Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DonBone

test: Advanced Nutrients Kushie kush

Recommended Posts

jup dit zijn de laatste twee weke, ze staan nu op water en brood :wacko: ze stonden al met de voetjes in de bat mix of all mix, een van de twee :rofl, dus moest al voorzichtig zijn met voeden, heb gew8 tot de 6e of 7 e week vanaf ontkieming voor ik ze begon te voeden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben het is even gaan checken,4 ml connaisseur + die kush toestanden dan zit ge op een ec van meer dan 3 + u water ec der nog bij :wacko:

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

met water ec op mijn meters rond de 2.0, ph rond de 7.0

 

Vanaaf weer nieuwe fotos, moet ffies w88 op de camera, twee planten staan op punt van omvallen, die worden strakjes nog vast gezet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er heerlijk uit :rofl laatste weekjes,mooie herfst,spannend :wacko:

Benieuwd naar de verschillen tussen de twee!!

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry allemaal dat er gister geen fotos meer waren, liep hier vol met platte petten en wilde ffies geen risicos nemen, heb de lampen uit gedaan en niet zonder een goed gevoel, tien minuten nadat alles uit was stond de netbeheerder in zijn busje voor in de straat. weer een minuut of tien later werd er een deur ingebeukt :S

 

vanaaf probeer ik fotos te maken, of het lukt weet ik nie, beloof niks meer :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

DonBone waarschijnlijk hebben ze jou niet gezien dan, anders hadden ze wel tegelijkertijd jou deur ook ingebeukt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan hadden ze die ander al in de smiezen en was het puur het laatste stukje bewijs vergaren voor een huiszoeking..

ik zou me er ook niet meer druk om maken.. :wacko:

 

edit: zie je nu al duidelijk verschil in met of zonder kushiekush..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spannend,zo'n beetje ambiance int straat :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

een duidelijk verschil zie ik nog niet echt, de kushykush kant heeft een aantal briljante toppen er tussen zitten, maar de niet kushykush kant ook, moet er wel bij melden dat in de niet kudhykush kant er wat meer kleinere topjes te vinden zijn, denk dat de lagere regionen van de planten het verschil gaan maken.

 

maak me er idd niet meer druk om, maar heb ook een vriendin die wel wat stress kreeg, vandaar ook ff de stekker er uit, toen ik stedin zag was ik toch wel ff blij dat ie er uit was :rofl weet nie waarom, want als ze komen, komen ze toch :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto tijd:

 

eerste twee fotos vergat ik de witbalans goed te zetten:

 

Dit maal een paar toppen op de foto, morgen weeroverzicht fotos:

 

gallery_28995_13024_2546190.jpg

 

gallery_28995_13024_1822387.jpg

 

gallery_28995_13024_3084341.jpg

 

gallery_28995_13024_4547057.jpg

 

gallery_28995_13024_1748931.jpg

 

gallery_28995_13024_3040618.jpg

 

tot morgen maar weer,

bone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie pics Bone, ze trekken mooi bij,....benauwde situatie bij je daarnet, hartslag in je keel moment :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dikke blow opgestoken, plus ffies met vriendin spelen doen wonderen :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De overzicht fotos van vandaag:

 

Links:

 

gallery_28995_13024_138984.jpg

 

Rechts:

 

gallery_28995_13024_1469320.jpg

 

het zijn niet de beste fotos ter wereld, probeer vanaaf als het licht uit is nog wel ffies me best te doen met de flitser :wacko:

 

prettig wietend allemaal,

bone

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok na het water geven van vandaag merkte ik op dat de twee kleine plantjes aan de linkerkant er wel heel erg slecht bij staan.

ze hebben inmiddels al een week geen water meer gehad maar de potten zijn nog steeds loodzwaar, ik zit er aan te denken om ze zo nog een kopje kleiner te maken zodat ik niet met zwakkere exemplaren de laatste weekjes ingaat. Dit ivm dat een verzwakte plant gevoeliger is kwa toprot.

 

Beetje advies van degene die dit topic volgen zou wel op prijs gesteld worden.

 

grtz,

bone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn,pech :wacko:

zijn ze er zo slecht aan toe die 2?(foto'tje)

Wel een punt natuurlijk,verzwakt idd meer kans op toprot..

Komaan growers,laat jullie licht hier es over schijne :rofl

 

greets aghori

Share this post


Link to post
Share on other sites

das het punt aghori, ze zitten dus verstopt achter de rest, kom er nie bij met me camera, kan ze zelf net zien, bladeren rond de top hebben allemaal hun kopjes laten hangen, pot is zover ik hem kan optillen in die positie, veel zwaarder als de rest.

 

neem vanaaf de beslissing, hopelijk nog wat meer advies...

Share this post


Link to post
Share on other sites

okies, week 7 dag 1

 

gallery_28995_13024_998031.jpg

 

gallery_28995_13024_503877.jpg

 

gallery_28995_13024_451292.jpg

 

tot de volgende update maar weer,

bone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beginnen serieuze knuppels te worde :rofl

Hoe ist afgelopen met de twee kleine planties?

greets Aghori

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig hoor Bone :rofl

Je dames zien er mooi uit en lekker vol.Succes nog even die laatste 2 weekjes.

Schitterende specs heb je daar btw op je temp/hygro meter kerel...daar teken ik ook voor :rofl

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@aghori, kleintjes staan nog, nog geen beslissing genomen, blaadjes waren gister weer eits rechter getrokken.

 

@zeebodem, mooie specs ja, vandaag ietsjes slechter, 32,2 in het hok :S

 

@kantklos, ze gaan primadonna, maar na deze ronde gaat die stekker er ffies uit, voor oa groot onderhoudt, kwam net een week of twee te vroeg, helaas.

 

@topic na het onderhoudt zal ik een nieuwe ronde er in zetten, 65 liter mapito per plant, drie planten in het hele hok :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

net water gegeven, leek wel domino d-day :S drie planten volledig plat gegaan, nog mazzel dat ze de goeie kant opliggen, anders was de rest ook gegaan.

 

volgende ronde komt er weeer kronocaïne te staan, drie stuks, ik gaat op zoek naar de amesia pheno en de herijuana pheno, hiervan wil ik wat stekken halen en als moeders houden.

 

De stekken van deze ronde hebben uhhhhhhhhhhhh door ehhhhhhhhhhhhh gebrek aan tijd en zo het helaas niet geredt :rofl

 

vanaaf of morgen weer fotos.

 

grtz,

bone

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi de kleintjes zijn om (verwacht geen monster score, 5 gramn per plantje ben ik al blij mee), zagen er niet meer uit, verwelkde bladeren terwijl de pot goed nat is, bij nader onderzoek, drie budjes met rot er in gevonden, gelijk weg geflikkerd.

 

Keuze is nu ook gemaakt, aankomende week gaan ze om, zal geen monster oogst worden, maar meer dan genoeg om mij een maand of vijf aan het roken te houden, ik kan dan in alle rust nieuwe ronde voorberreiden. Wil oa van advanced nutrients de koeler gaan proberen in combo met een chiller. Verder zal; de tent een kwartslag gedraaid worden, zo kan ik zelf beter de toevoer van verse lucht regelen

 

Fotos moet ik hellaas nog ffies uitstellen voor jullie aangezien de camera met mijn vriendin mee is, hoop hem vanaaf te hebben voor het licht uitgaat en dan schiet ik er nog wel een paar :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok de fotos, deze keer alleen maar wat topjes er op gezet :rofl

 

gallery_28995_13024_645046.jpg

 

gallery_28995_13024_1077190.jpg

 

gallery_28995_13024_773543.jpg

 

gallery_28995_13024_367090.jpg

 

gallery_28995_13024_1692581.jpg

 

gallery_28995_13024_1276195.jpg

 

gallery_28995_13024_320827.jpg

 

gallery_28995_13024_541562.jpg

 

tenslotte nog een micropito chemdawg topje, deze staat al een maand of wat stil, blijft mooi groen en gaat nog ffies door als de diamond girls omliggen

 

gallery_28995_13024_40044.jpg

 

op of aanmerkingen zijn altijd welkom :rofl

 

greetz,bone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van de kleintjes Bone, maar ik zie toch ook mooie toppen, die nog wel even moeten en dus alleen maar mooier gaan worden :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...