Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

groenefingers

iemand ervaring met maken grondhash?

Recommended Posts

Tof dat je het hele proces zo hebt beschreven.

Die peperige smaak is iets wat ik herken uit het buitenland (warme cannabislanden) van wiet die soms zo word bewaard dat het ook wat gaat fermenteren.

Dat zuivere en niet hoeven hoesten is misschien de reden voor het bestaan van deze methode lijkt mij.

Wat betreft schimmelhash. Ik heb weleens gelezen dat het niet met opzet was dat de hash ging schimmelen maar dat het door onvoorzichtigheid/onverschilligheid gebeurde (export naar buitenland). Dat mensen het toen zo goed vonden was dan dus ondanks en niet dankzij de schimmel. (Ik was er niet bij, dit heb ik gelezen.)

Ammoniak is zeker toxisch voor je lichaam dus blijf uitkijken. .

 

 

 

Over cobs kan je hier wat lezen https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=3...;highlight=cobs

Het is een methode om wiet in maisbladeren of andere bladeren of papier te wikkelen en daarna te begraven in de grond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi space,

dank voor je leuke reaktie!

Top die link, klinkt erg bekend allemaal, zag ook dat iemand het had over een sweatcure vooraf aan het ingraven, dat heb ik ook geprobeerd, maar dan moet je echt geen rotje erin hebben, want dat is vragen om ellende!

Ik heb mijn bol in een pot gedaan binnen in de kamer, in je kweekhok zal t nog beter gaan vanwege de warmte, maar zoiezo die fermentatie lukt! beetje vocht in de grond is volgens mij niet erg, als je maar geen water geeft, maar misschien echt droge aarde beter??? kweet t niet!

 

Ja die schimmelafghaan daar waren mensen lyrisch over vroeger, ik ook natuurlijk, en dan zijn we er allemaal ingestonken.

amoniak , ja vandaar die lange rijpingstijd, die jongens hebben het ook over maanden!

Ik ga beide plakken over een maand weer testen(roken) en zal t dan hier vertellen!

Heb je apetor gezien?? met zijn grondhash!!

:spliff:

 

groetje bart!

Share this post


Link to post
Share on other sites

WoW, ik zat al een hele tijd te wachten op een update van dit topic .

wat een mooie plak hash ziet dat eruit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah bedankt voor je post! Dat stimuleert om er mee door te gaan. :spliff:

 

t is toch niet meer dan een vette rijksdaalder hoor, mischien bedriegt de foto iets!

 

Op de link van space, kom je in afrikaanse sferen; ik las dat zij de bal voor het ingraven niet zo erg hard persen zoals ik gedaan heb, heb nu wel een knalhard goedje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de oostkust van Afrika ook eens wiet mogen roken. Zat verpakt in bruin bakpapier.

Zodra de plant klaar was trokken ze hem uit de grond, wortels eraf en dan de gehele plant, inclusief bladeren, takken en zaadjes werden in korte tijd gedroogd en daarna samengeperst en in doseringen verdeeld.

 

Na het uitpluizen heb je dan een joint en een hoop afval. :spliff:

Was wel goed te roken overigens, aardse/herbal smaak en totaal niet scherp... maargoed onder de afrikaanse zon wil dat wel.

Hash was daar niet te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, zou toch het klimaat zijn begin ik zolangzamerhand te denken, dat ze voor deze techniek van conserveren gebruiken, denk tegen het snelle uitdrogen1 Mooi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze mag weg :spliff:

was een poging om een filmpje te plaatsen, ondanks alle hulp, gaat niet lukken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is tien voor 12, 2011, en heb een half uur geleden m,n stufje weer gerookt!

Ik BEN KNALLEND STONED! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...