Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Vermicelli

Wie kan het verklaren?

Recommended Posts

misschien wel leuk voor de mensen hier, de strainhunters in marokko, gaat in dit geval over marokaanse hash e.d.

 

http://www.strainhunters.com/

 

filmpje van 45 minuten ongeveer (als je deel 1, afrika en deel 2, india nog niet gezien hebt, zou ik die eerst/ook kijken, gewoon amusement me wat achtergrond info en veel mooie beelden)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het begin zat het misschien tussen me oren. Totdat ik het echt ging testen en niet wist wat ik rookte door middel van 2 joints draaien. Voelde me van wiet, en dan heb ik het over het algemeen over de sativa wiet) niet lekker.

 

 

Haha stonetwisted, zal ik je is wat vertellen. Ik heb dat al als ik nuchter ben. Ik rook juist af en toe hasj om daar van af te komen haha:P Wat een wereld hé

 

Hensie, leuk man die filmpjes, had het nog niet eerder gezien. Ik ga er is lekker voor zitten. Die marokko reportage is iig al heel mooi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan ook geen wiet roken.

Gisteren gedaan en ging meteen keihard

was gewoon niet relaxt meer. ik ging me zorgen maken over dingen die nergens overgaan.

Met hasj heb ik dat niet.

Dan ben ik gewoon relaxttttt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
De afwezigheid van CBD lijkt een belangrijke rol te spelen in de ontwikkeling van

psychoses.

Teveel koffie krijg je ook psychoses & word je ook para van.

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelf heb ik het tegenovergestelde, ik kan niet goed tegen dat slome/slaperige bij indica's, ben zelfs eens flauwgevallen(met lage bloeddruksymptomen) van een joint skunkafghaan wat een vrij stevig indica-effect had(maar had ook niet veel gedronken de avond dus mogelijk ook deels dehydratatie)

ik kan je zeggen dat waarschijnlijk niet alle hasj prettig voor je is, heb zelf namelijk een paar soorten hasj die ik wel fijn vind

nepal bijv. (wat van sativa gemaakt wordt)

en heb nu wat manali, en dat is ook echt superhigh, en merk er ook wel wat paranoia van(waar ik juist geen problemen mee heb)

maar meeste hasj wordt va indica gemaakt(ik heb dus vaak bij hasj dat ik de smaak wel lekker vind maar het effect minder)

 

maar veel shopwiet vind ik juist teveel indica, kan er wel van genieten als ik met vrienden ben maar als ik in m'n eentje stoned ben val ik gewoon in slaap of ben ik de slaap teveel aan het vechten

 

bij eigen kweek zou ik als ik jou was de planten net wat langer laten staan zodat je meer amberkleurige trichomen krijgt(ipv 'cloudy'/troebel wit), dan krijg je ook meer een stoned effect

 

en mijn ervarng zover is dat buitenwiet vaak wat completer aanvoelt, wat langzamer opkomt en er minder ineens inhakt

NDB lijkt me ook wel wat voor jou, die van mij heeft wel wat meer high(maar heb het expres juist vroeger geoogst om meer high te krijgen), maar het is tegelijk wel relaxend en een mild effect(en als je er wat meer van neemt kan het nog wel aardig stoned worden)

Share this post


Link to post
Share on other sites
De afwezigheid van CBD lijkt een belangrijke rol te spelen in de ontwikkeling van

psychoses.

Teveel koffie krijg je ook psychoses & word je ook para van.

 

Namaste B)

dat zoiezo !!!

Veel koffie en energie dan denk ik dat ik denk enz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Marijuana and Coffee are Good for the Brain

 

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ ph donner; Wat bedoel je met Sytso?

 

Freen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...