg

gallery_1018_2673_278522.jpg

gallery_1018_2673_786312.jpg

gallery_1018_2673_272578.jpg

gallery_1018_2673_449709.jpg

gallery_1018_2673_113052.jpg

 

 

 

De Geur,

Een fijn Amnesia.

Een zeer dank achtige geur haze, zuur, zoet damm citrus, sparren.

De geur zijn na het grinden erg subtiel

De Terpentine geur is in minder mate aanwezig wat ik wel fijn vind.

Toch wel vette wietje nog hier in Holland ook de vorige soorten waren top noch.

 

Moest even die lemon thai effect temmen die hakte er goed in.

Oké kijken als ik me zelf nog kan kick starten.

 

De verdamper (195 Graden) Smaak,

Ook weer een genot vooral na een bakje Vietnamese trip thee.

Zeer zacht van smaal wel wat SSH invloed maar weer niet die haze door ram smaak.

Merk zeker sparren of fris/dennen.

De zuur is mooi in balans pas goed bij de zoete, citrus smaak.

Nasmaak een zachte terpentine/citrus smaak.

De smaak blijft ook super lang aan de dope.

 

De verdamper Effect,

De damp is dik en dank dus een Trichomes pusher.

Echt op het moment high en er staat echt knal harde stamp bass line op die door de staart knalt.

Ik stuiter high als een baviaan op de beat.

Ik zit al een tijd naar een piek te groeien alleen lijk de piek steeds verder weg dus toch hoe verder je zweeft hoe groter het leek nu 2 keer.

kan geen toeval zijn.

Ik ga no wat verder van daze dampen.

 

De Vulcano Smaak (205),

Gaan we aan de vulcano wis me luck.

gallery_20039_14976_52225.jpg

Behoorlijk zwaar en echt scherper dan in de verdamper.

je merkt de SSH echt goed nu.

Wel heerlijk moest alleen af en toe hoesten of dacht ik dan nee moets echt even hoesten.

Ze is nu iets minder fris en merkt minder de dennen.

Zit nu op ballon 2 en de smaak zit er nog aan zal melden.

BTW de damp is weer dank.

 

De Vulcano Effect,

Die afgekeurde noord Koreaanse waterstof bommen klappen wel in me hoofd.

De smaak was er bij ballon 3 redelijk wel nog wel dank damp.

Maar zo voel ik me.

Echt als me complete kop is op geblazen met helium.

Lekker space wiet.

 

 

Korte samenvatting van de smaken,

Aardbei [ ] Aarde [ ] Ammoniak [ ] Ananas [ ] Banaan [ ] Bessen [ ] Bloemen/Flora [ ] Blueberry [ ] Boter [ ]

Bubblegum [ ] Ceder [ ] Chocolade [ ] Citrus [5] Dennen [2] Drop [ ] Druif [ ] Fris [2] Fruit [ ] Gist [ ] Gras [ ]

Grapefruit [ ] Hasj [ ] Haze [5] hazelnoten [ ] Hooi [ ] Kaas [ ] kastanje [ ] Kers [ ] koffie [ ] Kokos [ ] kruiden [1] Limon [ ]

Mango [ ] Meloen [ ] Menthol [ ] Mint [ ] Musk [ ] Nootmuskaat [ ] Noten [ ] Oranje [ ] Peper [ ] Perzik [ ] Petroleum [ ]

Sandelhout/zoethout [ ] Schimmel [ ] sinaasappel [ ] Skunk [ ] Spar [6] Terpentine [5] Toffee [ ] Vanille [ ] Zoet [6] Zuur [6].

 

Korte samenvatting van het effect,

Angst reliëf [4] Audio waarneming [8] Communiceren [5] Denk proces [4] Eetlust [4] Humor ervaring [9]

Mogelijkheid om uit te rusten of te zitten [4] Paranoia reliëf [5] Pijnbestrijding [3] Sex drive [6] Slapen [3]

Smaak waarneming [7] Verbeelding/Creativiteit [9] Visuele waarneming [8].

 

"Kuroneko (黒猫様) is a black cat who reoccurs in the background"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanwege Noord korea,

And we men, the creatures who inhabit this earth, must be to them at least as humans and lowly as are the monkeys and lemurs to us. The intellectual side of man already admits that life is an incessant struggle for existence, and it would seem that this too is the belief of the minds upon dabheavens. Their world is far gone in its cooling and this world is still crowded with life, but crowded only with what they regard as inferior animals. To carry warfare sunward is, indeed, their only escape from the destruction that, generation after generation, creeps upon them.

 

Soort: Amnesia (Amnesia »»» Super Silver Haze Probably) (o.k)

 

ik zeg NEE! maar helaas al me braincells staan met open armen de Noord Vietnamese Amnesia te ontvangen.

gallery_1018_2502_138187.jpg

En willen duidelijk tegen het noord Koreaanse brain effect vechten.

 

Uiterlijk,

 

gallery_1018_2673_186855.jpg

gallery_1018_2673_404807.jpg

gallery_1018_2673_593402.jpg

gallery_1018_2673_595570.jpg

gallery_1018_2673_577936.jpg

 

De Geur,

De geur is meer zoet zuur en iets minder SSH achtig.

Beide heerlijk.

Terpentine Kick in duidelijk aanwezig heerlijke citroen er over en klap weer een top smaakje.

Wat een taak al dat proeven moet goed in conditie blijven.

 

De war verhit.

Yet across the gulf of Noord Korea, minds that are to our minds as ours are to those of the beasts that perish, intellects vast and cool and unsympathetic, regarded this earth with envious eyes, and slowly and surely drew their plans against us. We getting scrutinise.

 

De verdamper (195 Graden) Smaak,

Weer die kauwgom maar dan citroen kauwgom implodeerde in me mond.

Ook een zeer vette smaak eigenlijk zijn beide heerlijk.

Deze is wat meer citroen/fruitig.

Nasmaak van Terpentine/bessen/citroen gras like the rundvlees.

 

De verdamper Effect,

De braincells beginnen nu toch die war goed zat te worden paar vermomde commando`s erop af en dan chillen.

hhhm lets chill.

gallery_1018_2502_32371.jpg

Deze lijkt iets meer met een hamertje op de achter grond.

De vorige blijf wel iets meer trippie.

Nu hak deze er ook goed in fijne klap op de achter grond.

Ook geen angst/para/zenuwen shit.

Nu het vrede is lekker uit spaceshippen

 

Gaan we het reden?

Next stop twilight zone?

You're travelling through another dimension, a dimension not only of ... That's the signpost up ahead - your next stop, the Twilight Zone!" ... Beyond it is another dimension - a dimension of sound, a dimension of sight, a dimension of mind.

gO gO gO.

 

De Vulcano Smaak (205),

Zelfde verhaal als above iets scherper maar moest met deze niet hoesten.

Heerlijk zo heerlijk dat het wel de Twilight Zone moet zijn.

kauwgom citroen/fruitig.

Nasmaak van Terpentine/bessen/citroen.

Bij ballon 2 is da damp nog dank en smaak vol.

 

De Vulcano Effect,

Ja denk je nog een keer dan.

Ander versie.

Echt een op geblazen helium brain.

Als die nu een fart laat denk op mars?

Wel een steriele feeling dus niet het opdringerige onder buik gevoel

Behoorlijk upper kijken wanneer het hamertje komt.

 

Korte samenvatting van de smaken,

Aardbei [ ] Aarde [ ] Ammoniak [ ] Ananas [ ] Banaan [ ] Bessen [2] Bloemen/Flora [ ] Blueberry [ ] Boter [ ]

Bubblegum [ ] Ceder [ ] Chocolade [ ] Citrus [6] Dennen [3] Drop [ ] Druif [ ] Fris [ ] Fruit [ ] Gist [ ] Gras [ ]

Grapefruit [ ] Hasj [ ] Haze [3] hazelnoten [ ] Hooi [ ] Kaas [ ] kastanje [ ] Kers [ ] koffie [ ] Kokos [ ] kruiden [1] Limon [ ]

Mango [ ] Meloen [ ] Menthol [ ] Mint [ ] Musk [ ] Nootmuskaat [ ] Noten [ ] Oranje [ ] Peper [ ] Perzik [ ] Petroleum [ ]

Sandelhout/zoethout [ ] Schimmel [ ] sinaasappel [ ] Skunk [ ] Spar [ ] Terpentine [5] Toffee [ ] Vanille [ ] Zoet [6] Zuur [4].

 

Korte samenvatting van het effect,

Angst reliëf [4] Audio waarneming [6] Communiceren [4] Denk proces [3] Eetlust [6] Humor ervaring [8]

Mogelijkheid om uit te rusten of te zitten [4] Paranoia reliëf [5] Pijnbestrijding [4] Sex drive [7] Slapen [3]

Smaak waarneming [7] Verbeelding/Creativiteit [6] Visuele waarneming [7].

 

 

"Kuroneko (黒猫様) is a black cat who reoccurs in the background"

Share this post


Link to post
Share on other sites
You take the Heribei wax - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the SSH x CD = Super silver haze x (Cheese x diesel) Tincture - you stay in Wonderland and I show you how UP the blackdabbing-high goes.

 

Soort: SSH x CD Tincture (Super silver haze x (Cheese x diesel) (HerrerTubbie)

 

Uiterlijk,

Holy goud!!!

gallery_1018_3097_341878.jpg

gallery_1018_3097_435100.jpg

gallery_1018_3097_154830.jpg

gallery_1018_3097_328609.jpg

 

Test test...Hmmm.

gallery_20039_14976_27150.jpg

Ja moet hem schoonmaken 2 dagen flink van gebruikt.

gallery_20039_14976_3066.jpg

 

De Geur,

Een zalige zeer lichte SSH met cheese Diesel geuren zijn wel anders dan bij de plant zelf.

Dit is echt een lekker AHO.

 

 

De sNOb Smaak (205),

Thja een lichte smaak wel zwaar op de keel sommige kunnen toch wel je longen uit je lijf rammen.

Deze is erg goed te doen en ook geen plant smaak op het einde (Kort).

Je merk wel verschil in smak las met BHO erg grappig Heribei schiet voorbij.

 

De sNOb Effect,

Dit is echt hemels je word echt naar de ruimte geramt.

Niks wachten op het opkomen van gevoel gewoon niet zieken knal daar ga je.

Erg euforisch en ik word er mega vrolijk van en krijg altijd veel zin in alles.

 

Korte samenvatting van de smaken,

Aardbei [ ] Aarde [ ] Ammoniak [ ] Ananas [ ] Banaan [ ] Bessen [ ] Bloemen/Flora [ ] Blueberry [ ] Boter [ ]

Bubblegum [ ] Ceder [ ] Chocolade [ ] Citrus [2] Dennen [2] Drop [ ] Druif [ ] Fris [1] Fruit [ ] Gist [ ] Gras [ ]

Grapefruit [ ] Hasj [ ] Haze [ ] hazelnoten [ ] Hooi [ ] Kaas [2] kastanje [ ] Kers [ ] koffie [ ] Kokos [ ] kruiden [ ] Limon [ ]

Mango [ ] Meloen [ ] Menthol [ ] Mint [ ] Musk [ ] Nootmuskaat [ ] Noten [ ] Oranje [ ] Peper [ ] Perzik [ ] Petroleum [2]

Sandelhout/zoethout [ ] Schimmel [ ] sinaasappel [ ] Skunk [ ] Spar [ ] Terpentine [1] Toffee [ ] Vanille [ ] Zoet [1] Zuur [1].

 

Korte samenvatting van het effect,

Angst reliëf [9] Audio waarneming [8] Communiceren [9] Denk proces [8] Eetlust [4] Humor ervaring [9]

Mogelijkheid om uit te rusten of te zitten [1] Paranoia reliëf [8] Pijnbestrijding [3] Sex drive [9] Slapen [3]

Smaak waarneming [7] Verbeelding/Creativiteit [9] Visuele waarneming [10].

 

Die Dab heeft me zin geven om The Matrix te gaan kijken niet mijn film maar oké het zit erin.

 

Als ik na de flim nog besta dan toch de Heribei wax of SugarP.

 

" 黒猫様 "

Edited by zODd
Flubertube geadd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog wat verslagjes voor de

gallery_1018_2502_75713.jpg

 

Soort: Y Griega #1 10weken (De Hammer) (Amnesia x Kali Mist) (enter)

 

Uiterlijk,

 

gallery_1018_2673_323217.jpg

gallery_1018_2673_490866.jpg

gallery_1018_2673_528680.jpg

gallery_1018_2673_456838.jpg

gallery_1018_2673_93132.jpg

 

 

De Geur,

Vind haar iets minder sweet als de #3 wat meer koffie/aardse.

Toch merk je wel de Citrus en de peper/kruiden kickt er wat meer in.

Klinkt gek moet toch ook aan paddenstoelen denken als ik er boven ruik.

Merk wel de kenmerkende geur van de Amnesia en nu iets meer de Kali Mist.

 

De verdamper (195 Graden) Smaak,

Herkend hier de kali erg goed maar dan met een sweet Citrus na schop.

Zeer dikke damp weer maar het is ook wel THC rijk lol.

Nasmaak wat bessen achtig erg zacht en fijn merk ook wel wat resin plak in me mond.

Bij flink door dampen versterkte citrus smaak wel meer.

Blijven toch beide top strains en ze passen erg goed bij elkaar.

Doet me aan kester Kush denken klinkt ook als een mooie cross.

 

De verdamper Effect,

Wel wat meer body dan de #3.

Voel me wat minder hoog zweven nu snap ik de zweep en de Hamer beter ;) .

Een heerlijk verzachting van alles effect.

Geen stress, para, shit denken wat versterkt word.

 

De Vulcano Smaak (205),

Wat scherper dan de verdamper merk hier echt nog meer een aardse champignon smaak.

Wel met wat citrus.

en op de achter grond wat sweets.

Damp is mooi smaak tot aan 3 ballonnen.

 

De Vulcano Effect,

Zoals ik al beschreef is deze wat zwaarder in de hoofd.

Je zweeft wel maar minder hoog.

Je kent het wel als omhoog behalve de ogen niet.

Weer een aangenaam gevoel toch voor overdag zal ik sneller voor #3 gaan niks doen? dan word het #1.

Later nog de #2 testen.

 

Korte samenvatting van de smaken,

Aardbei [ ] Aarde [4] Ammoniak [ ] Ananas [ ] Banaan [ ] Bessen [ ] Bloemen/Flora [ ] Blueberry [ ] Boter [ ]

Bubblegum [ ] Ceder [ ] Chocolade [ ] Citrus [4] Dennen [1] Drop [ ] Druif [ ] Fris [1] Fruit [2] Gist [ ] Gras [ ]

Grapefruit [ ] Hasj [2] Haze [3] hazelnoten [3] Hooi [ ] Kaas [ ] kastanje [ ] Kers [ ] koffie [5] Kokos [ ] kruiden [ ] Limon [ ]

Mango [ ] Meloen [ ] Menthol [ ] Mint [ ] Musk [3] Nootmuskaat [ ] Noten [ ] Oranje [ ] Peper [5] Perzik [ ] Petroleum [ ]

Sandelhout/zoethout [ ] Schimmel [ ] sinaasappel [ ] Skunk [ ] Spar [1] Terpentine [2] Toffee [ ] Vanille [ ] Zoet [3] Zuur [3].

 

Korte samenvatting van het effect,

Angst reliëf [6] Audio waarneming [5] Communiceren [5] Denk proces [4] Eetlust [6] Humor ervaring [6]

Mogelijkheid om uit te rusten of te zitten [4] Paranoia reliëf [7] Pijnbestrijding [4] Sex drive [5] Slapen [4]

Smaak waarneming [5] Verbeelding/Creativiteit [5] Visuele waarneming [6].

Share this post


Link to post
Share on other sites

18+ drug testen.

 

 

tijd voor een nieuwe ronde, een gevecht tussen directe familieleden om roem en respect.

De beroemde, potente en mooie Amnesia haze (speciale cut) vs de schaarse en bijzondere s5.(origineel)

De s5 is een clone-only pheno van de Amnesia Haze, geselecteerd op de kortere bloeitijd, potentie en zoete smaak, in deze ronde wil ik ze tegen over elkaar zien vechten om te zien wie er nu de beste punten scoort op gebied van potentie, geur, opbrengst in gewicht en natuurlijk de smaak.

Ladies and gentelmen place your bets, de regels zijn....dat er geen regels zijn, alles is toegestaan.....get ready...FIGHT!!!!

 

Wat een eer om de scheitrechter bij deze mega hype battle te zijn.

Ben erg benieuwd wie wat en hoe gaat winnen.

 

Er zullen 3 Knie/ellebogen/voet lanceringen plaats vinden en bij gelijk aantal punten een 4 de.

 

Riemen vast? lanceer platform klaar? aftellen gekick start.

 

lancering 1 K.O (Braindeath) on arrival.

 

gallery_1018_2502_475666.jpg

Soort: s5 (cross zie quote) (Krasi) "Topic"

 

Uiterlijk,

post-20039-1356286668_thumb.jpg

gallery_1018_2673_607789.jpg

gallery_1018_2673_742010.jpg

gallery_1018_2673_646852.jpg

gallery_1018_2673_456648.jpg

gallery_1018_2673_353331.jpg

Voelt erg compact en ziet er mega goed uit.

Veel maar dan ook veel Trichomes.

Mooi de amber gloeit die er steeds meer in komt zeer goed teken.

Dus super moment van ophangen.

Erg vroeg geoogste Amnesia/SSSH/SLH ect geven me met dampen een para gevoel.

Deze kwaliteit kom je niet vaak tegen oké op de meeting maar deze is wel echt mega.

 

De Geur,

Als eerst verwelkomen we de zoet/zure lucht.

Dit is ook meteen 1 van de verschillen met de Amnesia Haze die heeft ook het zoet/zure maar minder diep en bij de Amnesia Haze zit nog een Perzik geur.

De s5 heeft een diepe geur die erg lekker is als de ik aan het grinden ruikt het hele huis er na (Mega huis klein wel).

De s5 heeft ook een iets van lichte Terpentine geur wat meer richting SSH gaat ook wel vaag lijk wel kaas achtige geur heel ver op de achter grond niet zo een cheese (Skunk #1 pheno) maar wel wat licht erop lijkt.

Mega fris als er een windje door je neus trekt.

 

De verdamper (195 Graden) Smaak,

Iets scherp in De Verdamper maar wel te doen.

Echt ziek veel vapo produceert dit zeg.

heerlijk zoet/zure Chinese damp wat heerlijk in je mond komt.

De nasmaak is ook erg aanwezig van de kaasmerk niks in de smaak terug denk een error braincell.

Wel een licht Terpentine die wel erg fris is.

Smaak blijft er lang aan.

 

Sorry heb even een soft soundje nodig wat een dope.

De verdamper Effect,

Wat eeen drugs zeg.

Voor het eerst dat ik me kan herinneren zit ik nu al af te vragen als ik alles wel vanavond kan battlen.

Want vergeet niet s5 "een gezondheidsclassificatie voor het leger (S5 houdt in dat men 5 heeft gescoord op geestelijke Stabiliteit)"

Me hele hoofd loop met helium vol en ben niet echt meer aanwezig.

Erg heftig in een erg goede zin.

No para of het onder buik opdring gevoel echt een heerlijkflow die naar een piek to gekick start is.

Word na een tijdje toch wat wazig en stijgt nog steeds naar een piek.

 

Met ander woorden deze damp kwam aan als een uit de lucht elleboog op me pan en me brainscellen door elkaar vlogen.

 

 

 

Round 2, back from the K.O. 8 tellen

 

De Vulcano Smaak (205),

Beetje zelfde als in De verdamper ook wel beetje scherp.

Ook lijk er nu wat van kruiden door te komen.

Maar het blijft zeker heerlijk snap nu steeds meer de hype (verschillende Amnesia mogen testen).

Smaak blijft er ook erg lang aan bij ballon 3 zat er nog vol op smaak aan.

 

De Vulcano Effect,

Thja bij komen van 8 tellen.

Vergat meerder keren dat ik een ballon aan het dampen was.

Had bij de 4de ook echt wel moeite.

Zit wel vet in een lifeset en heb ook wel zin in wat te doen.

Echt super sterk.

 

Korte samenvatting van de smaken,

Aardbei [ ] Aarde [ ] Ammoniak [ ] Ananas [ ] Banaan [ ] Bessen [ ] Bloemen/Flora [ ] Blueberry [ ] Boter [ ]

Bubblegum [ ] Ceder [ ] Chocolade [ ] Citrus [6] Dennen [ ] Drop [ ] Druif [ ] Fris [4] Fruit [ ] Gist [ ] Gras [ ]

Grapefruit [ ] Hasj [ ] Haze [5] hazelnoten [ ] Hooi [ ] Kaas [1] kastanje [ ] Kers [ ] koffie [ ] Kokos [ ] kruiden [ ] Limon [ ]

Mango [ ] Meloen [ ] Menthol [ ] Mint [ ] Musk [ ] Nootmuskaat [ ] Noten [ ] Oranje [ ] Peper [ ] Perzik [ ] Petroleum [ ]

Sandelhout/zoethout [ ] Schimmel [ ] sinaasappel [ ] Skunk [ ] Spar [ ] Terpentine [3] Toffee [ ] Vanille [ ] Zoet [7] Zuur [7].

 

Korte samenvatting van het effect,

Angst reliëf [5] Audio waarneming [7] Communiceren [5] Denk proces [5] Eetlust [7] Humor ervaring [8]

Mogelijkheid om uit te rusten of te zitten [3] Paranoia reliëf [6] Pijnbestrijding [4] Sex drive [6] Slapen [4]

Smaak waarneming [7] Verbeelding/Creativiteit [6] Visuele waarneming [7].

 

 

 

 

Soort: Amnesia Haze (cross zie quote) (Krasi) "Topic"

 

Uiterlijk,

post-20039-1356286340_thumb.jpg

gallery_1018_2673_566193.jpg

gallery_1018_2673_128807.jpg

gallery_1018_2673_336008.jpg

gallery_1018_2673_328962.jpg

Voelt ook echt mega compact de s5 lijk wat zwaarder met het zelfde volume.

 

De Geur,

Ook Hier win voor mijn de s5 de geur is echt dieper aanwezig.

Het is zeker niet slecht maar er kan er maar 1 winnen.

Als je haar grind dan komt er wel een dieper geur.

De zuur is wat zachter in de Amnesia Haze en er zit een wat sterke fruit geurtje aan.

 

Round 3 kniestoot vanuit de clinch op me ribben.

Recentelijk werd door National Geographic wetenschappelijk vastgesteld dat de kniestoot vanuit de clinch de sterkste aanval met de benen is in alle martial arts. Melchor Menor, was de persoon die deze techniek uitvoerd op een 'dummy' met meetsensoren. Op een persoon zou de impact van de techniek de ribben verbrijzeld hebben. De borstkas zou met maar liefst 5 centimeter ingedeukt worden, met als gevolg ernstige interne bloedingen.

 

gallery_1018_2502_239817.jpg

 

De verdamper (195 Graden) Smaak,

De smaak zeg het is wat zachter maar ook minder diep.

kan geen winnaar vinden hier die damper maakt beide wietje als er een cannabis ezel oops engel over je tong pist.

Zoet met een zachter zuur wat kruiden en ook die frisse smaak er door.

Er komt ook wat perzik of sinaasappel smaak bij dus echt heerlijk.

Smaak blijft ook lekker lang en weer een dikke vapo.

 

De verdamper Effect,

Man oh man why?

Foutje voor het effect had ik het beter anders som kunnen doen.

Deze pomp toch een wat puurder helium in me braincells waard door ik toch wel wat minder met de zwaarte kracht te maken heb.

Ze is meer tripie en up maar niet dat ik daar mee zeg dat de s5 zwak is nee echt niet dat is een verhaal apart.

Geen rot feeling dat goed.

Weet allen niet als ik de tocht naar de vulcano nog red.

Wens me succes.

 

Wegens gelijk spel een 4de lancering (Voet only).

 

Round 4 een 'teep' (voet jab) in me ballen en uit me lichaam vliegen.

 

De Vulcano Smaak (205),

De smaak is wat schraal wel nu een beetje kaas/skunk ver op de achter grond.

Zachte zoet met wat zuur.

Ook weer dikke damp bij de 3de ballon ook nog vol op smaak.

de s5 damp wat gemakkelijker weg op 205.

 

De Vulcano Effect,

Deze is wat ik al melde wat euforische maar moet toe geven nu zo anti depri als Wester wind, Destroyer of Y Griega #3.

Maar ik ben de zODdetheker en vind het leuk met effecten te spelen.

Het zeker een up/high die niet het denk en gevoel te veel versterkt wel een erg grote Verbeelding nu.

 

Korte samenvatting van de smaken,

Aardbei [ ] Aarde [ ] Ammoniak [ ] Ananas [ ] Banaan [ ] Bessen [ ] Bloemen/Flora [ ] Blueberry [ ] Boter [ ]

Bubblegum [ ] Ceder [ ] Chocolade [ ] Citrus [3] Dennen [ ] Drop [ ] Druif [ ] Fris [4] Fruit [3] Gist [ ] Gras [ ]

Grapefruit [ ] Hasj [ ] Haze [4] hazelnoten [ ] Hooi [ ] Kaas [1] kastanje [ ] Kers [ ] koffie [ ] Kokos [ ] kruiden [ ] Limon [ ]

Mango [ ] Meloen [ ] Menthol [ ] Mint [ ] Musk [ ] Nootmuskaat [ ] Noten [ ] Oranje [ ] Peper [ ] Perzik [5] Petroleum [ ]

Sandelhout/zoethout [ ] Schimmel [ ] sinaasappel [3] Skunk [1] Spar [ ] Terpentine [1] Toffee [ ] Vanille [ ] Zoet [5] Zuur [3].

 

Korte samenvatting van het effect,

Angst reliëf [5] Audio waarneming [9] Communiceren [8] Denk proces [8] Eetlust [5] Humor ervaring [7]

Mogelijkheid om uit te rusten of te zitten [1] Paranoia reliëf [5] Pijnbestrijding [5] Sex drive [6] Slapen [3]

Smaak waarneming [8] Verbeelding/Creativiteit [8] Visuele waarneming [7].

 

s5: compactheid maar ben geen ervaring deskundige dus kan beter door een real grower bepaald worden.

s5: geur.

Amnesia haze / s5: smaak.

s5: als je wat meer last van de zwaarte kracht wilt hebben, Amnesia Haze voor een wat puurder helium in me braincells.

 

Als ik me ballen moet verwedden dan zal ik voor de s5 gaan.

 

Tijd om te gallery_1018_2502_13576.jpg

 

Wil er nog wel aan toe voegen dat deze damp avond eentje is dat als ik 110 ben met een verdamper in me smoel de laatste levens dampjes neem en terug denk deze smaken zeker weten terug komen en wie weet als ik niet dement ben de naam Krasi.

 

Echt vette shit Krasi dit niveau zal niet iedereen bereiken.

 

Krasi fijne feest dagen gewenst.

Zal een dabje nemen en aan je denken.

gallery_1018_2502_409592.jpg

How how how SantaDabber Dabs again.

.

/zODd

Edited by zODd
Dabbing hooligan bij Dabbing corporation

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...