Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Vluggejapie

Bijna ten einde, zie je opeens beestjes...

Recommended Posts

gallery_30578_12157_447765.jpg (foto van een week geleden)

 

Beste kwekers, het seizoen nadert zijn einde en mijn planten zijn bijna klaar om te oogsten. Nu heb ik ze net even water gegeven en tot mijn schrik zag ik ontzettend veel beestjes. Nu heb ik het vermoeden dat het kleine varenrouwmuggen zijn maar eigenlijk zou het ook zo iets anders kunnen zijn. Nu is mijn vraag, kan ik, wanneer ik de planten aan het drogen ben, het probleem met rust laten? Dus in principe de planten gewoon ophangen en hopen dat ze hem niet opvreten? Of moet ik de planten eerst in de vriezer duwen of iets dergelijks?

 

Weet dat ik niet specifiek ben qua ongedierteprobleem maar ik heb ook geen camera dus ik kan geen foto maken. Ps ze kunnen springen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals ik al aangaf is dit een wat oudere foto. Ze zitten ongeveer 10 dagen verder als deze foto en het gaat de goede kant op. Inderdaad nog niet klaar om te oogsten maar ik wou het even vragen voor wanneer ze wel klaar zijn om te oogsten. Ik heb de indruk dat het wortel eters zijn omdat ik ze niet op mijn bladeren zie zitten maar ze lopen over de aarde heen met zijn allen. Hele kleine spin achtige beestjes. Het is ook zo dat ik zoiezo veel spinnen op mijn balkon heb dus wellicht dat het gewoon normale spinnen zijn die daar zitten? En geen spin-mijt(hoop vurig)?

 

Nja ik hoop dat alles goed gaat en ik zal jullie zeker laten weten wat de eventuele opbrengst is. Zou fijn zijn als ik niet meer naar de shop hoef :huh:

 

Greetz en smoke niet te weinig! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze plant heeft wel heel weinig voeding gekregen....

 

ik denk dat ie nog zeker 4 weken moet bloeien..

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoals ik al aangaf is dit een wat oudere foto. Ze zitten ongeveer 10 dagen verder als deze foto en het gaat de goede kant op.

Die 10 dagen gaat het verschil niet maken, Eind October een keer klaar suc6 met de beestjes, mist en ander onheil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...