Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

polletje

PUK support

Recommended Posts

Even nog een hele dikke BIG UP voor PUK Support.

Nesta blij. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad ook al een bestelling gedaan bij puksupport alles keurig netjes verpakt en snel geleverd enigste min puntje maar niet hun schuld ze hadden netjes op de verpakking gezet zoals gevraagd "niet afleveren bij de buren""

3 keer raden waar k mn pakketje moest halen maar was gelukkig wel discreet verpakt :P

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeie shop voor kleine bestellingen , eens je bestelling wat groter is leveren ze niet meer. ( naar België )

Share this post


Link to post
Share on other sites

MMM digi weet zeker dat ik verder weg zit dan jouw :wub:

 

En was helemaal geen probleem met leveren in buitenland , alles netjes verpakt en prima geregeld . :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja dat zal je zelf het beste weten digi , vertel alleen dat ik er helemaal geen problemen mee had . :P

 

Zou ze dan toch even een mailtje sturen mischien wat verkeerd gegaan .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo digi dit is het probleem :wub: dus dan weet je dat voor de volgendekeer . Wat een mailtje allemaal niet kan doen he :P

 

Dit is het mailtje van PUK:

 

 

Als de bestelling boven de dertig kilo komt dan kan ik het niet meer versturen met tnt en dan wordt het een pallet verzending en dan geven we ook vaak nog een goede korting op een grote bestelling. En de website kan dan geen goede verzend indicatie meer maken !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

Dit is alleen voor het buitenland , binnen Nederland is boven de 30kg met postnl geen probleem .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik zat vanuit België met het probleem van de grote en zware verzending via de site.....

 

Ik ben echter gewoon mijn auto ingestapt en naar Edam gereden... (na enkele mails... :D ) Fantastisch leuke mensen! Super-goede ontvangst en uitleg....

Mooie korting erbovenop, dus de moeite om naar ginder te rijden echt helemaal waard. Rob is een man die duidelijk leeft voor zijn zaak en ervan geniet om zijn klanten de service te bieden die ze verdienen.

 

Een aantal weken later ook een kleinere bestelling geplaatst via verzending. En ook dit was in no-time in orde en gefikst!

 

TOP-Growshop! Mooie prijzen, super-service en een degelijke uitleg indien je ernaar vraagt.

 

 

Kortom, doe zo verder Rob! :verrygood

 

 

Grtz, Rookpluim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat een mailtje allemaal niet kan doen he :verrygood

 

dus ge denkt dat ik daar niet aan gedacht heb fzo?

probleem was dat de site zij dat ik een mail moest sturen,en als ik een mail stuurde zijden ze dat het via de site moest,als ge het dan toch perse wilt weten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik zie hem ook al niet ?

Geen beschermingsgeld betaald ?

Of misschien een foute avatar ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...