Nesta 8 Posted October 5, 2012 Even nog een hele dikke BIG UP voor PUK Support. Nesta blij. Quote Share this post Link to post Share on other sites
agent orange 720 Posted October 5, 2012 inderdaad ook al een bestelling gedaan bij puksupport alles keurig netjes verpakt en snel geleverd enigste min puntje maar niet hun schuld ze hadden netjes op de verpakking gezet zoals gevraagd "niet afleveren bij de buren"" 3 keer raden waar k mn pakketje moest halen maar was gelukkig wel discreet verpakt suc6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
digi 2 Posted October 5, 2012 goeie shop voor kleine bestellingen , eens je bestelling wat groter is leveren ze niet meer. ( naar België ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Podhead5x 32 Posted October 5, 2012 MMM digi weet zeker dat ik verder weg zit dan jouw En was helemaal geen probleem met leveren in buitenland , alles netjes verpakt en prima geregeld . Quote Share this post Link to post Share on other sites
digi 2 Posted October 5, 2012 ja ik lul maar wat he ...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Podhead5x 32 Posted October 5, 2012 Tja dat zal je zelf het beste weten digi , vertel alleen dat ik er helemaal geen problemen mee had . Zou ze dan toch even een mailtje sturen mischien wat verkeerd gegaan . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Podhead5x 32 Posted October 6, 2012 Zo digi dit is het probleem dus dan weet je dat voor de volgendekeer . Wat een mailtje allemaal niet kan doen he Dit is het mailtje van PUK: Als de bestelling boven de dertig kilo komt dan kan ik het niet meer versturen met tnt en dan wordt het een pallet verzending en dan geven we ook vaak nog een goede korting op een grote bestelling. En de website kan dan geen goede verzend indicatie meer maken ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
yim 0 Posted October 6, 2012 Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten Dit is alleen voor het buitenland , binnen Nederland is boven de 30kg met postnl geen probleem ..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rookpluim 0 Posted October 26, 2012 Ook ik zat vanuit België met het probleem van de grote en zware verzending via de site..... Ik ben echter gewoon mijn auto ingestapt en naar Edam gereden... (na enkele mails... ) Fantastisch leuke mensen! Super-goede ontvangst en uitleg.... Mooie korting erbovenop, dus de moeite om naar ginder te rijden echt helemaal waard. Rob is een man die duidelijk leeft voor zijn zaak en ervan geniet om zijn klanten de service te bieden die ze verdienen. Een aantal weken later ook een kleinere bestelling geplaatst via verzending. En ook dit was in no-time in orde en gefikst! TOP-Growshop! Mooie prijzen, super-service en een degelijke uitleg indien je ernaar vraagt. Kortom, doe zo verder Rob! Grtz, Rookpluim Quote Share this post Link to post Share on other sites
digi 2 Posted October 26, 2012 Wat een mailtje allemaal niet kan doen he dus ge denkt dat ik daar niet aan gedacht heb fzo? probleem was dat de site zij dat ik een mail moest sturen,en als ik een mail stuurde zijden ze dat het via de site moest,als ge het dan toch perse wilt weten Quote Share this post Link to post Share on other sites
Alucard 2 Posted October 29, 2012 de banner van puksupport is weg ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nighthaunter 1 Posted October 31, 2012 Ja ik zie hem ook al niet ? Geen beschermingsgeld betaald ? Of misschien een foute avatar ? Quote Share this post Link to post Share on other sites